افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

بندر «ایلات» برای اولین بار خالی از کشتی شد

  • کد خبر : 166360
بندر «ایلات» برای اولین بار خالی از کشتی شد

به گزارش بازار، شبکه مصری «القاهره الاخباریه» امروز (شنبه) با انتشار تصاویر ماهواره ای از بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد که هیچ کشتی در این بندر وجود ندارد. مجری شبکه القایره الاخباریه اعلام کرد در عکسی که صبح امروز از بندر ایلات گرفته شده است، کشتی برای تخلیه بار در این بندر […]

به گزارش بازار، شبکه مصری «القاهره الاخباریه» امروز (شنبه) با انتشار تصاویر ماهواره ای از بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد که هیچ کشتی در این بندر وجود ندارد.

مجری شبکه القایره الاخباریه اعلام کرد در عکسی که صبح امروز از بندر ایلات گرفته شده است، کشتی برای تخلیه بار در این بندر وجود ندارد و این اولین بار است که چنین اتفاقی در این بندر رخ می دهد.

ارتش یمن پیش از این در دو بیانیه اعلام کرده بود که در حمایت از مردم فلسطین و نیروهای مقاومت این کشور، به هیچ کشتی اسرائیلی و یا هر کشتی به مقصد فلسطین اشغالی اجازه عبور از دریای سرخ و باب المندب را نخواهد داد. . محدود، تنگ.

پس از صدور این بیانیه، ارتش یمن بر اساس بیانیه اعلام شده، بدون توجه به هشدارهای نیروی دریایی یمن، تمامی کشتی های اسرائیلی را که به مسیر خود به سمت بندر ایلات ادامه دادند، مورد حمله قرار داد.

ارتش یمن پیش از صدور بیانیه های مذکور، طی چندین عملیات به بندر ایلات با موشک و پهپاد حمله کرده بود.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: حملات ارتش یمن تا زمانی که تجاوزات در نوار غزه ادامه دارد ادامه خواهد داشت.

«محمد علی القدری» فرمانده پدافند ساحلی یمن پیش از این گفته بود که یمنی ها نه تنها با شعار و شعار از مردم فلسطین حمایت می کنند، بلکه از همه توان خود برای پیروزی ملت فلسطین استفاده خواهند کرد.

وی تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن دریای سرخ را به قبرستانی برای کشتی های اسرائیلی تبدیل خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.