افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

بهترین رستوران های مارگاریتا در تهران / دانش آنها به اندازه مارگاریتا واقعی است. غذای رایگان برای سربازان و دانش آموزان.

  • کد خبر : 412612
بهترین رستوران های مارگاریتا در تهران / دانش آنها به اندازه مارگاریتا واقعی است. غذای رایگان برای سربازان و دانش آموزان.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کسی که به داشتن بهترین ها از همه چیز اهمیت نمی دهد، هیچکس، اما شما به عنوان فردی که چنین چیزی را دوست دارید، تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام دهید، زیرا انتخاب بهترین ها در اطراف ما امکان پذیر نخواهد بود. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کسی که به داشتن بهترین ها از همه چیز اهمیت نمی دهد، هیچکس، اما شما به عنوان فردی که چنین چیزی را دوست دارید، تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام دهید، زیرا انتخاب بهترین ها در اطراف ما امکان پذیر نخواهد بود. به عنوان مثال اگر می خواهید بهترین گوشی تا 8 میلیون موجود در بازار را پیدا کنید، ابتدا باید مشخصات گوشی هایی در این بازه قیمتی را از شرکت های مختلف بررسی کنید تا ببینید کدام گزینه برای شما بهتر است و می تواند شما را راضی کند. شما و سپس قصد خرید آن گوشی را دارید، پس ببینید برای به دست آوردن بهترین ها، اولین چیزی که مهم است افزایش اطلاعات است، زیرا زمانی که اطلاعات شما در زمینه های مختلف بالا و قابل اعتماد باشد، می توانید به آسان تر اعتماد کنید. تا شما به بهترین اطلاعات برسید

به عنوان مثال اگر می خواهید برای خود یک لباس شیک بدوزید، فقط به دنبال خیاط های اطراف خود نباشید و برای این منظور به دنبال بهترین خیاط های تهران باشید. آن را به دست آنها بسپارید یا حتی زیاد دور نروید. و مثال پیش پا افتاده، حتی وقتی می خواهید یک کیلو شیرینی بخرید، باید دنبال بهترین قنادی های تهران بگردید و بخرید، به اصطلاح برای شکمتان ارزش قائل شوید و خوب، ما هم در این راستا هستیم و برای کسانی که دوست دارند. . برای چشیدن و امتحان هر غذایی که لذیذ است، در این مقاله در مورد بهترین رستوران های مارگاریتا تهران صحبت می کنیم و تعدادی از آنها را به شما تقدیم می کنیم تا با بازدید از آن ها از بهترین مارگاریتای زندگی خود لذت ببرید. اگر جزو این دسته هستید با ما همراه باشید تا با آن ها آشنا شوید.

دیزی سرای آذری

دیزی خانه آذری را می توان یکی از بهترین دیزی خانه های تهران دانست که می توانید در آن از یکی از بهترین مارگاریتاهای زندگی خود لذت ببرید. این مجموعه فضایی سنتی و زیبا دارد که توجه همه بینندگان را به خود جلب می کند و می توانید در آن عکس های جالب و منحصر به فردی بگیرید. همچنین می‌توانید خارج از این دیزی سرا سفارش دهید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید آذری دیزی سرا یکی از اولین و سنتی‌ترین کافه‌های دیزی سرا در پایتخت است و به همین دلیل در فهرست آثار ملی قرار گرفته است. یک هدیه

در این مجموعه می توانید به موسیقی زنده گوش دهید و جدای از سرو دیزی، غذاهای خوشمزه دیگری مانند مرغ کبابی، کشک برنجال و چای بعد از غذا را نیز سفارش دهید. بنابراین، اگر می خواهید تجربه ای منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید، توصیه می کنیم حتما از این دیزی سرا دیدن کنید.

ساعات کاری: این دیزی سرا تا ساعت 11 شب باز است.

شماره تلفن: 1-55390710-021

آدرس: میدان راهان، ابتدای خیابان ولیعصر، پلاک 30

بهترین خانه های دیزی در تهران

دیزی سرای ناصر خان (دیزی سرای طرشت)

دیزی خانه ناصرخان نامی معروف و پرطرفدار در محله طرشت و همچنین در بین دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف است که تا کنون توانسته دل هرکسی را که دیزی را در آن مکان امتحان کرده است به دست آورد و آن شخص یکی را تبدیل کرده است. . تا به یکی از مشتریان دائمی آنها تبدیل شوند.

البته این دیزی سرا نه تنها دیزی های لذیذی دارد، بلکه ظاهرش به گونه ای است که دلتان را به لرزه در می آورد، زیرا همه چیز این مجموعه شما را به یاد تهران قدیم می اندازد و وقتی وارد آنجا می شوید احساس می کنید پرت شده اید. به روزهای قدیم برگرد شاید برایتان جالب باشد که بدانید وقتی وارد این دیزی سرا می شوید شغلتان را از شما می پرسند و اگر دانش آموز هستید ماست رایگان دریافت می کنید و اگر سرباز هستید 50 درصد تخفیف برای غذا دریافت خواهید کرد. این را هم ذکر کنیم که در این مجموعه فقط می توانید صبحانه و ناهار بخورید.

شماره تلفن: 66025529-021

آدرس: تهران، شمال میدان آزادی، محمدعلی جناح، بلوار شهید صالحی، خیابان طرشت شمالی، انتهای کوچه اکبری، جنب حسینیه بزور، پلاک 29

بهترین خانه های دیزی در تهران

دیزی سرای ایرانشهر

آخرین رستورانی که در این لیست می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم رستوران ایرانشهر است که با معماری و دکوراسیون سنتی خود محیطی دلنشین را برای خوردن غذاهای اصیل ایرانی برای شما فراهم می کند. البته در مورد این دیزی سرا باید بدانید که گاهی اوقات خیلی شلوغ است و به همین دلیل باید یک ربع یا نیم ساعت در صف و روی صندلی های جلوی ورودی بنشینید.

آدرس: ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۵۲

بهترین خانه های دیزی در تهران



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.