افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

بلک راک با بیش از 400 هزار بیت کوین؛ خرید 34 هزار دستگاه در دو هفته گذشته

  • کد خبر : 411235
بلک راک با بیش از 400 هزار بیت کوین؛ خرید 34 هزار دستگاه در دو هفته گذشته

طبق گزارش منتشر شده توسط Lookonchain، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، اکنون خرید بیت کوین خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. بیش از 400 هزار بیت کوین در سبد دارایی های خود گنجانده است. موجودی فعلی بیت کوین این شرکت به 403725 واحد رسیده و ارزشی معادل 26.98 میلیارد دلار دارد. […]

طبق گزارش منتشر شده توسط Lookonchain، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، اکنون خرید بیت کوین خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. بیش از 400 هزار بیت کوین در سبد دارایی های خود گنجانده است. موجودی فعلی بیت کوین این شرکت به 403725 واحد رسیده و ارزشی معادل 26.98 میلیارد دلار دارد. این افزایش خرید نشان می دهد که بلک راک به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار سرمایه در حال تقویت نگاه استراتژیک خود به ارزهای رمزنگاری شده به ویژه بیت کوین است و حضور گسترده تری را در این بازار تجربه می کند.

نمودار روند قیمت بیت کوین (خط آبی) در مقابل تعداد بیت کوین های خریداری شده توسط iShares Bitcoin Trust (BlackRock) (نوارهای نارنجی)نمودار روند قیمت بیت کوین (خط آبی) در مقابل تعداد بیت کوین های خریداری شده توسط iShares Bitcoin Trust (BlackRock) (نوارهای نارنجی)
نمودار روند قیمت بیت کوین (خط آبی) در مقابل تعداد بیت کوین های خریداری شده توسط iShares Bitcoin Trust (BlackRock) (نوارهای نارنجی)

تصویر اول نموداری از روند قیمت بیت کوین (خط آبی) را در مقایسه با تعداد بیت کوین های خریداری شده توسط iShares Bitcoin Trust (BlackRock) (نوارهای نارنجی) نشان می دهد. همانطور که در این نمودار مشاهده می شود، بلک راک در طول زمان و با افزایش تقاضای بیت کوین، تاثیر مستقیمی بر رشد قیمت این دارایی دیجیتال داشته است. خریدهای متوالی این شرکت در ماه های اخیر به تدریج باعث تقویت قیمت بیت کوین و ثبات بیشتر در این بازار شده است.

در تصویر دوم، جزئیات مربوط به دارایی های iShares Bitcoin Trust ETF که توسط BlackRock مدیریت می شود به وضوح ارائه شده است. این جدول نشان می دهد که تعداد بیت کوین های تحت مدیریت این شرکت دقیقاً 403,725,32840 واحد است و با ارزش بازار 26.98 میلیارد دلار تقریباً 99.99 درصد از سبد سرمایه گذاری این صندوق را تشکیل می دهد. این حجم از دارایی ها نشان دهنده تمرکز بلک راک بر بیت کوین به عنوان یک دارایی ارزشمند و امیدوارکننده است.

جزئیات مربوط به دارایی های iShares Bitcoin Trust ETF که توسط BlackRock مدیریت می شودجزئیات مربوط به دارایی های iShares Bitcoin Trust ETF که توسط BlackRock مدیریت می شود
جزئیات مربوط به دارایی های iShares Bitcoin Trust ETF که توسط BlackRock مدیریت می شود

شایان ذکر است که بلک راک تنها در دو هفته گذشته حدود 34085 بیت کوین جدید به ارزش 2.3 میلیارد دلار خریداری کرده است. این خرید گسترده و مستمر می تواند این نشان دهنده افزایش اعتماد و علاقه این شرکت به بیت کوین است خوب، زیرا BlackRock به دنبال جایگاه خود به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در بازار ارزهای دیجیتال است.

این افزایش تمرکز BlackRock بر BTC به عنوان یک دارایی جایگزین می تواند پیامدهای مثبت و بلندمدتی برای این بازار داشته باشد. تحلیلگران بر این باورند که ورود و حضور سرمایه گذاران بزرگ و موسسات مالی مانند بلک راک به بازار ارزهای دیجیتال کمک می کند. ارزش و ثبات بیشتر پیدا کردن و افزایش پذیرش بیت کوین به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری معتبر و اصلی در سطح جهانی.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-27 10:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.