افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

بهترین ایده ها برای اینکه ثروتمند دیده شوید / سعی کنید قبل از اینکه ثروتمند شوید به عنوان ثروتمند دیده شوید!

  • کد خبر : 212548
بهترین ایده ها برای اینکه ثروتمند دیده شوید / سعی کنید قبل از اینکه ثروتمند شوید به عنوان ثروتمند دیده شوید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- پولدار بودن در این دوران به شدت سخت و حتی دست نیافتنی شده است! اما واقعیت این است که ما به هیچ وجه نباید گم شویم و حتی اگر نمی توانیم در حال حاضر واقعاً ثروتمند باشیم، می توانیم وانمود کنیم که هستیم! درسته؟ چطوری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- پولدار بودن در این دوران به شدت سخت و حتی دست نیافتنی شده است! اما واقعیت این است که ما به هیچ وجه نباید گم شویم و حتی اگر نمی توانیم در حال حاضر واقعاً ثروتمند باشیم، می توانیم وانمود کنیم که هستیم! درسته؟ چطوری میپرسی؟ احتمالاً به ذهنتان خطور می کند که باید بروم لباس گران قیمت بخرم و پول خرج کنم! هرچند پولدار بودن اینطور نیست! در واقع ثروتمندان واقعی نمی خواهند خود را به این شکل نشان دهند و مثلاً لوگوی برند خاصی را که دارند نشان می دهند تا دیگران آنها را ببینند و آنها را ثروتمند خطاب کنند. اما اتفاقاً لوگو را پنهان می کنند و سعی می کنند با ظاهر تمیز و شیک خود یک زندگی و شرایط معقول و با کیفیت را برای خود ایجاد کنند. در این میان تقلید از عادات و رفتارهای برخی افراد ثروتمند می تواند ما را شبیه آنها کند. خبر خوب این است که تکرار این موارد می تواند در طول زمان تاثیر مثبتی روی ما بگذارد و حتی ما را به ثروتمند شدن نزدیک کند.

در مورد چه چیزی کنجکاو هستید؟ برای آشنایی بیشتر با این نکات با ما همراه باشید.

1- برندها و لوگوها را از ذهن عزیز خود حذف کنید

همه ما می توانیم ماه ها به پس انداز پول فکر کنیم تا بتوانیم یک کیف لویی ویتون با لوگوی عالی برای نشان دادن لوکس بودن بخریم و استفاده کنیم! اگرچه بهتر است بدانید که هیچ فرد واقعاً ثروتمندی از لوگوهای بزرگ و پر زرق و برق خوشش نمی آید. علاوه بر این شما تمام پول خود را برای خرید آن کیف خرج کرده اید در حالی که یک فرد ثروتمند تمام پول خود را خرج لباس نمی کند بلکه آن را برای لحظات خاص پس انداز می کند و از پس انداز خود در این مسیر استفاده نمی کند.

اگر دقت کرده باشید، افرادی که واقعاً لوکس و ثروتمند هستند، هیچ لوگویی از خود نشان نمی دهند و ما در مورد افراد مشهوری که شبیه بیلبورد هستند صحبت نمی کنیم! اما افرادی که واقعاً ثروتمند هستند! بنابراین، بهتر است برای نشان دادن ثروتمند بودن خود از لوگو پیروی نکنید، بلکه برای به رخ کشیدن یک سبک مینیمال و شیک. دقیقاً چیزی شبیه به سبک Old Money که در زیر مشاهده می کنید.

سبک ثروتمندان چیست؟

۲- به جای خرید از لباس فروشی ها به پارچه فروشی ها بروید!

در حقیقت، رفتن به فروشگاه‌های لباس باعث می‌شود که شما شبیه سایر افراد جامعه شوید. در حالی که ثروتمندان واقعی لباس های گلدوزی شده خودشان را دارند. به جای رفتن به فروشگاه ها و خرید لباس های گران قیمت، می توانید پول خود را صرف خرید پارچه کلاسیک کنید و به خیاط بروید و لباسی به اندازه خودتان بدوزید. اندازه لباس بسیار مهم است.

بدانید که لباس های خیلی گشاد یا عجیب ممکن است با مد مطابقت داشته باشد، اما ثروت واقعی را نشان نخواهد داد. ناگفته نماند با توجه به گرانی لباس ها مخصوصا مارک ها اگر قصد دوخت لباس را داشته باشید هزینه کمتری دارد.

سبک ثروتمندان چیست؟

3- لوازم جانبی گمراه کننده بخرید

بدون شک ما نمی توانیم مانند ملکه تاج بر سر بگذاریم، اما می توانیم مانند مگان مارکل باشیم، زیرا او همیشه با یک نگین بسیار ساده دیده می شود. شاید شرایط خرید و داشتن طلا را نداشته باشید، در اینجا می توانید از یک ساعت مچی ساده استفاده کنید. ساعتی که دارای بند و صفحه مینیمال و کلاسیک است. به علاوه، مرواریدهای مصنوعی همیشه یک اکسسوری پیچیده بوده اند! اکثر آنها نمی توانند تشخیص دهند که یک رشته مروارید واقعی است یا تقلبی! پس از پوشیدن مروارید در مهمانی ها غافل نشوید، آنها شما را ثروتمند نشان می دهند.

سبک ثروتمندان چیست؟

4- کیف و کفش اصل بخرید واقعا روی بینایی افراد تاثیر می گذارد.

اگر در خرید لباس خسیس هستید، کیف و کفش چرم واقعی را پر کنید و مناسب ترین کیف و کفش را بخرید. بدانید که این یک قانون مهم است، نه یک نظر گذرا! مثلاً یک کفش معمولی می تواند 50 بار کار کند، اما کفش های چرمی نمی میرند و یک عمر دوام می آورند! در واقع تنها با یک واکس و چند راهکار ساده می توان کفش های چرمی را مانند روز اول ترمیم و تزیین کرد.

شاید فکر کنید هیچکس به کفش های شما نگاه نمی کند، اما سخت در اشتباه هستید، زیرا کفش ها می توانند شخصیت و سلیقه شما را به طور کامل نشان دهند. بنابراین خرید کیف و کفش اصل و تمیز را دست کم نگیرید.

سبک ثروتمندان چیست؟



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.