افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

بهترین رنگ لاک ناخن برای ناخن های کوتاه.

  • کد خبر : 224556
بهترین رنگ لاک ناخن برای ناخن های کوتاه.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانم ها در شانه زدن موهای خود با مشکلات زیادی مواجه می شوند. آن‌ها اغلب فکر می‌کنند که خانم‌ها در انتخاب لباس‌هایشان با چالش‌هایی روبرو هستند و مثلاً به هزاران فروشگاه می‌روند و هنوز هم می‌گویند که مدل مورد نظرشان را پیدا نمی‌کنند، در حالی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانم ها در شانه زدن موهای خود با مشکلات زیادی مواجه می شوند. آن‌ها اغلب فکر می‌کنند که خانم‌ها در انتخاب لباس‌هایشان با چالش‌هایی روبرو هستند و مثلاً به هزاران فروشگاه می‌روند و هنوز هم می‌گویند که مدل مورد نظرشان را پیدا نمی‌کنند، در حالی که فقط مانتو، شال و شلوار نیست. زنان را در موقعیت ممتاز قرار دهد. معضل رنگ لاک ناخن برای آنها دقیقاً مانند جنگ اعصاب است. خیلی وقت ها به اشتباه رنگ لاک را انتخاب می کنند و بعد از هزار سلیقه و میل می بینند که چقدر زشت شده است! چرا با فرم ناخن ها و رنگ پوستم مطابقت ندارد؟ بله، اینها دقیقا معیارهایی هستند که برای انتخاب رنگ لاک وجود دارد و باید به آنها توجه کنید.

برخلاف تصور رایج، لاک نه تنها برای ناخن های شما مضر است، بلکه می تواند از پوسته شدن آن ها نیز جلوگیری کند، زیرا لایه نازکی را روی ناخن های شما می زند و از آن ها محافظت می کند.

از طرفی برخی می گویند لاک زدن زیاد باعث می شود ناخن نتواند نفس بکشد، اما باید بگوییم که این نیز اشتباه است، زیرا ناخن عضوی زنده از بدن نیست و سیستم تنفسی لازم ندارد. نفس کشیدن.

ناخن ها از نظر شکل انواع مختلفی دارند که به طور کلی به کوتاه و بلند تقسیم می شوند. ناخن های بلند معمولا قدرت بیشتری در انتخاب رنگ لاک دارند، اما از طرفی ناخن های کوتاه که چندان بلند نیستند نیز زیبایی و راحتی خاصی دارند که می تواند زیبایی دست بسیاری از خانم ها را دو چندان کند. البته با انتخاب رنگ لاک مناسب!

لاک ناخن کوتاه و بلند

مناسب ترین رنگ لاک ناخن برای ناخن های کوتاه و مربعی شکل.

در واقع اگر خانمی هستید که به ناخن های کوتاه علاقه دارید و آن ها را کوتاه نمی کنید، از طرفی ناخن هایتان صاف و مربعی شکل هستند، پس بهتر است ابتدا گوشه های تیز ناخن را بگیرید. زیرا به این ترتیب ناخن های شما به دلیل کوتاه بودن پهن و نازک به نظر نمی رسند، بلکه به آنها ظریف و باریک می گویند. برای این نوع مدل ناخن می توانید رنگ های متالیک مانند طلایی، نقره ای و رزگلد یا رنگ های پایه ناخن مانند رزگلد را انتخاب کنید که بهترین رنگ ها برای ناخن های کوتاه و مربعی هستند. از سوی دیگر، رنگ‌هایی مانند مشکی و آبی تیره می‌توانند نامناسب باشند، زیرا ناخن‌ها را کوتاه‌تر و پهن‌تر از آنچه هستند نشان می‌دهند.

لاک ناخن کوتاه و بلند

چه مدل و رنگ لاکی می تواند برای ناخن های کوتاه و گرد بهترین باشد؟

اگر شما خانم زیبا ناخن هایتان را از زیر گرفته اید و به جای آن حالت گرد بیشتر به شما می آید، می توانید از رنگ های مختلف برای لاک خود استفاده کنید. اما چه رنگ هایی؟ بهترین رنگ برای این نوع ناخن ها، رنگ هایی مانند قرمز ساده کلاسیک و رنگ های روشن مانند آبی آسمانی، صورتی و کرم هستند که می توانند با توجه به رنگ پوست شما انتخاب شوند. راستش را بخواهید، رنگ قرمز با هر رنگ پوست و هر مدل ناخنی همخوانی دارد! با خیال راحت ضربه بزنید! بیایید یک ترفند ساده بگوییم، برای اینکه ناخن های شما خیلی پهن به نظر نرسد، لاک را از یک سر تا سر دیگر کاملا نمالید و کمی چسب روی کناره ها بگذارید.

لاک ناخن کوتاه و بلند

ناخن های بلند و پهن؛ این لاک ها عالی هستند.

ناخن های بلند زیبا و جذاب هستند، به خصوص زمانی که ناخن ها به طور طبیعی پهن باشند. برای این ظاهر، می توانید ناخن های بزرگ و بلند را به هر رنگ لاکی که می توانید بپوشید. رنگ هایی مثل رنگ ناخن خودتان، رنگ های قوی، صدفی، تیره یا روشن و غیره، محدودیتی ندارید.

برای حفظ تعادل ناخن اگر نوک ناخن شما گرد است ابتدا باید آن را صاف کنید تا مربع باشد و اگر مربع است به آن حالت گرد بدهید.

لاک ناخن کوتاه و بلند

اگر ناخن هایتان بلند و نازک است زیباترین مدل ناخن را دارید.

ناخن های بلند و نازک را می توان زیباترین ناخن ها دانست زیرا تمام معیارها را دارند. برای انتخاب رنگ جذاب برای این مدل ناخن می توانید از رنگ های چشمگیر و جذابی مانند قرمز تیره یا زرشکی استفاده کنید. طیف های صورتی، یک یا دو درجه روشن تر از پوست شما، نیز ممکن است گزینه های مناسبی برای شما باشند. اما رنگ‌های فانتزی مانند نئون، آبی روشن و نارنجی توصیه نمی‌شوند زیرا دست‌ها را کارتونی و غیرواقعی نشان می‌دهند.

لاک ناخن کوتاه و بلند



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.