افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

بهترین خیاطی زنانه در تهران / مجموعه ای از گران ترین خیاطی با آدرس و تلفن

  • کد خبر : 411352
بهترین خیاطی زنانه در تهران / مجموعه ای از گران ترین خیاطی با آدرس و تلفن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هرکسی می تواند کیفیت زندگی خود را با تلاشی که برای بهبود آن انجام می دهد تعیین کند. موفقیت را آسان تر می کند، البته می توانید تلاش های خود را عاقلانه انجام دهید، یعنی به جای اینکه دچار مشکل و دردسر زیاد شوید. ، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هرکسی می تواند کیفیت زندگی خود را با تلاشی که برای بهبود آن انجام می دهد تعیین کند. موفقیت را آسان تر می کند، البته می توانید تلاش های خود را عاقلانه انجام دهید، یعنی به جای اینکه دچار مشکل و دردسر زیاد شوید. ، کاری را انجام دهید که حتی در این بین تلاش شما بهینه باشد و آنطور که باید آزارتان ندهد، مثلاً اگر می خواهید یک تعمیرکار خوب برای ماشین خود پیدا کنید و نیاز به پیدا کردن آن دارید. برای بهترین تعمیرگاه های تهران برای این منظور می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت این موضوع را بدون نیاز به سوال از کسی ساده کنید.

پس با این داستان می توان گفت که انسان عاقل از امکاناتی که در اختیار دارد به خوبی استفاده می کند و اینترنت یکی از آن امکانات است و در بهترین مجموعه در آن سطح و با رفتن می توان اطلاعات گسترده ای یافت. به سراغ آنها بروید، کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید و کار را برای خود آسان کنید و این وسط مهم نیست که برای یک کار کوچک یا بزرگ به دنبال بهترین هستید، یعنی می توانید همه چیز را از بهترین شیرینی ها تا بهترین فیزیوتراپی در تهران با یک جستجوی ساده در اینترنت آن را پیدا کنید و با مراجعه به آنها بهترین ها را دریافت کنید. حال در این سری از مقالات ما برای سهولت در یافتن بهترین ها در مورد آن ها صحبت می کنیم و در سطح کلانشهر تهران به شما معرفی می کنیم و اکنون می خواهیم در مورد بهترین خیاط ها صحبت کنیم. تهران. و چند تا از خیاطی های زنانه این شهر را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

آجرکاری افسانه ای

مزون افسانه را می توان یکی از بهترین خیاط های زنانه تهران دانست که به زودی با ارائه خدمات مقرون به صرفه و باکیفیت به مشتریان خود به شهرت بسیاری دست یافت. علاوه بر این، حرفه ای بودن این مجموعه همیشه تحسین برانگیز است.

این خیاط در پاساژ نصر نوین قرار دارد و تا ساعت 20 باز است شما می توانید تمام طرح ها و مدل های جدید و به روز زنانه و بچه گانه را در این خیاطی بدوزید و فرقی نمی کند کت و شلوار رسمی باشد یا کت و شلوار. کت و شلوار کاغذی یا لباس رسمی و غیره، بنابراین می توانید هر لباسی را که می خواهید بسازید. شما می خواهید با وجود این درز به زیبایی هرچه بیشتر بدرخشید. با این حساب اگر به دنبال یک خیاط عالی و حرفه ای هستید این خیاط را فراموش نکنید.

اشکال ارتباط

آدرس: تهران، گیشا، فاضل شمالی، پاساژ نصر نوین، پلاک 615/4

شماره تلفن: 09123076978

اینستاگرام: afsaneh_mezoon

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر

بهترین خیاط های زنانه در تهران.

دوخت زیپ

یکی دیگر از بهترین خیاطانی که در این لیست معرفی می کنیم خیاطی زیپ زاپ است که در شمال شهر تهران واقع شده و به لطف گلدوزی و دوخت بسیار حرفه ای طراحان فعال خود توانسته نام و شهرتی برای خود دست و پا کند. . از بهترین خیاط ها اقامت در تهران. این خیاطی علاوه بر پوشاک زنانه به طراحی و دوخت لباس بچه گانه نیز می پردازد و شما می توانید از هنر خیاطان خبره در این مجموعه لذت ببرید و بهترین لباس ها از کت و شلوار تا لباس عروس را به زیباترین شکل ممکن بدوزید. این را هم ذکر کنیم که هزینه های این مجموعه مقرون به صرفه است.

اشکال ارتباط

آدرس: تهران، والنجک، 13، طبقه منفی 2، پلاک 5، پلاک 5

شماره تلفن: 09127190988

اینستاگرام: zipzaptailor

واتساپ: پیام بدید

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 19

بهترین خیاط های زنانه در تهران.

خیاطی زنانه شبنم

یکی دیگر از خیاطان معروف در تهران خیاطی شبنم است که کار با کیفیتی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید آشپزخانه خود را به اطرافیان خود نشان دهید. این مجموعه که از بدو تاسیس خدمات درجه یک را با قیمت های مختلف از مقرون به صرفه تا گران به مشتریان خود ارائه می دهد، می تواند بهترین ها را در دوخت لباس، روتختی، شلوار و … برای شما به ارمغان بیاورد.

اشکال ارتباط

آدرس: انتهای خیابان مرتضوی، بعد از خیابان جیحون، خیابان صاحب الزمان، سمت چپ، پلاک 45

شماره تلفن: 02166358686

اینستاگرام: _khayati_shabnam

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 19

بهترین خیاط های زنانه در تهران.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.