افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بهترین روش برای شستن پتو در خانه / اشتباه مادام العمر کردید، این اختراع تنبل شما را خسته نمی کند

  • کد خبر : 256564
بهترین روش برای شستن پتو در خانه / اشتباه مادام العمر کردید، این اختراع تنبل شما را خسته نمی کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند، بنابراین برای این کار باید همه چیز را از جنبه های مختلف بررسی کنند، مثلاً اگر می خواهند دکوراسیون را تغییر دهند، ببینند آیا حاضرند چهار کار در مورد دکوراسیون انجام دهند یا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند، بنابراین برای این کار باید همه چیز را از جنبه های مختلف بررسی کنند، مثلاً اگر می خواهند دکوراسیون را تغییر دهند، ببینند آیا حاضرند چهار کار در مورد دکوراسیون انجام دهند یا خیر. اصول اولیه. آنها باید یاد بگیرند که برای داشتن یک دکوراسیون خوب پول خرج کنند یا نه. خوب در ضمن می تونی بگی با پول یه کاری بکنن ولی اگه وقت نذارن روی این موضوع. نتایج خوبی نخواهید گرفت البته در این بین کارهایی وجود دارد که به دلیل سختی آنها را نادیده می گیرید، مانند پاکسازی حبوبات از حشرات که باید سریعتر انجام دهید، حتی اگر برایتان کمی خسته کننده و سخت باشد.

خوب، در این بین، شما تنها کسی نیستید که از یک سری کار متنفر هستید یا آنها را دشوار می بینید، زیرا افراد دیگری هستند که در این میان هستند، بنابراین آنها تسلیم نمی شوند و به جستجو نمی روند. ترفندهای آسان و کاربردی برای انجام کارها، به عنوان مثال در اگر خلاص شدن از شر موهای زیر پوستی همیشه برای شما کار سختی بوده است، به راحتی می توانید با ترفندها و حرکاتی این کار را انجام دهید و از نتایج آن نهایت لذت را ببرید، بنابراین ترفندها می توانند به ما کمک کنند. در هر شغلی، و شما فقط باید آنها را جستجو و جستجو کنید. حال در این مسیر قصد داریم ترفند دیگری در زمینه یکی از کارهای منزل یعنی ترفند شستن پتو را به شما آموزش دهیم. به بهترین شکل به خانه بروید، پس اگر می خواهید این ترفند را قدم به قدم یاد بگیرید، توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

پتو را با دست بشویید.

استفاده از ماشین لباسشویی برای شستن پتوها می تواند کار شما را بسیار آسان کند، البته گاهی اوقات افراد پتو را داخل ماشین لباسشویی می اندازند و احساس می کنند که پتوهایشان آسیب دیده است، بنابراین برای این نوع پتوها بهتر است کمک بگیرید. و شستن دست؛ برای این کار باید یک سطل پلاستیکی بردارید و آن را با آب سرد و کمی مایع شوینده و پاک کننده پر کنید و محلول را خوب هم بزنید تا کف کند و بعد از این مرحله پتو را در ظرف قرار دهید تا کف کند بهتر است. همچنین می توانید با لگد زدن به پتو، چرک و کثیفی را از بین ببرید.

سپس تمام مراحل ذکر شده قبل از استفاده از آب خالی را انجام دهید تا هیچ گونه بقایای صابون و کثیفی روی پتوی نمونه باقی نماند. حالا که به اندازه کافی پتو را شسته اید آن را بیرون آورده و آب اضافی آن را بردارید و البته زیاد به آن فشار ندهید چون ظاهر خود را از دست می دهد.

پس از برداشتن آب از پتو، بهتر است آن را بین دو حوله خشک قرار دهید تا آب اضافی باقی مانده جذب شود و فرآیند خشک شدن تسریع شود و سپس پتو را روی نخ آویزان کنید تا کاملا خشک شود.

بهترین روش برای شستن پتو در خانه.

پتو را با ماشین لباسشویی بشویید.

اگر می خواهید کار را کمی راحت کنید و پتوها را در ماشین لباسشویی بشویید، اول از همه مطمئن شوید که پتو شما قابل شستشو با ماشین لباسشویی است یا خیر که با مطالعه برچسب راهنمای آن می توانید این کار را انجام دهید. . نکته بعدی این است که باید به سایز ماشین لباسشویی خود توجه کنید تا از قدرت کافی برای شستشوی پتو برخوردار باشد یا خیر.

حالا دستگاه را روی چرخه آهسته تنظیم کنید و با آب سرد بشویید. مقداری ماده شوینده ملایم که با مواد پتوی خود سازگار است و حاوی آنزیم نیست را داخل محفظه لباسشویی بریزید و زمان کوتاهی را برای شستشو انتخاب کنید. سپس دستگاه را روشن کنید و بگذارید شروع به شستشو کند. در نهایت پس از آبکشی، پتو را با خشک کن کم چرخش خشک کنید و در جایی آویزان کنید تا خشک شود.

بهترین روش برای شستن پتو در خانه.

خشک کردن پتو

دقت کنید که اگر پتو را با دست و بدون ماشین خشک می کنید، آن را با دست فشار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود و سپس آن را روی بند پهن کنید تا در هوا خشک شود. هنگام پهن کردن، مراقب باشید که پتو چروکی نداشته باشد تا نیازی به اتوکشی نداشته باشید. پتوهای پشمی را بعد از تمام شدن آب بین حوله بپیچید و فشار دهید و سپس روی طناب بگذارید.

بهترین روش برای شستن پتو در خانه.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.