افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

بهترین تهیه غذا و پذیرایی در شرق تهران (میدان هروی)

  • کد خبر : 357051
بهترین تهیه غذا و پذیرایی در شرق تهران (میدان هروی)

1452963 19 سپتامبر 1403 17:17 گزارش تبلیغات یکی از دغدغه‌های مهم کارآفرینان و کسانی که مجبورند در کوتاه‌مدت یا بلندمدت به گروهی از افراد غذا بدهند، دسترسی آسان و سریع به غذاهای خوش طعم و با کیفیت است. ارائه غذای خوب به کارکنان یا مهمانان، علاوه بر خوش گذرانی آنها، اهمیت و احترامی که شما […]





1452963


19 سپتامبر 1403 17:17

گزارش تبلیغات

یکی از دغدغه‌های مهم کارآفرینان و کسانی که مجبورند در کوتاه‌مدت یا بلندمدت به گروهی از افراد غذا بدهند، دسترسی آسان و سریع به غذاهای خوش طعم و با کیفیت است. ارائه غذای خوب به کارکنان یا مهمانان، علاوه بر خوش گذرانی آنها، اهمیت و احترامی که شما برای مهمانان خود قائل هستید را نیز نشان می دهد. پس نباید فقط گوشی را بردارید و شماره اولین رستوران یا غذای آماده را بگیرید!


یکی از دغدغه‌های مهم کارآفرینان و کسانی که مجبورند در کوتاه‌مدت یا بلندمدت به گروهی از افراد غذا بدهند، دسترسی آسان و سریع به غذاهای خوش طعم و با کیفیت است. ارائه غذای خوب به کارکنان یا مهمانان، علاوه بر خوش گذرانی آنها، اهمیت و احترامی که شما برای مهمانان خود قائل هستید را نیز نشان می دهد. پس نباید فقط گوشی را بردارید و شماره اولین رستوران یا غذای آماده را بگیرید!

اگر در حال حاضر مشغول انتخاب رستوران مناسب هستید، قبل از امتحان رستوران های مختلف، یک بار از Orchid Heroy غذا سفارش دهید. در زیر به شما می گوییم که چرا شعبه Orkideh Express Hervey اولین انتخاب بسیاری از افراد برای سفارش غذای سازمانی و … است و چگونه بهترین رستوران در هروی. شناخته شده است

معرفی شعبه Orchid Express Hervey

Orkideh Express Hervey یکی از شعبه های رستوران ها و کافه های ارکیده است که با خدمات تخصصی غذاخوری برای مراسم، کارکنان و مهمانان شما غذا ارائه می دهد. یکی از جالب ترین خدمات این رستوران برای مشتریان، تهیه غذا توسط سرآشپزهای حرفه ای ارکیده در محل مورد نظر شما می باشد. بدین ترتیب علاوه بر سفارش انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت در این شعبه، قادر خواهید بود با بهترین مواد اولیه آشپزی کرده و غذا را در محل برای کارکنان سرو کنید. رستوران ارکیده هروی ارسال و میزبانی با سهولت. در این شعبه انواع غذاها و نوشیدنی های ایرانی، خارجی، خانگی و حتی رژیمی با بهترین کیفیت تهیه شده و در ظروف مخصوص سرو می شود تا علاوه بر حفظ دما و کیفیت، به شکل مناسب و مناسب به دست شما برسد. ظاهر در هر نقطه از تهران

منوی روزانه و خانگی Orquídea Express

یکی از مهم ترین ویژگی های Orchid Express Hervey Branch فهرست بلندبالایی از غذاهای متنوع است که انتخاب غذا با توجه به سلیقه های مختلف را آسان می کند. در این میان غذاهای روزانه و خانگی Orquídea طرفداران زیادی دارد و به همراه مخلفات در بسته بندی مناسب به صورت تک پرس و کیلویی سرو و ارسال می شود.

بهترین تهیه غذا و پذیرایی در شرق تهران (میدان هروی)

غذاهای ویژه روزانه در تمام شعب ارکیده فقط به صورت بیرونی بوده و شامل هفت نوع غذای محبوب ایرانی برای روزهای مختلف هفته است. منوی روز ارکیده به شرح زیر است:











ردیف

نام غذا

روزهای هفته

1

خورش پر شده با سیب زمینی

شنبه

2

خورش بادمجان شکم پر

شنبه

3

چالو خورشت گورمابزی

یکشنبه

4

لوبیا با گوشت

دوشنبه

5

قیمه نثار

سه شنبه

6

مرغ سرخ شده کره ای (اکبر جوچه)

چهارشنبه

7

کوفته تبریز

پنجشنبه و جمعه

غذاهای خانگی ارکیده با حس و طعم غذاهای اصیل ایرانی، یادآور آشپزی مادربزرگ ها، همه روزه فقط در ارکیده اکسپرس شعبه هروی عرضه می شود:














ردیف

نام غذا

1

غذای ران مرغ

2

زرشک با مرغ

3

شیرین پلو با مرغ

4

قیمه مرغ

5

تکین با فیلینگ سیب زمینی

6

تکین با سبزیجات

7

ویولن سل گورمهسبزی

8

پر کردن سیب زمینی

9

خورش بادمجان شکم پر

10

تکین با فیل بادمجان

  • (ران مرغ و زرشک) به صورت روزانه برای تمامی شعب سرو و ارسال می شود.

مزایای سفارش غذای شرکتی از Orchid

یکی از مهمترین مزایا سفارش غذای شرکت از Orquídea می توان به تنوع بالای غذاها، پیش غذاها، دسرها و تنقلات و کیفیت و طعم آنها اشاره کرد. علاوه بر این، امکان انعقاد قرارداد برای سفارشات «منو ویژه شرکتی» برای پذیرایی از مدیران و کارکنان و «منوی اقتصادی» برای پذیرایی شرکتی وجود دارد. بسته بندی و سرو غذای سازمانی در ارکیده به بهترین شکل ممکن و در بسته بندی باکیفیت انجام می شود تا ضمن ارسال با پیک به تمام نقاط تهران گرم و تازه بماند. یکی دیگر از مزیت های سفارش غذای سازمانی در ارکیده، تنوع روش های ارائه خدمات است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

بهترین تهیه غذا و پذیرایی در شرق تهران (میدان هروی)

غذای ارکیده را کیلویی و تک پرس سفارش دهید

غذاهای موجود در منوی Sucursales Orquídeas با یک کلیک سرو می شوند و شما می توانید لیست سفارش خود را بر اساس تعداد افراد اعلام کنید. اما نکته مهم این است که امکان ارسال برخی غذاها به صورت کیلویی در شعب Orquídeas وجود دارد. به این ترتیب اگر فضای کافی برای سرو غذا دارید، می توانید مقداری خورش مانند خورش سبزی، قیمه سیب زمینی، قیمه بادمجان، سوپ جو و سوپ شیر و قارچ را به کیلویی سفارش دهید و پس از ارسال، هرچه می خواهید سرو کنید. . به عنوان.

چگونه از ارکیده غذای سازمانی سفارش دهیم؟

ارکید اکسپرس در میدان هروی، خیابان وفامنش، پلاک 78 واقع شده است که می توانید با شماره تلفن 78719-021 برای سفارش غذای این مجموعه اقدام کنید تا غذای مورد علاقه خود را در اسرع وقت در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. در عین حال برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش سازمانی کافه ارکیده با شماره تلفن های 87700850-021 و 09123504082 تماس بگیرید.جهت سفارش از شعب دیگر با شماره های زیر تماس بگیرید.













ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیزترین رستوران های ایران)

026-34122

2

شعبه مهستان (بزرگترین و تنها رستوران گردان کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (یک رستوران دنج با باغ و نزدیک به تهران)

65251616-021

4

Sucursal Plaza Argentina (یک رستوران در مرکز شهر با باغ روی پشت بام)

021-88885300

5

شعبه متلقو (با ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

7

شعبه اقدسیه (رستوران بالای برج مرکز شمیران)

021-72146

8

شعبه سعادت آباد (رستوران مجلل با فضای کافه ای اختصاصی)

021-79397

9

شعبه Orchid Express Hervey (خارج)

021-78719


برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.

بهترین برنامه

نصب کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.