افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

بهترین دستبند برای مچ های ظریف و نازک / آن را درست انتخاب کنید، نباید به دست شما برسد یا به آرنج شما برسد.

  • کد خبر : 233543
بهترین دستبند برای مچ های ظریف و نازک / آن را درست انتخاب کنید، نباید به دست شما برسد یا به آرنج شما برسد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- انتخاب هر آیتم در زمینه استایل باید بر اساس ظاهر و ویژگی های ظاهری شما باشد، حتی کوچکترین چیزهایی مانند اکسسوری که شاید در چشم خیلی ها به چشم نیاید، اما شما نه. حدس بزنید چه معجزاتی می تواند روی استایل شما انجام دهد، باور […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- انتخاب هر آیتم در زمینه استایل باید بر اساس ظاهر و ویژگی های ظاهری شما باشد، حتی کوچکترین چیزهایی مانند اکسسوری که شاید در چشم خیلی ها به چشم نیاید، اما شما نه. حدس بزنید چه معجزاتی می تواند روی استایل شما انجام دهد، باور کنید، زیرا ممکن است متوجه آن نباشید، اما با وجود چیزهای کوچک، عمق بیشتری در استایل خود می بینید و این حس را به دیگران منتقل می کنید. اگر اکسسوری ها تاکنون جایی در استایل شما نداشته اند، وقت آن است که از آنها دعوت کنید تا با شما باشند.

البته باید آنها را درست انتخاب کنید، مثلاً اگر می خواهید سراغ عینک آفتابی بروید و فریم و سایز را با توجه به فرم و اندازه صورتتان انتخاب کنید، مثلاً اگر صورت کوچکی دارید، حتماً باید سراغ عینک آفتابی بروید. عینک، در سایز بزرگ نمای چندان جالبی ایجاد نمی کند و یا اگر مچ دست شما بزرگ است باید بدانید که دستبند مناسب برای مچ چاق چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا در این زمینه انتخاب صحیحی داشته باشید، بنابراین با اطلاعات و دانش کافی از ویژگی های آن، اکنون در این مقاله می خواهیم نکاتی را برای انتخاب دستبند برای مچ های نازک به شما ارائه دهیم تا بتوانید از این اکسسوری به درستی استفاده کنید و تعادل را حفظ کنید، پس با ما همراه باشید.

برای اینکه مچ دستتان متعادل به نظر برسد، از ترفند دستبند چند لایه استفاده کنید

در سال های اخیر استفاده از چند لایه دستبند در بین مردم بسیار رایج شده است که برای آن دسته از افرادی که مچ دست های بسیار نازکی دارند و می خواهند این قسمت را پنهان کنند ترفند بسیار خوبی است. اساساً این مدل دستبند تقریباً در قرن بیستم ظهور کرد و خیلی زود توانست محبوبیت زیادی پیدا کند و تبدیل به یک مد دائمی شود که هرگز از مد نمی افتد و تاکنون در بسیاری از سبک ها استفاده شده است. اصولاً در این تکنیک هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید از هر مدل دستبند با جنس، ضخامت و رنگ متفاوت استفاده کنید و با ترکیب آنها هارمونی چشمگیر ایجاد کنید.

دستبند برای مچ های ظریف

دیگر دستبند را گم نخواهید کرد

اگر مچ دست شما نازک است، انتخاب دستبندهایی که شل می شوند و می افتند مطمئناً برای شما هزینه دارد، پس راه حل چیست؟ برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از چندین دستبند در اندازه های مختلف استفاده کنید و برای این کار نگران طراحی آنها نباشید زیرا محدودیتی برای شما وجود ندارد، یعنی می توانید بین دستبندهای شیشه، چرم، تنیس و … یکی را انتخاب کنید. . آنها را با هم استفاده کنید و جلوه خاصی ایجاد کنید. در این صورت بهتر است حداقل دو عدد از دستبندها به اندازه دست شما باشد و ابتدا دستبند بزرگ و سپس کوچکتر را ببندید تا دستبندهای کوچکتر به نحوی از افتادن دستبندهای بزرگتر جلوگیری کنند.

دستبند برای مچ های ظریف

ساعت و دستبند خود را با هم ترکیب کنید

ظرافت مچ یک سری مزایا و معایب دارد، دستبند و ساعت دقیقاً اندازه مناسبی ندارند، برای حل این مشکل می توانید ساعتی را انتخاب کنید که اندازه دست شما باشد و سپس یک یا چند دستبند را انتخاب کنید. شما می توانید ساعت زیبایی را که با ساعت شما مطابقت دارد در هر سایزی بپوشید و نگران لیز خوردن دستبند خود نباشید زیرا ساعت گیر می کند و حتی این مشکل وجود دارد که اگر ساعت را اول و بعد از آن ببندید، دستبند از قبل می شود. به آرنج شما نمی رسد

دستبند برای مچ های ظریف

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.