افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بهترین ضدآفتاب بی رنگ و ضد لک را به شما تقدیم می کنیم/ طوری آن را روشن کنید که گویی پوست جدیدی خریده اید

  • کد خبر : 267626
بهترین ضدآفتاب بی رنگ و ضد لک را به شما تقدیم می کنیم/ طوری آن را روشن کنید که گویی پوست جدیدی خریده اید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک پوست ما یکی از مهم ترین اعضای بدن به حساب می آید، زیرا اولین لایه ای است که بدن را تشکیل می دهد و محافظ بیرونی در برابر داخل بدن است. از طرفی پوست صورت حساس ترین پوست بدن محسوب می شود که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک پوست ما یکی از مهم ترین اعضای بدن به حساب می آید، زیرا اولین لایه ای است که بدن را تشکیل می دهد و محافظ بیرونی در برابر داخل بدن است. از طرفی پوست صورت حساس ترین پوست بدن محسوب می شود که نسبت به سایر قسمت های بدن نیاز به محافظت بیشتری دارد. از آنجایی که پوست صورت ما لایه بسیار نازکی است و به طور طبیعی برای جلوگیری از آسیب به محافظت بیشتری نیاز دارد، بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

محصولات مراقبتی زیادی وجود دارند که می توانند این کار را برای پوست صورت انجام دهند، اما اولین و مهمترین لایه صورت ضد آفتاب است. انواع ضد آفتاب در برندهای مختلف وجود دارد که هر کدام کار خود را انجام می دهند. اما به طور کلی ضدآفتاب ها در دو نوع بی رنگ و رنگی تولید و عرضه می شوند که بنا به سلیقه و میل مورد استفاده قرار می گیرند. خانم های زیادی هستند که می خواهند از ضدآفتاب رنگی استفاده کنند، اما برای اینکه لکه های صورت خود را به خوبی بپوشانند، خانم های دیگری هم هستند که از ضد آفتاب های بی رنگ استفاده می کنند تا بتوانند رنگ پوست صورت خود را داشته باشند. تا به حال در قسمت «ضدآفتاب ها» محصولات زیادی را در زمینه های مختلف می شناسیم، اما این بار می خواهیم شما را با ضدآفتاب های بی رنگ ایرانی آشنا کنیم که توجه مردم را به خود جلب کرده و رضایت آنها را جلب کرده است. پس با ما همراه باشید.

کرم ضد لک و آفتابگیر بی رنگ لافار به قیمت 460000 تومان

لافارر یکی از معروف ترین برندهای ضدآفتاب است که محصول ضد لک بی رنگ آن به دلیل تاثیر فوق العاده اش شهرت دارد. اگر این ضد آفتاب بی رنگ لافار به طور مکرر استفاده شود، می تواند به ترمیم پوست و همچنین از بین بردن لک کمک کند. SPF این ضد آفتاب 50 است که به راحتی می تواند اشعه های مضر آفتاب را از روی پوست شما پاک کند. نکته قابل توجه در مورد این کرم این است که پوست بلافاصله آن را جذب می کند و آن را چرب نمی کند. خوب، برخی از کرم های ضد آفتاب می توانند رد سفید نامناسبی روی پوست بگذارند، در حالی که این کرم اینطور نیست و به خوبی محو می شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این ضد آفتاب این است که عصاره هایی مانند شیرین بیان، زرشک، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا و پاپایا در این ضد آفتاب ایرانی وجود دارد که هر کدام به آبرسانی، لطافت و سلامت پوست کمک می کنند.

ضد آفتاب بی رنگ

ضد آفتاب بی رنگ سینره با قیمت 350000 تومان

محصول مورد نظر فاقد چربی بوده و فاقد پارابن می باشد. دارای ظاهری کاملا مات روی صورت و دارای فاکتور حفاظتی +++ PA SPF 50 ضد آفتاب با بافتی سبک که خاصیت ضد لک و ترمیم کنندگی نیز دارد.

ضد آفتاب بی رنگ

ضد آفتاب بی رنگ درماتیک با قیمت 350000 تومان

این محصول روی پوست صورت اثری از خود به جای نمی گذارد و از طرفی با وجود داشتن SPF 50 محافظی قوی محسوب می شود که در مقابل آب نیز مقاوم است. فاقد چربی بوده و برای پوست های مستعد آکنه مناسب است که از تخریب DNA سلولی نیز جلوگیری می کند.

ضد آفتاب بی رنگ

ضد آفتاب بی رنگ سان سیف قیمت 170000 تومان

کرم ضد آفتاب Sunsafe فاقد چربی و پارابن است. ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلط به حساب می آید که محافظت بسیار خوبی در برابر اشعه های UVA و UVB SPF 50 دارد.

ضد آفتاب بی رنگ



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.