افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بهبود ایمنی جوشکاران با طراحی ساعت مچی هوشمند

  • کد خبر : 370239
بهبود ایمنی جوشکاران با طراحی ساعت مچی هوشمند

به گزارش بازار، به نقل از دبیرخانه برنامه ملی آبادیران، وحید جنگی بالو، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: محصولی که نشان دانش بنیان را دریافت کرده ایم، دستگاه جوش هوشمند قابل کنترل از راه دور است “. یادآور شد: دستگاه جوش در بازار موجود است و ما آن را اختراع نکردیم، اما در برخی […]

به گزارش بازار، به نقل از دبیرخانه برنامه ملی آبادیران، وحید جنگی بالو، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: محصولی که نشان دانش بنیان را دریافت کرده ایم، دستگاه جوش هوشمند قابل کنترل از راه دور است “.

یادآور شد: دستگاه جوش در بازار موجود است و ما آن را اختراع نکردیم، اما در برخی از صنایع جوشکاری مانند کرکره برقی، سقف کاذب و جوشکاری های مختلف که در ارتفاع کار می کنند، به دلیل وجود آن مجبورند آمپر دستگاه را تغییر دهند. زوایای مختلف در جوشکاری این مشکل مستلزم این است که دستگاه با جوشکار در ارتفاعی برود که نگهداری آن در ارتفاع آسان نیست و باعث سقوط جوشکار می شود یا برای جوشکاری تجهیزات جوش حرفه ای. باید طوری استفاده شود که ضمن تغییر زاویه جوشکار، جوشکار دیگری آمپر دستگاه را تغییر دهد.

جنگی افزود: با توجه به وجود چنین چالش هایی در جوشکاری، ابتدا کنترل دستگاه را به صورت بی سیم انجام دادیم به گونه ای که ساعت مچی به دست جوشکار کار در ارتفاع متصل می شود و جوشکار کلید می خورد. شدت جریان دستگاه با ساعت مچی در دست شما. آنها آمپر دستگاه را تغییر می دهند.

مدیرعامل این شرکت دانش بانیان، مزایای دستگاه جوش شارژی را که برای انواع فعالان این حوزه آسان است، برشمرد و افزود: ساعت مچی جوشکار به گونه ای طراحی شده است که در صورت عدم استفاده از جوشکار. آمپر استاندارد، قطر الکترود مورد نظر خود را بدانید. جوش آهسته معرفی شده و سیستم آمپر آن را بر اساس استانداردهای جوش تامین می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.