افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

بهای گندم کشاورزان کردستان به زودی پرداخت می شود

  • کد خبر : 394107
بهای گندم کشاورزان کردستان به زودی پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار بازار، روند پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان کردستانی به مدت یک ماه متوقف شد و با پیگیری های استاندار کردستان قرار است این روند از سر گرفته شود. در همین راستا آرش لهونی در دیدار با معاون اول رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری خواستار تسریع در روند پرداخت بهای […]

به گزارش خبرنگار بازار، روند پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان کردستانی به مدت یک ماه متوقف شد و با پیگیری های استاندار کردستان قرار است این روند از سر گرفته شود.

در همین راستا آرش لهونی در دیدار با معاون اول رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری خواستار تسریع در روند پرداخت بهای گندم خریداری شده در استان کردستان شد.

استاندار کردستان با اشاره به دیدار و دیدار خود با معاون اول رئیس جمهور در خصوص لزوم پرداخت مطالبات گندم کاران کردستان گفت: در جلسه اخیر هیات دولت این موضوع مطرح و مقرر شد که بهای گندم کشاورزان استان با اقدامات دولت به زودی پرداخت می شود.

آرش لهونی اظهار داشت: معاون اول رئیس جمهور در دیدار با دکتر عارف معاون اول رئیس جمهور به طور جدی به موضوع پرداخت مطالبات گندم کاران کردستان پرداخت و بر آن تاکید کرد.

وی گفت: مشکل پرداخت بهای گندم کشاورزان با طرح همین موضوع از سوی معاون اول رئیس جمهور در جلسه اخیر هیات دولت و تاکید رئیس جمهور در این جلسه حل می شود.

استاندار کردستان با تاکید بر اهمیت پرداخت به موقع مطالبات معوق کشاورزان کردستان افزود: به طور مستمر به دنبال حل مشکلات کشاورزان استان هستم و علاوه بر جلسات و مکاتبات لازم با معاون اول رئیس جمهور چندین بار از طریق رئیس سازمان برنامه این موضوع را مطرح کرده ام، بودجه و وزیر جهاد کشاورزی را پیگیری کرده ام.

وی ضمن قدردانی از زحمات ویژه رئیس جمهور و معاون اول در جلسه هیات دولت برای رسیدگی و پرداخت مطالبات کشاورزان کردستان، تصریح کرد: با احتساب آغاز فصل کاشت پاییزه گندم، هزینه کشاورزان را دولت پرداخت کرده است. اولویت گندم خریداری شده

تاکنون بیش از یک میلیون و 171 هزار تن گندم به عنوان وثیقه در استان خریداری شده که ارزش این میزان گندم بیش از 207 میلیارد ریال و از این میزان 118 هزار و 519 هزار میلیون ریال خریداری شده است. به حساب کشاورزان واریز می شود.

کردستان برای دومین سال متوالی رتبه دوم خرید تضمینی گندم را در کشور کسب کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.