افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

بهترین تیم مناسب برای پلنگ های سابق، براونز کیو بیکر میفیلد

  • کد خبر : 3194
بهترین تیم مناسب برای پلنگ های سابق، براونز کیو بیکر میفیلد

تیم های متعددی که با مشکلات کوارتربک سروکار دارند می توانند به انتخاب شماره 1 درافت سابق علاقه مند شوند. با اعلام اینکهپلنگ هاانتظار می رود کوارتربک را آزاد کندبیکر میفیلد، خط فکری منطقی بعدی حول جایی است که منتخب شماره 1 قبلی در مرحله بعدی قرار خواهد گرفت. چندین تیم وجود دارند که می […]



تیم های متعددی که با مشکلات کوارتربک سروکار دارند می توانند به انتخاب شماره 1 درافت سابق علاقه مند شوند.

با اعلام اینکهپلنگ هاانتظار می رود کوارتربک را آزاد کندبیکر میفیلد، خط فکری منطقی بعدی حول جایی است که منتخب شماره 1 قبلی در مرحله بعدی قرار خواهد گرفت.

چندین تیم وجود دارند که می توانند از پیوستن یک مدافع جدید به فهرست سود ببرند. در اینجا نگاهی اجمالی به تیم‌هایی که می‌توانند مکان‌های فرود بالقوه برای می‌فیلد باشند، آورده شده است.

49 ساله: سانفرانسیسکو پس از از دست دادن جیمی گاروپولو برای فصل در روز یکشنبه به دلیل شکستگی پا به ذهن سانفرانسیسکو می رسد. این49 سالهپس از مصدومیت او در هفته دوم، تری لنس، بازیکن اصلی خود در سال 2022 را در اختیار ندارند. بی ربط» براک پردی به عنوان شروع کننده آشکار برای آینده قابل پیش بینی. در حال حاضر هیچ کوارتربکی پشتیبان در نمودار عمق تیم ذکر نشده است. می‌فیلد می‌تواند این نقش را برای 49ers پیشرو NFC West ایفا کند.

کلاغ ها: بالتیمور احتمالاً لامار جکسون را پس از ترک زودهنگام بازی یکشنبه به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. مربی جان هاربا پس از بازی خاطرنشان کرد که بهبودی جکسون “روزها تا هفته ها” است، به این معنی که غیبت او می تواند برایکلاغ ها. یکی از مزیت های جذب میفیلد، آشنایی او با AFC شمالی پس از گذراندن چهار فصل با براون ها است. ریونز در حال حاضر هدایت AFC شمال را بر عهده دارد.

قوچ ها: لس آنجلس، متیو استافورد را پیش از دیدار هفته سیزدهم مقابل سیهاوکس در لیست ذخیره مصدومان قرار داد. او از هفته یازدهم غایب بوده است، زمانی که از ناحیه گردن آسیب دید و در پروتکل ضربه مغزی فرود آمد. قوچ ها از آن زمان بین ذخیره های برایس پرکینز و جان ولفورد دستکاری می کنند. می‌فیلد می‌تواند به ترکیب اضافه شود اگر تیم به دنبال حضور کهنه‌کاران در زمانی که استافورد غایب است.

شیرها: گرچه دیترویت در حال حاضر با مشکلات کوارتربک سر و کار ندارد، میفیلد با دفتر اصلی شیرها ارتباط دارد. مدیر ارشد پرسنل فعلی دیترویت، جان دورسی، مدیر کل براونز بود که تیم میفیلد را به خدمت گرفت. دورسی به طور بالقوه می تواند مدافع سابق خود را به عنوان پشتیبان جرد گاف به شیرها جذب کند.

بسته بندی ها: آرون راجرز استارتر از هفته 5 با آسیب شست دست و از هفته 12 با مصدومیت دنده دست و پنجه نرم کرده است. اگرچه راجرز با وجود شانس اندک پکرز برای حضور در پلی آف، از تمایل خود برای شروع بازی کوتاهی نکرده است، اما اگر گرین بی باشد، ممکن است این وضعیت تغییر کند. به طور کامل از مناقشه پس از فصل خارج می شود. اگر Packers راجرز را به نفع طرفدار سال دوم جردن لاو تعطیل کنند، می‌فیلد می‌تواند به عنوان پشتیبان یک نقطه توقف جذاب باشد.

تگزاسی ها: پس از اینکه دیویس میلز شروع به بازی 1–8–1 کرد تا فصل هیوستون را آغاز کند، مربی لووی اسمیت تصمیم گرفت تا در دو بازی گذشته به کایل آلن کوارتر بک فرصت دهد. آن حرکت نیز نتوانست به پیروزی منجر شود. تگزاسی‌ها می‌توانند پروازی در میفیلد داشته باشند به این امید که عمق کوارتربک خود را تقویت کنند. با این حال، تیم احتمالاً در سال 2023 یک QB پیش نویس خواهد کرد.

  • پوشش NFL بیشتر:جاستین جفرسون برای Postgame Remark به Jets DB بازگشت
  • گزارش: Panthers Baker Mayfield را آزاد می کند
  • SI:AM | بازگشت واتسون: بووس، پشت کرده، بازی بد
  • همه پلنگ ها:شانس هفته چهاردهم: پلنگ ها در سی هاوکس 

برای پوشش بیشتر Carolina Panthers، بههمه پلنگ ها. 



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.