افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

بهبود انرژی و تقویت آمادگی نیروگاه ها برای تولید پایدار برق.

  • کد خبر : 403771
بهبود انرژی و تقویت آمادگی نیروگاه ها برای تولید پایدار برق.

به گزارش بازار شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، «مسعود مرادی» مهمترین وظیفه و رسالت این شرکت را آوردن تمام توان و ظرفیت به میدان برای کمک به تولید مستمر برق و پایداری شبکه سراسری دانست. وی افزود: برای دستیابی به این هدف، این شرکت عملیات تعمیرات اساسی واحد گازی G 14 و تعمیرات نیمه اساسی دیگ […]

به گزارش بازار شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، «مسعود مرادی» مهمترین وظیفه و رسالت این شرکت را آوردن تمام توان و ظرفیت به میدان برای کمک به تولید مستمر برق و پایداری شبکه سراسری دانست.

وی افزود: برای دستیابی به این هدف، این شرکت عملیات تعمیرات اساسی واحد گازی G 14 و تعمیرات نیمه اساسی دیگ بخار S2 نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان را به عهده گرفته است.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران درباره اهمیت و حساسیت اجرای این نوع پروژه ها ادامه داد: ارتقای ظرفیت و تقویت آمادگی نیروگاه های کشور از نظر رفع مشکلات فنی و انجام تعمیرات برای تولید. برق پایدار در ساعات پیک یک وظیفه و برنامه ملی بوده است، اما افزایش سطح آمادگی تولید نیروگاه های جنوب کشور به دلیل شرایط جوی گرم و طاقت فرسا این اهمیت را دوچندان می کند.

مرادی خاطرنشان کرد: تمرکز و ماموریت مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران در انجام اصولی، کیفی و به موقع این پکیج مهم تعمیراتی با ظرفیت ۲۸۳ مگاوات ساعت است.

وی فعالیت مستمر کارگروه های تخصصی در زمینه تعمیرات اساسی، عملیات مهندسی RI و LTE، ساخت تجهیزات حساس نیروگاه ها و نوسازی قطعات در کارخانه های اصلی و کارگاه های تخصصی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اعتبار اعتماد صنعت نیروگاهی کشور به دانش و توان کادر متخصص این شرکت در حال حاضر پروژه های بزرگی با هدف ارتقای آمادگی ژنراتورهای کشور و رفع موانع فنی تولید در نیروگاه های کشور مانند شازند، شریعتی مشهد، شهید رجایی، “شهید منتظر قائم” کرج و همچنین تعمیرات تخصصی ترانسفورماتورهای نیروگاه های منطقه ای تهران در حال برنامه ریزی و اجراست.

وی خاطرنشان کرد: شرکت تعمیرات نیروگاهی با تجربه فراوان و توانمندی های تخصصی و توانمندی های سخت افزاری و نرم افزاری بالا مفتخر است که به رفع چالش های فنی صنعت نیروگاهی و همچنین پایداری شبکه سراسری برق کشور کمک کند .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.