افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی / ابتدا ببینید رنگ پوست شما چیست سپس در دنیای رنگ ها غوطه ور شوید

  • کد خبر : 144895
بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی / ابتدا ببینید رنگ پوست شما چیست سپس در دنیای رنگ ها غوطه ور شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- تیپ و استایل مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد زیرا در نهایت وارد جامعه می شوید و چهار نفر شما را می بینند و به شما می گویند چقدر خوش تیپ هستید و همین باعث می شود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- تیپ و استایل مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد زیرا در نهایت وارد جامعه می شوید و چهار نفر شما را می بینند و به شما می گویند چقدر خوش تیپ هستید و همین باعث می شود احساس سنگینی کنید. شما احساس بهتری دارید، البته، مهم نیست که لباس های شما چقدر گران و مجلل هستند، مهم ترین چیز این است که چگونه آنها را سبک کنید. رنگ ها به سراغ شما می آیند. در مطالب قبلی در مورد رنگ لباس برای پوست سبز صحبت کردیم. ، که می توانید بخوانید.

حال در این مطلب میخواهیم در مورد رنگ پوست دیگری به شما بگوییم که بسیاری از افراد جامعه این رنگ پوست را دارند، یعنی پوست گندمی که روی پوست بسیار زیبا به نظر میرسد اما در مورد رنگ پوست صحبت نمیکنیم. خود اما ما می خواهیم در مورد لباس صحبت کنیم. قصد داریم در مورد پوست گندمی با شما صحبت کنیم و اینکه چگونه تشخیص دهید رنگ پوستتان گندمی است و چه رنگ لباسی را برای پوشیدن انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد و ظاهری ظریف و خاص برای شما ایجاد کند. پس بیایید دیگر حواسمان را هدر ندهیم و سری به دنیای پوشاک پوست گندم بزنیم.

از کجا بفهمیم رنگ پوستمان گندمی است؟

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تشخیص رنگ پوستتان این است که روی کاغذ سفید تست کنید تا رنگ پوستتان مشخص شود. برای این کار صورت خود را کاملا بشویید و هیچ آرایشی باقی نگذارید، سپس به فضایی با نور طبیعی بروید و رنگ پوست خود را رعایت کنید، برای این کار به یک کاغذ سفید و یک آینه نیاز دارید، کاغذ را کنار صورت خود قرار دهید و سپس مقایسه کنید. رنگ پوست شما با کاغذ در آینه، اگر پوست شما روشن تر باشد در مقابل کاغذ صورتی تر به نظر می رسد و اگر پوست شما تیره تر باشد در مقابل کاغذ زرد به نظر می رسد.

همچنین می توانید از طلا و جواهرات برای تشخیص رنگ پوست خود استفاده کنید، برای این کار ابتدا یک گوشواره نقره ای و سپس یک گوشواره طلا را در صورتی که پوست شما تیره تر است و تن گرم دارید، طلایی پوست شما را درخشنده تر می کند، زمانی که او عمل می کند. . پوست روشن با رنگ سرد گوشواره نقره ای.

همچنین می توانید رنگ پوست خود را از طریق رگ های دست خود بشناسید، برای این کار کافی است به رگ های زیر مچ دست خود در زیر نور طبیعی نگاه کنید، هر چه رنگ رگ های شما سبزتر باشد پوست شما تیره تر می شود.

حالا به سراغ رنگ لباس مناسب پوست گندمی می رویم.

رنگ لباس برای پوست گندمی.

سایه های خاکستری را در سبک خود داشته باشید.

اگر رنگ پوست شما تیره است و به دنبال لباسی مناسب رنگ پوست خود هستید توصیه می کنیم از رنگ خاکستری در قسمت های مختلف لباس خود استفاده کنید و همچنین فراموش نکنید که در کنار این رنگ اکسسوری های طلایی اضافه کنید که باعث می شود تو جذاب تر به نظر میرسی . . او زیبا به نظر می رسد.

اقلام زرد، زیبایی خاص

حتما تا به حال شنیده اید که می گویند رنگ زرد به افراد با پوست تیره و تیره نمی خورد، اما باید این باور غلط را فراموش کنید و خود را با این رنگ آشتی دهید زیرا رنگ زرد بیشتر به افراد روشن پوست می آید تا سفید پوستان. و تیره تر، پس بهتر است لباس هایی با طرح های خاص که زرد هستند انتخاب کنید.

رنگ لباس برای پوست گندمی.

طیف آبی را به عنوان مهمان طراحی کنید

آبی را باید از آن دسته رنگ هایی دانست که شما به عنوان یک پوست گندمی می توانید به آن تکیه کنید و در قسمت های مختلف استایل خود از آن استفاده کنید، مثلاً می توانید بلوز یا شلوار جین پاستلی بپوشید، آبی بپوشید و پوست خود را بیشتر بدرخشید. بهتر از همیشه و در این میان بهتر است آبی روشن را انتخاب کنید تا شادتر به نظر برسید و احساس خستگی نکنید.

دوست رنگ قرمز باشید!

قرمز را می‌توان یکی از رنگ‌های جهانی دانست و تقریباً می‌توان گفت که به هر رنگ پوستی که دارید می‌آید، بنابراین اگر از یک متخصص در زمینه استایل و مد بپرسید که چه رنگی برای پوست گندمی بیشتر به او می‌آید، قطعاً اینطور است. یکی از گزینه هایی که این شخص به شما پیشنهاد می دهد قرمز است، پس بهتر است از طیف های مختلف این رنگ در استایل خود استفاده کنید تا ببینید کدام یک به شما می آید.

رنگ لباس برای پوست گندمی.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.