افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
7

بهترین زمان برای سفر به شهر ساحلی باتومی گرجستان

  • کد خبر : 19395
بهترین زمان برای سفر به شهر ساحلی باتومی گرجستان

باتومی یکی از شهرهای زیبای ساحلی است که در غرب گرجستان و ساحل دریای سیاه واقع شده است. این شهر ساحلی زیبا با آب و هوای نسبتا گرم، مقصد ساحلی محبوب بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در گرجستان است. اما سوال اینجاست که بهترین زمان برای سفر به باتومی چه زمانی است؟ البته بهترین […]

باتومی یکی از شهرهای زیبای ساحلی است که در غرب گرجستان و ساحل دریای سیاه واقع شده است. این شهر ساحلی زیبا با آب و هوای نسبتا گرم، مقصد ساحلی محبوب بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در گرجستان است. اما سوال اینجاست که بهترین زمان برای سفر به باتومی چه زمانی است؟ البته بهترین زمان سفر به این شهر برای هر فردی متفاوت خواهد بود. چه به دنبال بهترین آب و هوا باشید و چه ارزان ترین زمان را برای سفر انتخاب کنید، در این مورد بسیار موثر است. پس با مجله مسافرتی اسمارتک نیوز همراه باشید تا بهترین زمان سفر به باتومی را از نظر آب و هوا و هزینه بررسی کنید.

بلیط هواپیما باتومی

بهترین زمان برای سفر به باتومی از نظر آب و هوا

در ماه ها ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر (ژوئن تا سپتامبر) آب و هوا مطبوع ترین است. هوای گرم و آفتاب درخشان می تواند زیباترین روزهای تابستان را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. در این زمان ورزش های آبی در باتومی بسیار دلپذیر است.

برای کسانی که رطوبت و گرما را دوست ندارند، سفر در ماه های خشک دسامبر، ژانویه و فوریه (آبان تا فوریه) می تواند مناسب و دلپذیر باشد.. البته در باتومی همیشه احتمال بارندگی وجود دارد. در ماه جولای، جشنواره جاز دریای سیاه در باتومی برگزار می شود. این جشنواره سالانه مهمانان ویژه ای دارد که در ماه جولای علاقه مندان زیادی را به این شهر می کشاند.

آوریل و می فصل بارانی باتومی است و بیشتر گردشگران ترجیح می دهند در این زمان از این شهر دیدن نکنند. به همین دلیل شهر در این ماه ها خلوت و نسبتا ارزان است. گردشگرانی که دوست دارند سفری آرام و دور از هیاهو داشته باشند در این زمان به باتومی سفر می کنند.

در ماه اکتبر، آب و هوای باتومی نسبتاً گرم و معتدل است، اما برای شنا و ورزش های آبی مناسب نیست. برای علاقه مندان به آب و هوای معتدل و فعالیت های غیر آبی، این زمان فرصت مناسبی برای سفر به این شهر محسوب می شود. اما اگر علاوه بر آب و هوا، عوامل دیگری مانند هزینه ها برایتان مهم است، باید با بهترین زمان سفر به باتومی از نظر هزینه نیز آشنا باشید.

بهترین زمان سفر به باتومی از نظر هزینه چه زمانی است؟

قبل از هر چیز باید بدانید که هزینه های سفر به گرجستان شامل هزینه های رزرو هتل، بلیط هواپیما، ترانسفر یا حمل و نقل، غذا و خرید سوغات می باشد. اما برای موارد غیرمنتظره همیشه باید مقداری پول نقد اضافی در اختیار داشته باشید.

برای کاهش هزینه های سفر خود می توانید از Fly Today رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما انجام دهید. اما جدای از هزینه های هتل و رزرو بلیط، برای سفر ارزان باید زمانی از سفر خود را انتخاب کنید که مسافران کمتری به این مقصد سفر کنند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم راهنمای سفر باتومی را در مجله گردشگری اسمارتک نیوز مطالعه کنید.

جاذبه های گردشگری باتومی

به عنوان مثال، اگر از ژوئن تا سپتامبر را برای سفر به باتومی انتخاب می کنید، نباید انتظار هزینه های کم را داشته باشید. در این زمان باتومی مملو از گردشگرانی است که از کشورهای مختلف سفر کرده اند، بنابراین می توانید ماه های آوریل و می را برای سفر ارزان تری انتخاب کنید.

در نهایت به خاطر داشته باشید که برخی از هزینه های سفر شما غیرقابل پیش بینی است، بنابراین باید همیشه بخشی از بودجه سفر خود را برای این هزینه ها کنار بگذارید. همچنین اگر حداقل یک ماه قبل هتل و پرواز خود را رزرو کنید، این امکان وجود دارد که بتوانید رزرو خود را ارزانتر کنید.

رزرو آنلاین هتل در باتومی

بهترین زمان سفر به گرجستان برای شرکت در جشنواره ها

باتومی یکی از مقاصد جذاب گردشگری از نظر جشنواره های مختلف است. جشنواره شهر باتومی، جشنواره بین المللی پرنده نگری، جشنواره بین المللی فیلم خانه هنر باتومی، جشنواره جاز دریای سیاه و غیره. برخی از جشنواره های مهمی هستند که مسافران را تشویق به بازدید از باتومی می کند. درباره این جشنواره ها بیشتر بدانید.

1- جشنواره شهر باتومبا

محبوب ترین جشنواره در بین مردم باتومی جشنواره شهر باتوموبا است که هر ساله در اوایل پاییز برگزار می شود. این جشنواره اجراهای زیادی در فضای باز دارد. به عنوان مثال، کنسرت ها، نمایش های تئاتر، غرفه های خیابانی، نمایشگاه ها و غیره. اگر می خواهید این جشنواره را از نزدیک ببینید باید پاییز را برای سفر خود انتخاب کنید.

مهم ترین تعطیلات در باتومی

2- جشنواره بین المللی پرنده نگری

در ماه سپتامبر، باتومی میزبان جشنواره بین المللی به نام جشنواره بین المللی پرنده نگری است. اگر اهل طبیعت گردی هستید و علاقه مند به تماشای مهاجرت دسته جمعی شکار پرندگان هستید، در این ایام از باتومی دیدن کنید. در این دوره بیش از یک میلیون پرنده شکاری و گونه های دیگر پرندگان مهاجرت می کنند و تصاویر چشمگیری را در مجاورت دریای سیاه خلق می کنند.

جشنواره های پرنده نگری در باتومی

سواحل دریای سیاه رتبه سوم را از نظر حجم مهاجرت پرندگان در جهان دارد. به همین دلیل یکی از مکان های مهم پرنده نگری به ویژه در شهریور ماه به شمار می رود.

3- جشنواره بین المللی فیلم خانه هنر باتومی

دوستداران هنر و سینما نباید جشنواره بین المللی فیلم خانه هنری باتومی را از دست بدهند. این رویداد از سال 2006 در باتومی برگزار می شود و عمدتاً بر روی تولیدات فیلم مستقل متمرکز است. در این جشنواره فیلم های روز در سینماها نمایش داده می شود و انبوهی از کارگاه های فیلم برگزار می شود که فرصت خوبی برای علاقمندان به سینما و سینما است.

4- جشنواره جاز دریای سیاه

جشنواره جاز دریای سیاه جایگاه ویژه ای در فهرست جشنواره های بین المللی دارد. این رویداد از سال 2007 در باتومی برگزار می شود، این رویداد دلیل سفر گردشگران زیادی به این کشور است. البته این جشنواره در مورد سبک هایی غیر از جاز نیز صحبت می کند.

جشنواره جاز دریای سیاه

5- جشنواره گردشگری روستایی در گانداگانا

از سال 2015، در ماه اکتبر، منطقه آجارا باتومی میزبان جشنواره گردشگری روستایی گانداگانا بوده است. این جشنواره در 2 روز متوالی برگزار می شود و میدان اروپا میزبان محصولات خوراکی از مناطق مختلف خواهد بود. اگر به گردشگری غذا علاقه دارید، این جشنواره را به شما پیشنهاد می کنیم. در این جشنواره می توانید نوشیدنی های بی نظیر و غذاهای شناخته شده را بچشید. همچنین می توانید در کلاس های آشپزی شرکت کنید. این جشنواره شامل اجرای گروه های موسیقی مدرن و محلی است که شما را سرگرم می کند.

بهترین زمان برای سفر به باتومی برای خرید

باتومی یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای خرید است. اگر دوست دارید محصولات باکیفیت و برندهای معتبر بخرید، باید در سفر به گرجستان از مراکز خرید باتومی دیدن کنید. با کمی گشت و گذار در این مراکز خرید می توانید اجناس مورد نظر خود را با قیمت های عالی یا با تخفیف پیدا کنید.

مراکز خرید عمده باتومی

مهم نیست چه زمانی به باتومی سفر می کنید، مراکز خرید همیشه پیشنهادات جذابی برای شما دارند. در سفر خود به باتومی، قطعا از مرکز خرید باتومی، مجتمع لوکس مترو سیتی، مرکز خرید باتومی پلازا، مرکز خرید فرودگاه بین المللی باتومی، فروشگاه پوشاک آنوکی و غیره بازدید کنید

در چه فصلی به باتومی سفر کنیم؟

در این مقاله به شما می گوییم بهترین زمان برای سفر به باتومی گرجستان چه زمانی است. برای انتخاب بهترین زمان برای سفر به باتومی، برنامه های زیر را پیشنهاد می کنیم:

  • 11 می تا 10 ژوئن
  • 11 ژوئن تا 9 جولای
  • 10 سپتامبر تا 8 اکتبر.

البته می توانید فصول دیگر را نیز برای سفر انتخاب کنید. البته در این شرایط باید به آب و هوا و شرایط جوی نیز توجه کرد. سفر به باتومی یکی از لذت بخش ترین سفرهای خارجی شما خواهد بود. پیشنهاد می کنیم حتما آن را در لیست اولویت های خود قرار دهید.

اگر تا به حال به گرجستان سفر کرده اید و تجربه سفر به مروارید دریای سیاه یا دیگر شهرهای این کشور را داشته اید، لطفا آن را با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد بهترین زمان برای سفر به باتومی

بهترین فصل برای سفر به باتومی چه زمانی است؟

برای پاسخ به این سوال باید متن این مقاله را با دقت مطالعه کنید. بهترین زمان برای سفر به باتومی در فصول مختلف ممکن است بسته به هدف و بودجه شما متفاوت باشد.

بهترین جاذبه های گردشگری باتومی کدامند؟

برج باتومی، میدان پیازا، تله کابین آرگو، دلفیناریوم باتومی، آبشار ماخونستی، باغ گیاه شناسی و غیره. آنها برخی از بهترین ها هستند جاذبه های گردشگری باتومی گرجستان هستند.

بهترین مرکز خرید باتومی کجاست؟

باتومی مراکز خرید زیادی دارد، حتما در سفر به این شهر برای خرید از باتومی دیدن کنید. همچنین فروشگاه پوشاک آنوکی برای خرید مقرون به صرفه گزینه خوبی است.

نوشته شده توسط بهترین زمان برای سفر به باتومی شهر ساحلی گرجستان برای اولین بار در مجله گردشگری معرفی شد. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.