افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

بلین: والیبال ایران در حال تغییر نسل است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 286009
بلین: والیبال ایران در حال تغییر نسل است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2024 امروز (سه شنبه 24 خرداد) در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شد. و تیم والیبال ایران در اولین دیدار این هفته ژاپن با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. مربی تیم […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2024 امروز (سه شنبه 24 خرداد) در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شد. و تیم والیبال ایران در اولین دیدار این هفته ژاپن با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

مربی تیم ملی والیبال ژاپن درباره این دیدار گفت: پیروزی 3 بر صفر مقابل ایران نتیجه خوبی بود. این بهترین بازی ژاپن نبود زیرا مشکلاتی داشتیم.

فیلیپ بلین با بیان اینکه بهترین بازی برای تیم ایران نبود، تصریح کرد: برای هر تیمی سخت است که برای این نوع مسابقات آماده شود، زیرا برخی از آنها کمی خسته هستند. بازیکنان جوان ژاپن به تازگی مسابقات را آغاز کرده اند و با شرایط آشنا نیستند اما در حال مبارزه و رشد هستند.

وی در ادامه گفت: در ست اول دیدار مقابل ایران همه چیز بسیار زیبا بود اما ژاپن در پایان این ست اولین حملات خود را از دست داد. در ست دوم تیم ایران خیلی بهتر بازی کرد اما امروز از نظر دفاعی مشکلاتی داشتیم. صالحی بارها به نیشیدا حمله کرد و مدافع میانی ما دو سه بار توسط ایران دفاع کرد. در مجموع دو سه دفاع انجام دادیم.

مربی تیم والیبال ژاپن با تاکید بر اینکه ایران در حال تغییر نسل است خاطرنشان کرد: باید به تیمش زمان داد تا عملکرد خود را بهبود بخشد و ریتم خود را پیدا کند. بعد از این مدت فکر می کنم ایران یکی از بهترین نمایش های والیبال دنیا را ارائه می دهد.

تیم والیبال مردان ایران در ششمین دیدار خود در لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 روز پنجشنبه 26 خرداد به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم جهان می‌رود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.