افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
7

بهترین اقامتگاه های سنتی اصفهان | سفری در تاریخ!

  • کد خبر : 15990
بهترین اقامتگاه های سنتی اصفهان |  سفری در تاریخ!

اقامتگاه های سنتی اصفهان می‌توان تجربه سفری متفاوت را برایتان رقم بزند. سفر به با وجود کوچه‌ها، خانه‌ها، غذاها بناها و… حس و حال به گردشگران می‌دهد. حفظ حال هوای تاریخی در نصف جهان باعث تا گردشگران از سرتاسر دنیا دیدن این شهر تاریخی به اصفهان سفر کنند. می‌توانید سفر به این شهر را با […]

اقامتگاه های سنتی اصفهان می‌توان تجربه سفری متفاوت را برایتان رقم بزند. سفر به با وجود کوچه‌ها، خانه‌ها، غذاها بناها و… حس و حال به گردشگران می‌دهد. حفظ حال هوای تاریخی در نصف جهان باعث تا گردشگران از سرتاسر دنیا دیدن این شهر تاریخی به اصفهان سفر کنند. می‌توانید سفر به این شهر را با ماندن در هتل های سنتی اصفهان تکمیل کنید. پیش‌تر شما را با بهترین هتل های اصفهان آشناهایم، در این مطلب از مجله گردشگری اسمارتک نیوز قصد داریم، از بهترین اقامتگاه های سنتی اصفهان را به شما معرفی کنیم.

رزرو هتل اصفهان

هتل عباسی اصفهان

نتوان قه هاتان قههههه هتل‌های سنته باته هتههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه. 300 سال ساخت بنای هتل عباسی اصفهان می‌گذرد این هتل که در زمان یک کاروانسرا بوده است، این روزها یکی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های محبوب در اصفهان تبدیل شده است. اتاق‌های هتل، دورتادور حیاط با حوض فیروزه گرفته‌اند و معماری و تزئینات قدیمی بسیار چشم‌نواز است. با اقامت در یکی از ۲۲۴ اتاق و سوئیت این هتل، اقامت را می‌توان دید.

هتل عباسی رستوران و تالار دارد و فوق‌العاده آن به بافت قدیمی، تصاویر زیبا از اصفهان را می‌گذارد. پنجره‌ها، آینه کاری‌ها و تمام این هتل، ظاهری زیبا و خاص به این اقامتگاه بخشیده‌اند.

با اقامت در هتل عباسی واقع در خیابان چهار باغ عباسی اصفهان، راحتی به میدان نقش جهان و زاینده رود داشت. علاوه بر این، کافی شاپ و چایخانه سنتی، امکانات دیگر این هتل عبارت استخر، سونا، ورزشی، صرافی، کافی نت، خدمات پزشکی، خدمات خدمات تور و تهیه بلیط اشاره اشاره می کند. این یک اقامت خاص خواهد بود و تجربه به یادماندنی به جا خواهد گذاشت. برای هر سفر به اصفهان رزرو هتل عباسی اصفهان را می‌توانید اسمارتک نیوز انجام دهید.

آدرس هتل عباسی اصفهان روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی خان نشین

اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان از جمله پرطرفدارترین هتل های سنتی در اصفهان است. قدمت این به دوران صفویه بازمی‌گردد و در سال ۱۳۹۳ مورد استفاده گردشگران قرار گرفت. این اقامتگاه از یک ساختمان بزرگ با چند اتاق و یک حیاط مشترک تشکیل شده است. حوض حیاط این اقامتگاه برای ماهی‌های قرمز است که فضای دلچسب برای و تجربه آرامش در حال و قدیم اصفهان را فراهم می‌کند.

اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان

اتاق‌های اقامتگاه نشین به اتاق‌های دو اصفهان، سه تخته و چهار با امکاناتی چون مبلمان، یخچال تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام برای اقامت مهمانان می‌شوند. با رزرو اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان، دسترسی به جاذبه های گردشگری چون پل، کاخ عالی قاپو، خواجه نظام الملک، میدان و کاخ هشت بهشت ​​می خواهید.

اقامتگاه سنتی خان نشین روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی خانه کشیش

اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان که جز بهترین اقامتگاه های اصفهان به شماره میرود در خیابان حکیم قرار گرفته و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری دارد. این هتل مربوط به دوران قاجار می‌شود و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است. این اقامتگاه متعلق به یک کشیش ارمنی به نام کارگین حنانیان بوده و از جاذبه های تاریخی اصفهان در محله ارمنی نشین به شماره می‌رود. از امکانات خانه کشیش اصفهان می توانم به اینترنت، یخچال، راهنمای تور، کافی شاپ، پارکینگ و … اشاره کرد.

اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان

اقامتگاه سنتی خانه کشش روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی سهرودی اصفهان

اقامتگاه سنتی سهروردی یک اقامتگاه متعلق به آخر اصفهان دوران صفوی و اوایل دوران و. 9 واحد این اقامتگاه که هر یک به نام شخصیت های ادبی شامل حافظ، سعدی، و… نامگذاری شده اند، به صورت دو تخته، سه تخته و چهار تخته قابل رزرو هستند. به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های سنتی در اصفهان، می توانید پارکینگ ، اینترنت رایگان ، پرسنل به زبان انگلیسی ، رستوران و شاپ دسترسی داشته باشید. رزرو اقامتگاه سنتی سهرودی را با قیمت مناسب در اسمارتک نیوز انجام دهید.

اقامتگاه سنتی سهرودی اصفهان

اقامتگاه سنتی سهرودی روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی ایرانی اصفهان

اقامتگاه سنتی با قدمت هزار ساله با و حوضخانه زیبا، تجربه زندگی خانه‌های قدیمی اصفهان را زنده می‌کند. اتاق‌های اقامتگاه به صورت دو تخته حوضخانه، تخته کرسی، دو بهار خواب، دو تخته پنج با شیشه‌های رنگی و چشم‌انداز زیبا، اقامت خاطره‌انگیزی برای شما.

اقامتگاه سنتی ایرانی اصفهان

امکانات اقامتگاه ایرانی شامل سیستم سرمایش و گرمایش سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تلویزیون، مبلمان، مبلمان و اتاق های اینترنتی می شود. به علاوه این اقامتگاه به جاهای دیدنی اصفهان مانند مسجد عتیق، عصارخانه جماله و مقبره سلطان بخت نزدیک است.

اقامتگاه سنتی ایرانی روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان

اقامتگاه سنتی یک اقامتگاه قاجاری است که مالک آن محمدحسین کازرونی از تجار به آن زمان بوده است. این خانه در سال ۱۳۹۸ مرمت شد و به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های سنتی اصفهان در اختیار گردشگران قرار گرفت.

اقامتگاه سنتی شهسواران اصفهان

بوتیک هتل شهسواران اصفهان دسترسی به خوبی به بازار مسعودیه، نقش جهان، عالی قاپو، چهل ستون دارد. از امکانات این هتل سنتی اصفهان می توانم به رستوران، کافی شاپ، لاندری، اینترنرت اشاپ،. با رزرو اقامتگاه سنتی شهسواران اقامتی به یادماندنی در اصفهان دارد.

اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی اشکانی اصفهان

اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان با حیاط زیبا و معماری تزیینات زیبای قاجاری در لیست اقامتگاه های سنتی اصفهان قرار دارد که مناسب برای رزرو هتل در اصفهان به شماره می‌رود. ۹ اتاق اقامتگاه محل‌های دو، سه چهار نفره با امکاناتی چون بهداشتی و حمام اختصاصی، اینترنت آماده پذیرایی از مهمانان هستند. از امکانات اشکانی اصفهان می‌توان راهنمای تور خشک‌شویی، رستوران و کافی و خدمات فرودگاهی ترانسفر را نام برد. اقامتگاه بومگردی اشکانی تا معروف ترین جاذبه های گردشگری اصفهان مانند میدان نقش جهان، کاخ هشت بهشت ​​و سی و سه پل کوتاه است.

اقامتگاه سنتی اشکانی اصفهان

اقامتگاه سنتی اشکانی روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی میناس اصفهان

اقامتگاه سنتی اصفهان با معماری قدیمی و حیاط، فضای فوق العاده‌ای برای اقامت در اصفهان دارد. قدمت این اقامتگاه که به دوران صفویه باز می‌گردد، در خیابان حکیم اسکان اصفهان قرار دارد. با اقامت اتاق‌های این هتل سنتی اصفهان علاوه بر امکاناتی مانند خدمات بهداشتی و بهداشتی، می‌توانید از اتاق‌های روم سرویس چمدان و خدمات هم استفاده کنید. اگر دوست داشته باشید غذاهای سنتی اصفهان را میل کنید، می‌توانید این غذاها را از رستوران همین اقامتگاه سفارش دهید.

اقامتگاه سنتی میناس اصفهان

محل اقامتگاه سنتی میناس روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی اصفهان ارزان

در میان سنتی اصفهان، برخی از قیمت‌های ارزان‌تری دارند که برای سفرهای اقتصادی به شماره می‌روند. این از امکانات کمتری نسبت به سایر هتل های سنتی اصفهان دارند، اما دلیل تمیزی و یا نزدیکی به جاذبه های گردشگری اصفهان، از محبوبیت بالای برخودارند.

هتل سرای اردیبهشت اصفهان

هتل سرای اردیبهشت، از آن خانه‌های قدیمی اما با اصالت اصفهان است که بالغ بر 8 سال است. این هتل با فضای کوچک و صمیمی خود را تا مهمانان لحظات خوب خوشی را در این اقامتگاه سنتی در تجربه کنند. ۱۴ اتاق اقامتگاه سرای اردیبهشت اصفهان رزور که برخی از واحدها به حفظ بافت سنتی، فاقد حمام سرویس بهداشتی بوده و قیمت کمتری دارند.

اقامتگاه سنتی اصفهان ارزان

از امکانات سرای اردیبهشت اصفهان می‌توانم به رستوران حیاط و فضای سبز، سرمایش و گرمایش، یخچال و… اشاره کرد. همچنین فاصله‌های این هتل تا کاخ خشت بهشت، جا دیدن، علاوه بر سفرتان را نیز اصفهان می‌دهد.

اقامتگاه سنتی سرای اردیبهشت روی نقشه گوگل

اقامتگاه گنبد اصفهان

اقامتگاه گنبد، یکی از اقامتگاه های سنتی در اصفهان به شماره می‌آید فعالیت خود را در سال ۱۴۰۱ شروع کرد. این اقامتگاه به صورت خصوصی اداری می‌شود، امکانات خوب و قابل قبولی مانند، روم سرویس، یخچال، و… را می‌دهد. ۱۳ اتاق اقامتگاه گنبد اصفهان به صورت یک تخته، دو تخته و سه تخته قابل رزرو هس. از مهمترین مزایا این اقامتگاه را می توانم به چهل ستون، قاپو، میدان امام و… اشاره کرد.

اقامتگاه سنتی اصفهان ارزان

آدرس محل اقامت گنبد اصفهان

آدرس: اصفهان، خیابانی، کوچه نادری، کوچه شیروانی، بن بست خدابنده لو

اقامتگاه بیتوته اصفهان

اگر به خانه‌های قدیمی و باصفا برای اقامت در می‌گردید، باید بگوییم بیتوته سنتی یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در اصفهان می‌شود که با فضای گرم و دلنشین دلنشین خود، مکان‌های گردشگران را به خود جلب کنند. این اقامتگاه ۶ واحد اقامتی، ظرفیت پذیرایی ۱۶ نفر را دارد که باعث می‌شود تا لحظات را در اصفهان اسپری کنید.

اقامتگاه سنتی اصفهان ارزان

اتاق های اقامتگاه دو به دو قابلیت کانکت دارند که در هر اتاق و سرویس بهداشتی فرنگی برای راحتی مسافرین گرفته می شود. روم سرویس، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، تخت و… از امکانات اقامتگاه بیتوته بهم شما، یراقه. این اقامتگاه را همراه با تخفیفات ویژه می‌توانید در اسمارتک نیوز رزرو کنید.

اقامتگاه بیتوته اصفهان

بلیط هواپیما اصفهان

اقامت در اقامتگاه های بومگردی اصفهان

با رزرو های بومگردی، این فرصت را تا در اصفهان یکی از اقامتگاه های قدیمی و تاریخی اصفهان داشته و با حال و هوای آن دوران چند روزی را در اصفهان اصفهان سپری اسپری. از اقامتگاههای اقامتگاههای اصفهان می‌توانم اتاق‌های قدیمی همراه با حیاط باصفای آن را انجام دهد. همچنین در این اقامتگاه‌ها این فرصت را دارید که غذاهای محلی اصفهان را بچشید و ببرید.

اقامتگاه های سنتی اصفهان، سفری در دل تاریخ

اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که دوست دارید تجربه‌های جدید در سفر به دسرت آو را داشته باشید رزرو هتل سنتی اصفهان پیشنهاد میکنیم. اقامتگاه‌هایی با هتل بوتیک که شما را به می‌برند و حال و هوای هتل‌های لوکس و مدرن دارند.

در این مطلب سعی کردم لیست هتل های سنتی اصفهان که با قیمت مقرون به صرفه می‌توانید رزرو کنید، معرفی کنید. . کافی است بلیط هواپیما اصفهان را بخرید و خود را برای یک سفر متفاوت آماده کنید

اگر در این اقامتگاه ها یا سایر شهرهای سنتی اصفهان را تجربه کنید، خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره رزرو اقامتگاه های سنتی اصفهان

رزرو هتل های سنتی اصفهان را چگونه باید انجام داد؟

برای رزرو هر یک از هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی اصفهان، از طریق سایت فلای تودمی عقد. وارد صفحه داخلی شوید و نام هتل موردنظر را همراه با تاریخ و اقامت و تعداد وارد شده انتخاب کنید. پس از انتخاب اتاق، به راحتی می‌توانید رزرو اینترنتی را در این سایت انجام دهید

بهترین زمان برای رزرو هتل های سنتی اصفهان چه زمان است؟

زمان ایده‌آل برای سفر به اصفهان از نظر خلوتی و آب و هوای مناسب، فصل‌های پاییر ز ٳآیزه.

چگونه رزرو هتل های سنتی اصفهان را با قیمت ارزان انجام دهید؟

اگر می‌خواهید غذاهای سنتی را با قیمت بخرید، بهتر است اصفهان کم گردشگر یعنی تابستان و زمستان برای سفر به اصفهان انتخاب کنید. علاوه بر این، گوش به زنگ تخفیف‌های ویژه تودی برای رزرو هتل‌ها می‌توانید هتل موردنظر خود را با قیمت رزرو کنید.

بهترین اقامتگاه های سنتی اصفهان | سفری در تاریخ! اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.