افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بلیت فروشی بازی تراکتور و پرسپولیس آغاز شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 334677
بلیت فروشی بازی تراکتور و پرسپولیس آغاز شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بلیت فروشی دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از ساعت 19 امروز سه شنبه 9 مرداد ماه آغاز می شود. رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم رقابت های لیگ بیست و چهارم، روز پنجشنبه یکم شهریور ماه از ساعت 19:45 در ورزشگاه یادگار […]

بلیت فروشی دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از ساعت 19 امروز سه شنبه 9 مرداد ماه آغاز می شود.

رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم رقابت های لیگ بیست و چهارم، روز پنجشنبه یکم شهریور ماه از ساعت 19:45 در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تهران برگزار می شود. تبریز. و بلیت های این دیدار از ساعت 19 امروز سه شنبه 9 مرداد ماه تا ظهر روز پنجشنبه 10 شهریور ماه از طریق سامانه https://ticket.tractor-club.com به فروش می رسد.

علاقه مندان به حضور در ورزشگاه توجه داشته باشند که فروش بلیت فقط به صورت اینترنتی است و هواداران باید قبل از ورود به ورزشگاه بلیت تهیه کنند.

با توجه به باز شدن گیت های کنترل بلیت، ورود به ورزشگاه با کارت ملی و یا تصویر ذخیره شده بلیت امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است هنگام خرید بلیت از طریق سامانه، تصویری از بارکد ملی و کد QR ارائه می شود که علاقه مندان می توانند برای عبور از سد ترافیکی، آن را در تلفن همراه خود ذخیره کنند.

طبق دستورالعمل سازمان لیگ و تاکید فدراسیون فوتبال، با نصب گیت های جدید امکان سفر بدون بلیط وجود نخواهد داشت.

تیم تراکتورسازی هم اکنون با سه امتیاز در رده دوم و تیم پرسپولیس با یک امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)