افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

بهار زمان استایل با لباس های چینی و کت های شیک است. خاص باشید و کت عروسکی را تجربه کنید.

  • کد خبر : 20140
بهار زمان استایل با لباس های چینی و کت های شیک است.  خاص باشید و کت عروسکی را تجربه کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با شروع فصل بهار و تابستان، تنوع مدل های مانتو به حدی افزایش می یابد که خانم ها برای انتخاب مشکل پیدا می کنند; در نتیجه برای جلوگیری از سردرگمی و انتخاب های اشتباه، بهتر است ابتدا با ترندهای سال جدید آشنا شوید. مانتو عروسکی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با شروع فصل بهار و تابستان، تنوع مدل های مانتو به حدی افزایش می یابد که خانم ها برای انتخاب مشکل پیدا می کنند; در نتیجه برای جلوگیری از سردرگمی و انتخاب های اشتباه، بهتر است ابتدا با ترندهای سال جدید آشنا شوید. مانتو عروسکی یکی از مانتوهای شیک و جذاب در سال های اخیر است که برای دخترانی که به فانتزی و استایل عروسکی علاقه دارند انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شود. البته بسیاری از خانم ها به دلیل این تصور که ترکیب این مدل مانتو به دلیل نوع چین های آن سخت است، از پوشیدن آن صرف نظر می کنند و ترجیح می دهند مانتو کتی را انتخاب کنند تا پوشیدن آن راحت باشد. البته باید بگوییم که چیدن کت عروسکی آنقدرها هم که تصور می کنید سخت نیست، فقط باید نکات ظریفی را هنگام چیدن آن بدانید و رعایت کنید تا استایلی منحصر به فرد و زیبا را تجربه کنید. به عنوان مثال، از آنجایی که اکثر این مانتوها طرح های جسورانه ای دارند، برای هماهنگی به سراغ طرح های ساده یا حتی رنگ های منحصر به فرد بروید و لباس های دیگر را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین انتخاب ها برای ترکیب مانتو عروسکی، انتخاب صحیح شلوار است. می توانید کت عروسکی خود را با شلواری به سبک مامان که نه گشاد است و نه گشاد ست کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف مانتو عروسکی آشنا شوید.

کت عروسکی

کت مچ دست کوتاه؛ لباس شیک و زنانه

یکی از محبوب ترین و زیباترین مدل های مانتو عروسکی را می توان نوع کوتاه آنها دانست. این نوع مانتو معمولا ظاهری عروسکی و کاملا فانتزی به شما می دهد و شما را کمی جوان تر نشان می دهد. اگر از طرفداران سبک های کژوال و راحت هستید، می توانید کت عروسکی خود را با شلوار مامان ترکیب کنید زیرا این شلوار مناسب استایل شماست. البته قبل از انتخاب این شلوار توجه داشته باشید که شلوارهای مدل مامان قد شما را کمی کمتر از ارزش واقعی نشان می دهند پس اگر کوتاه قد هستید بهتر است به دنبال گزینه های دیگر باشید.

کت عروسکی

کت عروسکی

کت عروسکی بلند را برای مهمانی های رسمی فراموش نکنید.

کت عروسکی بلند یکی از انواع مانتو عروسکی است که برای استایل های رسمی یا رسمی پوشیده می شود. جالب است بدانید که می توانید این مدل مانتو را با شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند ترکیب کنید و در مهمانی ها شبیه ملکه ها شوید. یکی دیگر از گزینه های عالی برای ترکیب با یک کت عروسکی بلند، شلوارهای لاغر زنانه است. این شلوار جذاب است و می توانید آن را با کفش های پاشنه بلند یا اسپرت بپوشید. البته توجه داشته باشید که این شلوارها برای مهمانی های غیر رسمی بیشتر گزینه های مناسبی هستند.

کت عروسکی

کت عروسکی

بسته بندی عروسک جلو؛ لباس شیک و راحت بپوشید

یکی از ویژگی های مانتوهای جلو بسته این است که به شما امکان می دهد مینیمالیستی و ساده تر لباس بپوشید. به عنوان مثال با انتخاب یکی از این مانتوها از ظاهر لایه ای و انباشته دوری می کنید و همچنین گرمای تابستان را کمتر احساس می کنید. این نوع مانتوها معمولا قد کوتاهی دارند، بنابراین اگر از طرفداران لباس های ورزشی و انواع مختلف هستید، کت عروسکی دست شما را باز می گذارد تا بتوانید آن را با شلوار گشاد یا بوت برش و شلوار گشاد ترکیب کنید. این استایل برای نوجوانان و خانم های جوانی که دوست دارند به روز لباس بپوشند مناسب است.

کت عروسکی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20140

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.