افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

بهترین رستوران های چابهار تجربه طعم متفاوت!

  • کد خبر : 207913
بهترین رستوران های چابهار تجربه طعم متفاوت!

چابهار یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ایران در جنوب کشور است که زیبایی و گردشگری آن به طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری آن محدود نمی شود. می توانید لذت غذا خوردن در بهترین رستوران های چابهار را در کنار گشت و گذار در این شهر زیبا تجربه کنید. تجربه ای بی نظیر که هرگز […]

چابهار یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ایران در جنوب کشور است که زیبایی و گردشگری آن به طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری آن محدود نمی شود. می توانید لذت غذا خوردن در بهترین رستوران های چابهار را در کنار گشت و گذار در این شهر زیبا تجربه کنید. تجربه ای بی نظیر که هرگز فراموش نخواهید کرد. در این مقاله از مجله گردشگری Flytoday شما را معرفی می کنیم بهترین رستوران های چابهار و ما بهترین غذاهای آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بلیط هواپیما چابهار

رستوران های معروف چابهار | کجا غذا بخوریم

با رسیدن به چابهار یکی از مهم ترین قسمت های سفر انتخاب بهترین رستوران های چابهار به همراه برنامه ریزی تور در بین زیبایی ها و مکان های دیدنی می باشد و می توانید پس از یک سفر دلپذیر و دیدنی بروید. مکان های گردشگری چابهارروز خود را با غذاهای خوشمزه به پایان برسانید. در زیر معروف ترین رستوران های چابهار را به شما معرفی می کنیم که در آن می توانید انواع غذاهای محلی، سنتی، فست فود، غذاهای دریایی و … را امتحان کنید.

رستوران بام رستوران چابهار با موزیک زنده.

رستوران بام که به آن رستوران بام خلیفه نیز می گویند یکی از این رستوران هاست رستوران های معروف چابهار در کنار ساحل واقع شده است و بسیار مورد علاقه گردشگران است. یکی از ویژگی های این رستوران موسیقی زنده ای است که در آن پخش می شود که در کنار غذاهای محلی حس خوشایندی را ایجاد می کند.

در این رستوران می توانید به صورت رایگان از اینترنت استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که رستوران پشت بام شلوغ است، بنابراین نمی توانید زمان زیادی را برای سرو غذا در آنجا صرف کنید.

آدرس: بعد از مجتمع تجاری صدف، روبروی مرکز خرید پردیس

رستوران مکران از کراهی تا قلیه ماهی

چیزی که نام رستوران مکران را در بین بهترین رستوران های چابهار قرار داده است سرو غذا در کنار ساحل زیبای چابهار است. موسیقی زنده در کنار کیفیت بالای غذا و فضای آرام رستوران، آن را از دیگر رستوران های چابهار متمایز کرده است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای محلی و سنتی را امتحان کنید.

بهترین رستوران های چابهار

انواع کراهی یا قلیه در این رستوران طبخ می شود. کراهی گوشت را در این رستوران حتما امتحان کنید. علاوه بر این در رستوران مکران می توانید با خیال راحت انواع غذاهای دریایی، فست فود، غذاهای ایرانی و سایر غذاهای سنتی را امتحان کنید.

آدرس: خیابان منتخب امام جنب هتل لاله

رستوران براسان از غذای با کیفیت تا نوشیدنی خوش آمدگویی!

یکی دیگر از رستوران های چابهار که ارزش امتحان کردن را دارد رستوران برسان است. این رستوران یکی از رستوران های حاشیه چابهار است که می توانید ساعت ها به دور از هیاهوی شهر در آن سپری کنید. چیزی که باعث محبوبیت این رستوران شده کیفیت بالای غذا، تنوع زیاد منو و نوشیدنی های آن است.

معروف ترین رستوران های چابهار

در این رستوران می توانید با کیفیت ترین غذاهای محلی چابهار را نیز امتحان کنید. نوشیدنی خوشامدگویی که ترکیبی از شیر و چای است با ورود به این رستوران شما را با طعمی بی نظیر شگفت زده خواهد کرد.

آدرس: منطقه ساحلی تیس

تجربه رستوران خلیج فارس غذاهای محلی چابهار

یکی دیگر از رستوران های چابهار که در دسته رستوران های لوکس و گران قیمت قرار می گیرد، رستوران خلیج عربی با طراحی زیبا و چشم اندازی زیبا به سواحل دریای عمان است. محیط زیبا، تنوع غذاها و حس خوب یک رستوران ایده آل را می توانید در رستوران خلیج فارس تجربه کنید.

غذاهای محلی چابهار

خلیج فارس یکی از بهترین رستوران های چابهار با غذاهای محلی. در نظر گرفته شده است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای محلی اما باکیفیت چابهاری را در رستوران خلیج فارس به عنوان یکی از بهترین رستوران های چابهار تجربه کنید. حتماً کاری میگو را در این رستوران امتحان کنید!

آدرس: Plaza Shilat، Calle del Mar

رستوران مارال یکی از مجلل ترین رستوران های چابهار.

این رستوران یکی از مجلل ترین رستوران های چابهار است و دو شعبه دارد. انواع غذاهای ایرانی را می توان در این رستوران سرو کرد. در منوی این رستوران خبری از فست فود یا غذای ملی نیست، اما می توانید بهترین غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت در این رستوران ها در مارال میل کنید.

رستوران مارال

آدرس شعبه یک : مجتمع طلا

آدرس شعبه دوم: خیابان توحید، چهارراه مکران

رستوران بلوچ د رستوران های سنتی چابهار

اگر دیگری می خواهید رستوران های سنتی چابهار حتما نام رستوران بلوچ را خواهید دید. این رستوران مانند تمامی رستوران های سنتی و محلی این شهر، انواع غذاهای محلی را با بالاترین کیفیت به میهمانان خود ارائه می دهد.

از کورک، ماهی بریانی، کراهی گرفته تا دیگر غذاهای سنتی چابهار. قیمت غذا در رستوران های چابهار مخصوصا رستوران هایی مثل بلوچ کمی بالا هستند پس حتما به این نکته توجه کنید.

رستوران بلوچ چابهار

آدرس: آدرس: بلوار امام جنب پمپ بنزین.

رزرو هتل در چابهار با بهترین قیمت

چابهار چی بخوریم؟

قبل از انتخاب بهترین رستوران چابهار برای صرف غذا، باید بدانید که به دنبال چه نوع غذایی هستید. غذای محلی و سنتی می خواهید یا فست فود؟ غذاهای دریایی را ترجیح می دهید یا کبابی؟

چابهار چی بخوریم؟

رستوران های چابهار انواع مختلفی دارند، فقط هدف خود را مشخص کنید. اما توصیه می کنیم در بهترین رستوران های چابهار به دنبال غذاهای محلی این منطقه باشید. اما چه غذایی؟ نگران نباشید ما به شما می گوییم که بهترین غذا در این منطقه از دید یک مسافر مطلوب است.

همچنین در انتخاب رستوران کافیست نگاهی به نقد رستوران های چابهار بیندازید. این نظرات می تواند در انتخاب رستوران و حتی یک وعده غذایی به شما کمک کند. اکنون وقت آن است که شما را با غذاهای محلی و خوشمزه آشنا کنیم که می توانید در بهترین رستوران های چابهار امتحان کنید.

خفاش مش | غذای محبوب برای روزهای سرد!

از میان غذاهای چابهاری، ماش خفاش را به شما معرفی می کنیم، غذایی که کمتر کسی آن را می شناسد، اما چابهاری ها واقعا آن را دوست دارند. چیزی شبیه به پوره گربه معمولی اما با یک تفاوت کوچک. در این غذا از برنج، ماش و سبزیجات معطر استفاده می شود و معمولا برای روزهای سرد سال یا افطار سرو می شود.

فرنی بت

مهمترین ویژگی این غذا قوت آن است. از این رو در ماه رمضان به عنوان وعده غذایی اصلی استفاده می شود. این غذا را می توانید در رستوران های محلی و سنتی چابهار تهیه کنید.

توستر | طعم متفاوت کباب چابهار

اگر اهل کباب پز هستید، حتماً در فر را باز کنید. سفر به چابهار تلاش این غذا با سایر کباب هایی که تاکنون امتحان کرده اید کمی متفاوت است. در واقع تفاوت در نحوه پخت آن است. تنورچه به دو صورت پخته می شود. در روش اول گوشت را تکه تکه کرده و به سیخ می کشند. سپس روی زغال چوب به مدت 45 دقیقه یا یک ساعت پخته می شود. در روش دوم گوسفند را پس از تمیز کردن به طور کامل در فر گذاشته و می پزند.

فر

کره پا غذای جشن در چابهار

مواد اصلی این غذا دوغ و گوشت است. طعم این غذا برای شما جدید و جالب خواهد بود. از دوغ برای پذیرایی از مهمانان در جشن ها و مهمانی های مختلف مانند عروسی و جشن تولد استفاده می شود.

کره پا

چای شیرچای یا ماسالا پر انرژی

یکی از نوشیدنی های گرم و لذیذ چای ماسالا است که می توانید آن را عصر در سفره خانه رستوران چابهار سفارش دهید و از نوشیدن آن لذت ببرید و با انرژی بیشتری به گشت و گذار خود در بین زیبایی های چابهار ادامه دهید.

چای ماسالا

شیرینی چنگالی از شیرینی های سنتی چابهار.

این شیرینی مخصوص چابهار است و می توانید بهترین آن را در سفره های افطار مردم این شهر ببینید. این شیرینی سنتی از ترکیب خرما، روغن حیوانی و آرد استفاده می کند. شیرینی دلچسبی که در بین مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است.

شیرینی چنگال

سوپ میگو یک غذای دریایی متفاوت در جنوب ایران

کراهی یا تخم میگو در چابهار با تخم میگوی شهرهای دیگر متفاوت است. این غذای سخت که تهیه آن آسان نیست، از ترکیب پیاز، گشنیز و ادویه های مختلف تهیه می شود. این یک غذای خاص و خوشمزه برای کسانی است که به دنبال غذاهای دریایی خوشمزه هستند.

میگو

تیموش و دوتینی یک شب متفاوت

اگر در سفر به چابهار هوس یک شام سبک دارید، می توانید از این نان مرغوب در کنار غذاهایی مانند آبگوشت استفاده کنید. دونیتی یکی از انواع نان های نازک و سبک است که می توان آن را با نوشیدنی های مختلف همراه کرد.

تیموش و دوتینی

چای حس خوب آرامش

رویش انواع گیاهان دارویی و محلی در بهار و اسفند فرصت استفاده از دمنوش های مختلف را فراهم می کند. برای تهیه این دمنوش ها کافی است سبزی های مورد نظر را بجوشانید و سپس با ادویه های مختلف، روغن و … دم کنید.

چای گیاهان

ترشی لیمو چاشنی غذای خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین چاشنی هایی که می توانید در کنار غذا میل کنید، ترشی لیمو است که در گویش چابهارها به آن حرم می گویند. پیشنهاد می کنیم حتما طعم این ترشی را در سفر به چابهار امتحان کنید.

ترشی لیمو

تخریب غذاهای محلی سیستان و بلوچستان.

با پختن برنج با گوشت خشک و ادویه های معطر، غذایی به نام تباگ تهیه می شود. گوشت این غذا در هوای آزاد خشک می شود. در حین پخت در آب و نمک پخته می شود. این غذای محلی سیستان و بلوچستان با گوشت گوسفند یا بز تهیه می شود و طعم فوق العاده ای دارد.

تخریب

تکلان | یک غذای مقوی و متفاوت در چابهار

این غذای محلی چابهار با گندم و گوشت تهیه می شود. یکی از غذاهای سنتی و مقوی این شهر است که برای خانم های باردار یا تازه زایمان کرده تهیه می شود. پیشنهاد می کنیم این غذا را در لیست غذاهای پرطرفدار چابهار قرار دهید.

آنها رفتند

لذت خوردن غذاهای سنتی در بهترین رستوران های چابهار

وقتی به چابهار، این شهر ساحلی در جنوب ایران سفر می کنید، حتما غذاهای محلی و با کیفیت را انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم بهترین رستوران های چابهار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با شناخت آنها بهترین ها را انتخاب کنید. از آنجایی که رستوران های معروف چابهار معمولا شلوغ هستند، می توانید از طریق شماره تماس رستوران های چابهار به تعداد همراهان خود میز رزرو کنید تا منتظر نباشید. در نهایت فقط به چابهار سفر کنید. خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل خودتان را به یکی از متفاوت ترین سفرهای زندگیتان دعوت کنید.

به نظر شما بهترین رستوران های چابهار کدامند؟ تجربیات خود را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد بهترین رستوران های چابهار

بهترین رستوران محلی و سنتی چابهار کدام است؟

رستوران های بلوچ، مکران و خلیج فارس از بهترین رستوران های محلی چابهار محسوب می شوند.

شلوغ ترین رستوران چابهار کدام است؟

رستوران بام یکی از شلوغ ترین رستوران های چابهار است، بنابراین اگر می خواهید در این رستوران منتظر صرف غذا نشوید، از قبل میز رزرو کنید.

رستوران های ساحلی چابهار کدامند؟

مکران، بم و خلیج فارس سه رستوران ساحلی با کیفیت چابهار هستند.

نوشته بهترین رستوران های چابهار یک تجربه طعم متفاوت! اولین بار در مجله گردشگری. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.