افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

بنگر: دیگر زمانی برای اشتباه وجود ندارد/ مسکرمان مهمتر از استقلال است

  • کد خبر : 17802

محسن بنگر پرسپولیس با این تیم باید کرمان قدرت بازی کرده و به دربی فکر کند. شاگردان یحیی محمدی در هفته بیست و پنجم موفق ملوان انزلی را با برتری ۳ – صفر پشت. پرسپولیسی‌ها در هفته بیست و ششم باید برابر با بازی‌های خود باشند که یک هفته بعد از بازی فصل را در […]

محسن بنگر پرسپولیس با این تیم باید کرمان قدرت بازی کرده و به دربی فکر کند.

شاگردان یحیی محمدی در هفته بیست و پنجم موفق ملوان انزلی را با برتری ۳ – صفر پشت. پرسپولیسی‌ها در هفته بیست و ششم باید برابر با بازی‌های خود باشند که یک هفته بعد از بازی فصل را در مقابل تهران پیش رو خواهند داشت.

در همین ارتباط محسن بنگر گفت: به نظر من بازی با مسکرمان درحال حاضر مهم تر از استقلال و . این بازی کرمان می‌شود و با توجه به این تیم نمی‌خواهد باعث شود که برای بازی پرسپولیس زیاد شود. مس کرمان این بازی اصلا نمی‌خواهد از پیش باشد و برای رسیدن به امتیاز با تمام توان.

وی داد: از پرسپولیس هم ماندن در کورس مدعیان به شدت ۳ امتیاز این مسابقه و پیروزی برابر نیاز نیاز دارد. خدای نارده پرسپولیس در کرمان می شود آن گاه است حتی به قیمت دست دادن قهرمانی تمام شود. بنابراین درحال حاضر باید به مسکرمان فکر کرد و در این دیدار بود که مدعیان هم فقط به فکر کردن فکر می‌کردند. الان دیگر برای اشتباه وجود ندارد و از دست دادن امتیاز شاید غیرقابل جبران باشد

کاپیتان سابق افزود: پرسپولیس، سپاهان استقلال واقعا رقابتی جالب و هیجان انگیز صدر جدول دارند و در 5 پایانی هر تیمی بلغزد و اشتباه کند کند از کورس عقب عقب می خواهد. امتیازات در این ۵ هفته قیمت طلا دارد و باید بچه‌های پرسپولیس به شدت مراقب باشند. من احساس می‌کنم در مقابل مس کرمان، پرسپولیس را با اعتماد به نفس بالاتری از مصاف استقلال می‌خواهد و به همین می‌گویم می‌گویم اکنون حاضر است مسکرمان را بیشتر از دربی دربی کند.

پیشکسوت مازندرانی پرسپولیس ویژه نقش هم استانی‌هایش در موفقیت‌های نیز کرد: نمونه ای از خروار. مازندران نه تنها در فوتبال اما قطب ورزش ایران در همه رشته هاست. فکر نمیکنم هیچ استانی به اندازه مازندران، مدال المپیکی داشته باشد. در فوتبال به جرأت می‌گویم بیشترین فوتبالیست‌ها در لیگ و لیگ دسته اول استان مازندران. در حاضر درپرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی، فرشاد فرجی دانیال اسماعیلی فر، نعمتی نعمتی، عالیشاه، مهدی عبدی سعید صادقی و… اهل مازندران هستند و در واقع این استان معدن معدنی استعداد و و.

محسن بنگر پایان درمورد چه شانسی دارد که کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است گفت: واقعا پیش بینی است چرا که استقلال هم در این هفته‌ها عالی بازی کرده است. من خودم فصل اول قهرمانی از بین و سپاهان برگزیده و حالا استقلال هم اضافه شده است. با این احساس از بازیکنان می‌گوید بازیکنان با تجربه میدانی تری دارند که شانس اول می‌شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.