افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

بهترین راه برای طولانی‌تر شدن آرایش با ضد آفتاب/مراقبت از پوست به این روش در عید برینی

  • کد خبر : 210127
بهترین راه برای طولانی‌تر شدن آرایش با ضد آفتاب/مراقبت از پوست به این روش در عید برینی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- قطعا ظاهر آراسته زمانی تکمیل می شود که من و شما که خانم هستیم به منظره ای که در چهره مان دیده می شود نیز توجه کنیم. شکی نیست که ما یک استایل تمام عیار داریم و شیک و گران به نظر می رسیم و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- قطعا ظاهر آراسته زمانی تکمیل می شود که من و شما که خانم هستیم به منظره ای که در چهره مان دیده می شود نیز توجه کنیم. شکی نیست که ما یک استایل تمام عیار داریم و شیک و گران به نظر می رسیم و گران ترین لباس ها را می پوشیم، اما از طرفی اگر صورتمان پر از آکنه یا سیاه، سوخته و بی آراسته باشد، کل ظاهرمان را خراب می کند. ! البته تا درب داگونی!

پس خانم زیبا، آرایش کن و صورتت را زیباتر از آنچه هست، بساز، اما به گونه ای که به چهره ات خوش آید و زیباتر شود، نه اینکه آن را شبیه دفترچه نقاشی کنی! علاوه بر زیبایی، تعدادی از عناصر نیز در مراقبت نقش دارند. به عنوان ضد آفتاب برخی از خانم ها هستند که این عنصر بسیار مهم در آرایش و کارهای روزمره را به آنها یادآوری می کنند یا اصلاً به آن توجه نمی کنند، پس این خیلی بد است. واقعیت این است که شما در حین آرایش از کرم هایی مانند مرطوب کننده، کرم پودر، هایلایتر و کانسیلر استفاده می کنید، پس چرا استفاده از ضد آفتاب برایتان سخت است؟

البته این را هم باید بگوییم که استفاده از ضدآفتاب کمی نگران کننده است و اگر نمی خواهیم پوست صورتمان سنگین شود باید ماهر باشیم تا آرایش ما لایه لایه باقی نماند.

چه زمانی باید ضد آفتاب زد؟ خوب، برای رسیدن به همه این سوالات، فقط مقاله ما را دنبال کنید و تمام.

اول کرم پودر یا ضد آفتاب؟

خب در لینک برای شما توضیح دادیم که “اول کرم پودر بزنم یا کرم ضد آفتاب” اما در مورد نحوه استفاده از ضد آفتاب باید بگوییم که شما خانم زیبا قبل از شروع آرایش باید از پوست خود محافظت کنید. در اینجا باید کرم ضد آفتاب را به خوبی به صورت و گردن خود بزنید و ماساژ دهید. توجه داشته باشید که در حین ماساژ به جای حرکات تند از روش ها و حرکات ملایم استفاده کنید و ضد آفتاب خود را پخش کنید تا پوست شما تحریک نشود. بیشتر روی نواحی مانند پیشانی، نزدیک خط مو، گوشه گونه ها و فک بمالید. زیرا این قسمت ها بیشتر در معرض نور خورشید هستند و سعی می کنند به اندازه کافی حذف شوند، نه بیشتر و نه کمتر. از طرفی به یکنواختی کرم روی صورت خود توجه کنید و چند لحظه صبر کنید تا کرم ضد آفتاب شما به خوبی جذب پوست شود.

نحوه استفاده از آرایش با ضد آفتاب

چگونه می توانم ضد آفتاب را در آرایش خود قرار دهم؟

نکته اصلی این است که باید مراقب باشید که کرم ضد آفتاب خود را هر 2 تا 3 ساعت یکبار تجدید کنید تا پوست شما به اندازه کافی در برابر اشعه های خورشید محافظت شود. اما وقتی از خانه دور هستیم و شرایط مناسبی برای پاک کردن تمام آرایش و استفاده از ضد آفتاب و آرایش نداریم، چگونه می توان این اکستنشن را انجام داد؟

۱- پنکیک با SPF بخرید و بپزید

پنکیک هایی که دارای SPF هستند و به راحتی می توانید با استفاده از آنها ضد آفتاب خود را افزایش دهید. در واقع این محصولات علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر اشعه های خورشید، آرایش شما را بیشتر مات و جذاب می کنند.

نحوه استفاده از آرایش با ضد آفتاب

2- اسپری ضد آفتاب کار شما را راحت می کند

اسپری های ضد آفتاب یکی از گزینه هایی است که خانم هایی که آرایش می کنند می توانند به آن کمک کنند. با توجه به اینکه این اسپری‌ها به اندازه لوسیون‌ها و کرم‌های ضدآفتاب نمی‌توانند در خود نگه دارند، بهتر است در هنگام استفاده بیشتر اسپری شود. مراقب باشید تا زمانی که اسپری به خوبی خشک نشده به صورت خود دست نزنید.

نحوه استفاده از آرایش با ضد آفتاب

3- پودرهای تنظیم کننده آرایش که دارای SPF هستند

از طرفی پودرهای ست کننده نیز وجود دارند که دارای SPF هستند و در واقع گزینه مناسب دیگری هستند که باید ضد آفتاب موجود در آرایش خود را تجدید کنید. بسته بندی پودرهای آرایشی فیکس به گونه ای است که به راحتی می توانید آنها را حمل کنید و به هر کجا که می خواهید ببرید. به این ترتیب، در هر زمان و هر مکان، آرایش شما تنظیم می شود و ضد آفتاب شما نیز استفاده می شود.

نحوه استفاده از آرایش با ضد آفتاب



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.