افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

بنیامین به شبکه دو پناه رفت/ اذان خواننده حرم رضوی! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 230253
بنیامین به شبکه دو پناه رفت/ اذان خواننده حرم رضوی!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ در یکی از اولین سورپرایزهای ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان رسانه ملی پس از مدت ها دوری از محافل رسمی رسانه ای در «پناه» از تلویزیون حاضر شد. کانال دوس و با مصطفی صحبت کرد. امامی مجری برنامه همزمان با لحظات واقعی اذان مغرب […]

به گزارش خبرنگار مهر ، بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ در یکی از اولین سورپرایزهای ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان رسانه ملی پس از مدت ها دوری از محافل رسمی رسانه ای در «پناه» از تلویزیون حاضر شد. کانال دوس و با مصطفی صحبت کرد. امامی مجری برنامه همزمان با لحظات واقعی اذان مغرب به صورت زنده اذان گفت.

وی در ابتدای سخنان خود با ابراز خوشحالی از حضور در برنامه زنده تلویزیونی که از حرم رضوی تقدیم حضار شد، گفت: ما از طرف همه شما نایب الزیاره هستیم و امیدوارم که ارائه کنیم. برنامه خوبی برای تماشاگران

این خواننده پاپ در پاسخ به مجری که از او درباره تفاوت اسمش با «وحید» و همچنین استفاده از نام «بنیامین» پرسیده بود، توضیح داد: وحید و بنیامین و نام های دیگر تفاوت چندانی با هم ندارند. البته پدرم چندی پیش در فضای مجازی توضیح داده بود که چرا این نام را برای خود گذاشته است. یک لحظه پدرم از ابتدا این نام را برای من انتخاب کرده بود، اما چون در آن زمان نگران بود که این نام در آن سال ها برای ثبت نام با موانعی روبرو شود، به پیشنهاد یکی از دوستانم نامم را وحید نوشتند. شناسنامه اما همه جا مرا بنیامین صدا می کردند.

بنیامین در ادامه این قسمت از صحبت هایش گفت: امشب آمدم اینجا کاری به نام پدرم انجام دهم. خودش همیشه اذان های خوبی می داد و از او شنیده بودم که می خواهد در حرم امام رضا (ع) اذان بدهد و تا به حال با این تشریفات به اینجا نیامده است. من هم امروز به نام پدر مرحومم به این نیت آمدم و امیدوارم همینطور باشد.

مصطفی امامی در این قسمت از سخنان بنیامین بهادری گفت: معتقدم کار امام رضا (ع) است و اگر ایشان بخواهند حتماً می شود. از خدای خودمان است که چنین اتفاقی می افتد و من معتقدم پدر بنیامین بهادری او را دوست دارد، چون همین الان بچه های اتاق فرمان گفتند این امکان پذیر است و ما تا آخر اذان با شما هستیم. و اولین افطار مردم ایران با اذان بنیامین در حرم امام رضا (ع) اتفاق می افتد و به نظر من چه افتخاری بالاتر از این.

بهادری در پاسخ به تشریح و تشکر از دست اندرکاران برنامه گفت: بالاتر از این چه اتفاقی می تواند بیفتد؟ من می دانم که این ضبط خواهد شد.

در بخشی دیگر از این برنامه در پاسخ به سوال مجری که با وجود موفقیت و شهرتی که در عرصه موسیقی کسب کرده از ارادتش به امام رضا(ع) پرسیده بود، گفت: همه ما باید این مسیر را طی کنیم. شاید روزی در مسیر دیگری قرار گرفتم اما همیشه سعی کردم در این زمینه درست عمل کنم. در مورد جلال سلبریتی ها باید بگویم که آنها در مقابل عظمت حرم امام رضا (ع) شوخی هستند. هر خواننده ای با تمام مهارت هایی که دارد سعی می کند در یک روز معین تعدادی نفر را در قالب کنسرت جمع کند. اما فردایی نیست، چون بعد از یکی دو ساعت از کنسرت، همه محل اجرای آن خواننده را ترک کرده و به خانه رفته اند. اما در حرم امام رضا(ع) شاهد شکوهی هستید که حد و مرزی ندارد و مردمی که به حرم ایشان می آمدند اصلاً برای رفتن نیامده اند.

بهادری پس از شوخی با مصطفی امامی درباره نحوه لباس پوشیدنش برای حضور در این برنامه، درباره نظرش درباره امام رضا (ع) گفت: به نظر من امام رضا (ع) بسیار مهربان هستند. لطف ایشان به حدی است که وقتی امروز می خواستم در برنامه ایشان شرکت کنم نشانه های زیادی از جمله سخنرانی میرزا اسماعیل دولابی به من رسید و فهمیدم امام رضا(ع) اینقدر به من لطف داشته اند. لطفش آنقدر زیاد است که همیشه با او سر و کار دارم. البته جاهایی بوده که وقتی بعضی ها را می بینم می ترسم راجع به امام حسین (ع) و امام رضا (ع) حرف بزنم، اما بعد متوجه می شوم همان کسانی که می ترسیدم این حرف ها را بزنم. امام. خود حسینی از من بزرگترند. به طور کلی مردم با مفاهیم آسمانی حال خوبی دارند. با وجود اینکه دوست ندارند علنی آن را اعلام کنند، باز هم این دوستی را با امام رضا (ع) و امام حسین (ع) دارند.

بنیامین رفت تو کانال 2

این خواننده موسیقی پاپ که به همراه فرزندانش در این برنامه حضور یافته بود، پس از سخنان خود ضمن بیان تجربیات خود در حوزه معنوی و زیارتی به بیان خاطراتی از دیدار با فرزند میرزا اسماعیل دولابی و چگونگی بیان سخنان این عالم گرانقدر پرداخت. سپس با همراهی مصطفی امامی به کنار فرش در حال ساختی که قرار است در قسمت مهمی از حرم مطهر حرم رضوی نصب شود رفت.

پس از اتمام این قسمت از برنامه، بنیامین بهادری به نمایندگی از مرحوم پدرش و هماهنگی هایی که از اتاق فرمان برنامه «پناه» انجام شد، اذان قسمت اول این برنامه تلویزیونی را به صدا درآورد. خاص برای افطار در شبکه دوم سیما در حرم امام رضا (ع).

برنامه «پناه» هر شب قبل از لحظات عرفانی اذان مغرب تا بعد با موضوع «مهر امام رضا (ع) برای همه» از حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت زنده پخش می شود. این برنامه هر شب با حضور میهمانان ویژه با موضوعی متفاوت و روایت های شنیدنی از بازخوانی قصه میهمان آقا علی بن موسی الرضا (ع) همراه است.

برنامه پناه محصول گروه معارف شبکه دو سیما با بازی مصطفی امامی، تهیه کنندگی حسام جمارانی، کارگردانی محمد خندان و با حضور آستان قدس رضوی در سی قسمت به عنوان قسمت ویژه برنامه افطاری ماه مبارک رمضان سه شنبه 31 اسفند حوالی ساعت 17 از شبکه دو سیما پخش شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.