افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

بند عجیب در قرارداد ستاره با بارسلونا

  • کد خبر : 401458
بند عجیب در قرارداد ستاره با بارسلونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا در هفته های اخیر روی تمدید قرارداد چند بازیکن کار کرده است. بازیکنانی مانند پدری، گاوی و رونالد آرائوخو در حال حاضر در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود پس از سال 2026 هستند و یکی از بازیکنانی که شرایطش مشخص نیست فرانکی دیونگ است. دیونگ مانند سه بازیکن دیگر […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا در هفته های اخیر روی تمدید قرارداد چند بازیکن کار کرده است. بازیکنانی مانند پدری، گاوی و رونالد آرائوخو در حال حاضر در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود پس از سال 2026 هستند و یکی از بازیکنانی که شرایطش مشخص نیست فرانکی دیونگ است. دیونگ مانند سه بازیکن دیگر تا سال 2026 قرارداد دارد و به همین دلیل بارسلونا می خواهد تا قبل از تابستان با او قراردادی بلندمدت امضا کند.
باشگاه مدتی است که در تلاش برای تمدید قرارداد دیونگ که از سال 2019 آغاز شده بود، اما این بازیکن که به تازگی پس از 6 ماه به بارسا بازگشته است، هنوز پاسخی نداده است. اگر او در لیست فروش باشد، مشتریان زیادی از جمله منچستریونایتد دارد که حاضرند دوباره برای او وارد رقابت شوند. منچستریونایتد دو سال پیش او را می خواست و با وجود پاسخ مثبت بارسا، او نمی خواست به مربی سابق خود در آژاکس، اریک تن هاخ بپیوندد.

وضعیت دیونگ باید زودتر مشخص شود. اگر قرارداد جدیدی امضا کند، خیلی بهتر است. علاوه بر این، اگر هانسی فلیک به او کمک کند تا بر افت یک سال و نیم گذشته غلبه کند، این به نفع کاتالان‌ها خواهد بود، اما اگر می‌خواهند مذاکرات را به تاخیر بیندازند، باید به فکر فروش او باشند. حضور مارک کاسادو و مارک برنال در این فصل، دست بارسلونا را در پست هافبک دفاعی باز گذاشته است، بنابراین بازیکنی مانند دیونگ مانند تا کنون بدون تعویض نمانده است و اگر تابستان آینده پیشنهاد قابل قبولی دریافت کند، باید به فکر این موضوع باشد. فروش او به این دلیل که بخش مهمی از حقوق بارسلونا در حال کاهش است.
علاوه بر کاسادو و برنال، بارسلونا یک گاو و یک پدر نیز دارد. علاوه بر این، آندریاس کریستنسن و اریک گارسیا نیز می توانند در این پست بازی کنند. اگر دیونگ نمی‌خواهد بماند، در لاماسیا می‌توانید به دنبال گزینه‌های دیگری باشید.

بیشتر بخوانید:

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.