افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

بهترین رنگ پارکت برای اتاق نشیمن و پذیرایی را ارائه می دهیم / خانه خود را دلپذیر و زیبا کنید

  • کد خبر : 373781
بهترین رنگ پارکت برای اتاق نشیمن و پذیرایی را ارائه می دهیم / خانه خود را دلپذیر و زیبا کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر اکنون در شرایطی هستید که قصد دارید خانه خود را طراحی کنید، باید به شما تبریک بگوییم و خسته نباشید. این لحظات زیبا و هیجان انگیز را به شما تبریک می گویم و خسته نباشید زیرا انتخاب وسایل مختلف برای خانه به همان اندازه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر اکنون در شرایطی هستید که قصد دارید خانه خود را طراحی کنید، باید به شما تبریک بگوییم و خسته نباشید. این لحظات زیبا و هیجان انگیز را به شما تبریک می گویم و خسته نباشید زیرا انتخاب وسایل مختلف برای خانه به همان اندازه که سخت است. هماهنگی قسمت های مختلف دکوراسیون مانند پارکت، کابینت، کاغذ دیواری، مبلمان، پرده، فرش و … در عین جذابیت، نیاز به بررسی دقیق دارد.

انتخاب پارکت شاید یکی از اولین و مهم ترین قسمت ها باشد زیرا جلوه جدیدی به خانه می دهد و انتخاب عناصر دیگر را آسان می کند. در این مقاله در مورد بهترین رنگ های پارکت برای اتاق نشیمن و پذیرایی صحبت می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین رنگ پارکت; طیف قهوه ای

می توان گفت محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ پارکت برای اتاق نشیمن و پذیرایی طیف رنگ های قهوه ای است که گرما و صمیمیت را به خانه شما می آورد. شما می توانید بسته به سلیقه و مبلمان خود پارکت قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره را انتخاب کنید.

best-parket-8

best-parket-4

best-parket-13

در این میان رنگ قهوه ای نزدیک به رنگ و طرح طبیعی چوب، فضای خاص و جذابی را برای اتاق نشیمن یا پذیرایی شما ایجاد می کند.

best-parket-9

best-parket-6

بهترین رنگ پارکت; سفید و استخوانی

اگر پذیرایی و نشیمن شما کوچک است یا نور کمی دارد، پارکت سفید، شیری و استخوانی انتخاب مناسبی است تا فضای شما بزرگتر و بازتر به نظر برسد. به علاوه با انتخاب این رنگ ها دست شما برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری، پرده و مبلمان بازتر می شود و می توانید با سهولت بیشتری در طراحی دکوراسیون منزل خود هارمونی ایجاد کنید.

best-parket-10

بهترین رنگ پارکت; خاکستری و خاکستری

رنگ محبوب بعدی که در سال های اخیر در دکوراسیون بسیار مورد توجه قرار گرفته است، طوسی، طوسی و زغالی است که در صورت انتخاب صحیح و ترکیب مناسب با عناصر دیگر، فضا را شیک و مجلل جلوه می دهد.

رنگ خاکستری روشن مانند سفید و مایل به سفید، فضا را بازتر و جادارتر می کند و برای خانه های کوچک یا کم نور مناسب است و برخلاف رنگ های تیره در این طیف، گزینه خوبی برای فضاهای بزرگ و روشن است.

best-parket-11

رنگ پارکت و سبک دکوراسیون

علاوه بر سلیقه شخصی، اندازه هال و اتاق نشیمن خانه و میزان نوری که در محیط داریم، سبک دکوراسیون منزل نیز در انتخاب رنگ پارکت مهم و تاثیرگذار است.

اگر به دکوراسیون مدرن یا مینیمالیستی علاقه دارید، بهتر است پارکت های سفید، خاکستری و خاکستری را در نظر بگیرید.

best-parket-12

برای خانه هایی با دکوراسیون روستیک، رنگ طبیعی چوب گزینه بسیار مناسبی است و رنگ های تیره تر مانند بلوطی، ماهاگونی و گردویی با دکوراسیون کلاسیک سازگاری بیشتری دارد.

best-parket-7

best-parket-1

best-parket-3

اگر به موضوع دکوراسیون علاقه مند هستید، در اینجا مقاله کاملی را برای شما آماده کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.