افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بهبود ساختار درآمدی باشگاه پرسپولیس با تاسیس 4 شرکت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 280363
بهبود ساختار درآمدی باشگاه پرسپولیس با تاسیس 4 شرکت – پرسپولیس نیوز

مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس در کنار موفقیت های ورزشی و عناوین قهرمانی همواره تلاش کرده است تا مشکلات اقتصادی که سال ها گریبان این باشگاه را گرفته را برطرف کند. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این راستا مدیریت باشگاه در اولین گام از فصل جاری موفق شد با استفاده از برندهای مطرح، حداکثر […]

مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس در کنار موفقیت های ورزشی و عناوین قهرمانی همواره تلاش کرده است تا مشکلات اقتصادی که سال ها گریبان این باشگاه را گرفته را برطرف کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این راستا مدیریت باشگاه در اولین گام از فصل جاری موفق شد با استفاده از برندهای مطرح، حداکثر درآمد ممکن را از محل اسپانسر پوشاک به دست آورد و با ایجاد منابع درآمدی جدید، بخشی را تامین کند. از منابع موجود در فصل های آینده باشگاه است که شامل شروع تولید محصول مشترک با همکاری برندهای معروف (تولید بدون کارخانه)، راه اندازی اپلیکیشن استعدادیابی، به روز رسانی تلویزیون اینترنتی باشگاه و راه اندازی باشگاه می باشد. کانال آنلاین ذخیره کنید، یک کارت هوادار بسازید و غیره
در این راستا در گام دوم پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسان و بررسی ها مقرر شد باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد معاونت اقتصادی نسبت به ایجاد خطوط درآمدی جدید و دستیابی به درآمد پایدار برای فصول آینده اقدام کند. رئیس باشگاه تایید رییس و مدیرعامل و در نهایت تایید هیات مدیره برای تاسیس 4 شرکت فرعی.
1- تأسیس شرکت سهامی خاص با محوریت دانش بنیان، شرکتی به نام اقتصاد دیجیتال پرسون با مالکیت 60 درصدی شرکت فرهنگ و ورزش پرسپولیس و 40 درصد مالکیت شرکت ورزشی توسون نگار (نخبگان برنامه نویس) با موضوع دیجیتال. فعالیت اقتصادی و تمرکز بر طراحی و مدیریت انواع اپلیکیشن های ورزشی و مالی و اپلیکیشن های فوق العاده از جمله اپلیکیشن استعدادیابی من پرسپولیس.
2- تأسیس شرکت سهامی خاص اقتصادی و تجاری با مالکیت 100 درصدی شرکت فرهنگی ورزشی تخت جمشید به منظور فعالیت های اقتصادی و با تمرکز بر حوزه های بازار سرمایه، بازار بیمه و عملیات بازرگانی.
3- تأسیس شرکت سهامی خاص فرهنگی هنری با مالکیت 100 درصدی شرکت فرهنگی ورزشی تخت جمشید با موضوع فعالیت های اقتصاد فرهنگی و با تمرکز بر حوزه های درآمدزایی فرهنگی و ارائه خدمات به هواداران.
4- تاسیس شرکت سهامی خاص آکادمی ورزش با مالکیت 100 درصدی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع اقتصاد ورزش و با محوریت توسعه آکادمی و تیم های پایه و ارتقای مدارس فوتبال.

مدیریت باشگاه پرسپولیس این قول را به سهامداران عزیز و هواداران محترم می دهد. انشاالله با همراهی ارزشمند سهامداران و همکاری همیشگی میلیون ها هوادار بتوانیم مشکلات مالی را با هم حل کنیم و در نتیجه شاهد موفقیت های چشمگیری در عرصه مسابقات بین المللی باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)