افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

بهترین ضدآفتاب ضد چروک را به شما معرفی می کنیم / نمی خواهید صورت خود را با آرایش صاف کنید، با کرم عالی به نظر می رسد

  • کد خبر : 244264
بهترین ضدآفتاب ضد چروک را به شما معرفی می کنیم / نمی خواهید صورت خود را با آرایش صاف کنید، با کرم عالی به نظر می رسد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کرم های ضد آفتاب باید یکی از مهم ترین بخش های هر روتین پوستی باشند. دلیل اینکه ما این را می گوییم این است که بسیاری از مردان نیز از ضدآفتاب استفاده می کنند، اما طبیعتاً بیشتر خانم هایی هستند که روتین پوستی انجام می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کرم های ضد آفتاب باید یکی از مهم ترین بخش های هر روتین پوستی باشند. دلیل اینکه ما این را می گوییم این است که بسیاری از مردان نیز از ضدآفتاب استفاده می کنند، اما طبیعتاً بیشتر خانم هایی هستند که روتین پوستی انجام می دهند و محصولات مختلفی را امتحان می کنند. همه خانم ها برای زیباتر شدن صورت خود از آرایش استفاده می کنند، اما مهم ترین نکته در زیبایی صورت شما این است که ابتدا پوستی سالم و نرم داشته باشید. درسته؟

قطعا وقتی پوستی شفاف و با تیرگی و چین و چروک کمتر داشته باشید، هر آرایشی روی صورتتان بهتر جلوه می کند و از طرفی آنقدر مطمئن خواهید بود که همه جا نیازی به دو کیلو آرایش نخواهید داشت. اما مشکلی که علاوه بر کدر بودن وجود دارد این است که زنان بعد از سی سالگی شروع به ایجاد چین و چروک روی پوست خود می کنند. کم و بیش این خطوط در چهره آنها ظاهر می شود و این بیشتر از هر چیزی آنها را غمگین می کند. اما خبر خوب این است که حتی چین و چروک ها نیز ضد آفتاب مخصوص به خود را دارند و در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین آنها را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

ضد آفتاب بایودرما Spot Edge

ضد آفتاب Spot Edge که ضد پیری نیز می باشد، ممکن است برای انواع پوست های مستعد لک و پیری مناسب باشد. زیرا این کرم خاصیت ضد چروک ندارد و یکی از ویژگی های اصلی آن است. این ضد آفتاب بی رنگ تمام اشعه های مضر را منعکس می کند و با بافت سبک و سریع جذب شده، اسیدیته و اثری بر روی صورت بر جای نمی گذارد. ضد آفتاب Spot H یکی از بهترین کرم های بایودرما است که مقاومت خوبی در برابر حرارت و رطوبت بالا دارد. برای زیر آرایش مناسب است و با حجم 40 میلی لیتر و spf 50 استفاده می شود.

ضد آفتاب ضد چروک

کرم ضد آفتاب، ضد چروک و جوان کننده کلینیک هوشمند سولار

این کرم در واقع هم ضدآفتاب است و هم جوان کننده که بدون رنگ و البته با تکنولوژی جدید ساخته شده است، به سدی محکم در برابر اشعه های مضر خورشید تبدیل شده و از ایجاد چین و چروک، لک و سرطان پوست نیز جلوگیری می کند. این کرم فاقد چربی بوده و حتی برای پوست های حساس قابل استفاده است. چربی پوست را کنترل می کند و حاوی ترکیبات آبرسان و آنتی اکسیدانی مانند کره شی و کافئین است. عناصر ذکر شده به خوبی پوست را تغذیه می کند و با بافت سبک و جذب سریع خود در برابر آب و عرق مقاوم است.

ضد آفتاب ضد چروک

ضد آفتاب بدون رنگ Oline برای پوست های حساس

ضدآفتاب و کرم ضد پیری بی رنگ Oline نیز ضد چروک است که با ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان خود چروک های ریز را نرم کرده و چین و چروک های عمیق را بهبود می بخشد. کرم پودر Oline می تواند برای انواع پوست های حساس و مستعد آلرژی عالی باشد و محافظت بسیار خوبی در برابر اشعه های مضر ایجاد می کند. بافت این ضد آفتاب دارای ویتامین های موثر است که دارای جذب بالا و بافت غیر چرب می باشد.

ضد آفتاب ضد چروک

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک پوست چرب; هیسه آک اوریا

ضد آفتاب فرنچ اوریاژ برای پوست های چرب و مختلط یک مرطوب کننده فوق العاده قوی است که می تواند تاثیر خوبی بر روی چین و چروک داشته باشد و به کاهش عمق آنها کمک کند. ترکیبات این محصول به گونه ای است که چربی پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش های ریز جلوگیری می کند. این ضد آفتاب مایع ظاهری مات و بدون براق به پوست می دهد و درخشش غیر طبیعی پوست های چرب را از بین می برد.

ضد آفتاب ضد چروک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.