افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

بن بست پرسپولیس و استقلال/ پایتخت ورزشگاه استاندارد ندارد! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 310841
بن بست پرسپولیس و استقلال/ پایتخت ورزشگاه استاندارد ندارد!  – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در انتخاب ورزشگاه میزبان خود در هفته های ابتدایی لیگ برتر مشکل اساسی دارند. جدیدترین ورزشگاه در نظر گرفته شده توسط فدراسیون استانداردهای لازم را ندارد. در پی پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال تهران همراه بود، فدراسیون فوتبال ایران تصمیمات […]

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در انتخاب ورزشگاه میزبان خود در هفته های ابتدایی لیگ برتر مشکل اساسی دارند. جدیدترین ورزشگاه در نظر گرفته شده توسط فدراسیون استانداردهای لازم را ندارد.

در پی پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال تهران همراه بود، فدراسیون فوتبال ایران تصمیمات اداری خود را بر اساس مصوبات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استانداردسازی ورزشگاه های برتر اجرا کرد. لیگ برتر. .

از این رو تشکیل کارگروهی برای پیگیری مشکلات ورزشگاه های میزبان مسابقات ملی لیگ بیست و چهارم در نظر گرفته شد تا با برگزاری 20 جلسه در خصوص مشکلات اساسی ورزشگاه هایی مانند استادیوم آزادی تهران، شهید. ورزشگاه های نصیری یزد، شهید وطنی قائم شهر و خیبر آرنا خرم آباد مجوز برگزاری این مسابقه را در این ورزشگاه ها داده اند، تا زمانی که مشکلات اصلی حل نشود، آن را پخش نمی کنند.

عدم حضور ورزشگاه آزادی در هفته های ابتدایی لیگ برتر نه تنها باعث نگرانی جدی پرسپولیس و استقلال شد، بلکه احتمالاً دیدار 24 شهریور 1403 بین تیم های ملی ایران و قرقیزستان برگزار خواهد شد. در ورزشگاهی غیر از آزادی، بنابراین نگرانی از نبود ورزشگاه در پایتخت مشهود است.

اما برای رفع هر چه سریعتر مشکل ورزشگاه نقش جهان اصفهان، فدراسیون فوتبال ایران آن را به عنوان ورزشگاه دوم خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد اما به باشگاه ها اعلام کرد که باید خودشان به مشکل ورزشگاه رسیدگی کنند و همچنین کمک خواهند کرد. در این آدرس

در همان زمان فدراسیون فوتبال با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصمیم گرفت بلافاصله ورزشگاه تختی در شرق تهران را بازسازی کند تا میزبان هفته های ابتدایی لیگ برتر در آنجا باشد اما میدان بازرسی های انجام شده در هفته های اخیر در ورزشگاه قدیم تهران، وضعیت نامناسب چمنی را که در آن قرار دارد، نشان می دهد.

همین موضوع باعث شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال هرچه سریعتر خواستار مدیریت ورزشگاه شهدای شهر قدس شوند تا در صورت امکان این ورزشگاه با چمن باکیفیت خود میزبان سرخابی های پایتخت باشد.

اما مشکل ورزشگاه شهدای قدس به جایگاه تماشاگران در آن قسمت نیز بستگی دارد. همانطور که در جلسات گذشته نیز گفته شد، این ورزشگاه با مشکل ورود بانوان مواجه است و فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت های فیفا خواستار ممنوعیت دیگری برای ورود بانوان به ورزشگاه ها نیست.

در واقع ورزشگاه تختی تهران با چمن نامناسب اما صندلی های منظم و ورودی های مخصوص بانوان، با چمن مرغوب اما ورودی های نامناسب تماشاگران، شرایط متفاوتی نسبت به ورزشگاه شهدای شهر قدس دارد.

این موضوع به سردرگمی بزرگی برای استقلالی ها و پرسپولیسی ها تبدیل شده است که مجبورند دومین ورزشگاه خود را بعد از ورزشگاه آزادی در کمتر از یک هفته به عنوان محل برگزاری مسابقات معرفی کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)