افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

بهترین رنگ برای خانم های گندمی / زیباترین فرد خانواده باشید

  • کد خبر : 363537
بهترین رنگ برای خانم های گندمی / زیباترین فرد خانواده باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- می‌گویند خانم‌ها برای انتخاب لباس زمان بیشتری می‌برند، خوب، تا حدودی درست است، زیرا خانم‌ها خواستارتر هستند و عناصر بیشتری در استایل خود دارند که باید آنها را با هم ترکیب کنند. اما مواردی وجود دارد که زن و مرد ندارند و در واقع همه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- می‌گویند خانم‌ها برای انتخاب لباس زمان بیشتری می‌برند، خوب، تا حدودی درست است، زیرا خانم‌ها خواستارتر هستند و عناصر بیشتری در استایل خود دارند که باید آنها را با هم ترکیب کنند. اما مواردی وجود دارد که زن و مرد ندارند و در واقع همه باید برای ایجاد ظاهری جذاب تر به آن ها توجه کنند. به عنوان مثال، آنها رنگ لباس خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب می کنند. افراد زیادی هستند که در انتخاب لباس سلیقه خوبی دارند اما وقتی آن را می پوشند انگار کاری ندارند. خب باید گفت که این دقیقاً به این دلیل است که رنگ پوست فرد با رنگ لباسش همخوانی ندارد. سه رنگ پوست اصلی وجود دارد، بنابراین در این مقاله می خواهیم به افرادی بپردازیم که پوست قهوه ای دارند. اگر شما هم آن رنگ را دارید، حتما به خواندن مقاله ما ادامه دهید تا با رنگ لباسی که بیشتر به شما می آید آشنا شوید. البته این را هم باید بگوییم که خانم‌هایی که رنگ پوست گندمی دارند به دلیل داشتن رنگ متوسط ​​می‌توانند لباس‌های زیادی بپوشند، اما می‌خواهیم بدانیم کدام رنگ‌ها برایشان جذاب‌تر است.

انواع رنگ های صورتی برای پوست گندمی

ممکن است فکر کنید که صورتی رنگی پررنگ و روشن است که ممکن است با رنگ پوست گندمی مناسب نباشد، در حالی که صورتی برای افراد گندمگون، از کم رنگ ترین تا جسورترین، مناسب است. با پوشیدن کت یا کاغذ صورتی به صورت خود طراوت خاصی بخشیده اید. به خصوص اگر از سایه صورتی و ته رنگ روی گونه های خود استفاده کنید.

طیف رنگ های سبز برای گندم.

سبز رنگ خاصی است که بیشتر از هر کس دیگری به گندم کاران می آید. انواع سبز، از سبز کبریتی تا آبی، یشمی و حتی فسفری، مناسب افرادی با پوست گندمی است. این رنگ ظاهری جسورانه و مدرن به پوست شما می بخشد.

ست کت و شلوار بوت سبز

انواع پرتقال

همانطور که بالار نیز اشاره کرد، مردم گندمی رنگ پوستی دارند که بیشتر رنگ ها را در خود می پذیرد. نارنجی یکی از دیگر رنگ‌هایی است که برای خانم‌ها توصیه می‌شود، زیرا ظاهری زیبا و خیره‌کننده ایجاد می‌کند.

2525

شاه سرخ

قرمز را می توان سلطان رنگ ها دانست، زیرا اگرچه رنگی خنثی است، اما بسیار چشمگیر است، اما به هر رنگ پوستی می آید و به تنهایی هماهنگ است. رنگ قرمز هم از نظر استایل و هم از نظر شال و لاک جذاب ترین است. با خیال راحت از انواع قرمز استفاده کنید، اما بدانید که گیلاس و هلویی چهره شما را درخشان‌تر می‌کنند و رنگ‌های زرشکی و قرمز شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند.

5453

آبی جذاب

طیف خاکستری روشن و تیره یکی از بهترین رنگ های خنثی برای سفیدپوستان محسوب می شود.

بی نام

آبی بنفش و فیروزه ای

علاوه بر موارد ذکر شده، بنفش، بنفش و آبی فیروزه ای نیز می توانند درخشش فوق العاده ای برای پوست گندمی داشته باشند.

24524

تست تشخیص رنگ پوست با کاغذ

یکی از ساده ترین روش های تست این است که می توانید صورت خود را کاملا با مواد شوینده بشویید تا آلودگی نداشته باشد و سپس یک کاغذ سفید بردارید و از جلو برش دهید. کاغذ را در کنار صورت خود قرار دهید. اگر سفیدی صورت شما صورتی شد، رنگ پوست روشنی دارید، اما اگر رنگ صورتتان بیشتر زرد شد، به این معنی است که شما تیره هستید.

1701842323-5IgVR5VQjqZVZ9t3



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.