افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

بهترین دمنوش ها برای تقویت سیستم ایمنی در پاییز

  • کد خبر : 161898
بهترین دمنوش ها برای تقویت سیستم ایمنی در پاییز

با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و تغییرات آب و هوا، مزاج بدن نیز از گرم به سرد تغییر می کند که این امر بیشتر در صبح ها اتفاق می افتد، بنابراین افراد می توانند برای جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا در این ایستگاه از چای استفاده کنند. . آفتاب نیوز: دمنوش هایی مانند […]

با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و تغییرات آب و هوا، مزاج بدن نیز از گرم به سرد تغییر می کند که این امر بیشتر در صبح ها اتفاق می افتد، بنابراین افراد می توانند برای جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا در این ایستگاه از چای استفاده کنند. .

آفتاب نیوز:

دمنوش هایی مانند آویشن شیرازی، مرزنجوش، پونه کوهی، نعناع، ​​جینسینگ، اکیناسه، خرزهره، ختمی و زوفا، برهنگ، کادومه شیرازی، آستوخدوس، بابونه، چای سبز، سفید و کوهی، کاکوتی و عناب از جمله دمنوش های مناسب برای تقویت هستند. سیستم ایمنی بدن، نوشیدن این دمنوش ها به پیشگیری از سرماخوردگی افراد کمک می کند و به درمان این بیماری کمک می کند. نوشیدن چای با ترکیب آویشن شیرازی، پونه کوهی، گل پنیر، گل ختمی، اسطوخودوس، زرشک و عناب در بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا، رفع عفونت سینوسی (سینوزیت) و معده، سرفه و رفع خلط ریه نقش موثری دارد.

برای این کار 30 گرم آویشن شیرازی، 10 گرم از هر کدام از این سبزی ها و هفت عناب را در قوری ریخته و پس از افزودن آب جوش صبر کنید تا چای خوب دم بکشد. هنگام مصرف چای عسل اضافه کنید، این دمنوش را می توان روزی چهار تا پنج لیوان نوشید.

استفاده همزمان از گیاهان دارویی با داروهای آرام بخش شیمیایی، خواب آور، ضد فشار خون و ضد افسردگی ممنوع است، زیرا این گیاهان می توانند اثربخشی داروهای شیمیایی را افزایش دهند. بنابراین بین مصرف گیاهان دارویی و مصرف داروهای شیمیایی باید 3-2 ساعت فاصله باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.