افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

بلایی هولناکی که پسر روان پریش بر سرش آورد

  • کد خبر : 359366
بلایی هولناکی که پسر روان پریش بر سرش آورد

به گزارش صبح امروز، بررسی سلامت روان مردی که به اتهام قتل برادرش دستگیر شده بود نشان می دهد که وی از اختلال روانی رنج می برد به همین دلیل با دستور بازپرس در بیمارستان روانی بستری شد. پیش از ظهر چهارشنبه 30 خردادماه امسال به ماموران پلیس آگاهی تهران خبری مبنی بر کشته شدن […]

به گزارش صبح امروز، بررسی سلامت روان مردی که به اتهام قتل برادرش دستگیر شده بود نشان می دهد که وی از اختلال روانی رنج می برد به همین دلیل با دستور بازپرس در بیمارستان روانی بستری شد.

پیش از ظهر چهارشنبه 30 خردادماه امسال به ماموران پلیس آگاهی تهران خبری مبنی بر کشته شدن مرد جوانی در درگیری با دو سارق در منزلش به دست آمد. با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری راهی محل شدند. ماموران در طبقه اول ساختمان قدیمی محله خاوران با جسد جوانی به نام بهرام مواجه شدند که با ضربات چاقو کشته شده بود.

بررسی ها نشان داد خانه قدیمی متعلق به مقتول و دو برادرش است که به صورت ارثی بوده و مقتول با یکی از برادرانش در طبقه اول زندگی می کند و برادر دیگرشان به نام احسان که ماجرا را به پلیس اطلاع داده است، ساکن است. طبقه اول قتل مرد جوان قاضی سالار صنعتگر بازپرس ویژه قتل بازپرسی دادسرای جنایی تهران به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

در اولین اقدام تیم جنایی به تحقیق از احسان پرداخت و وی در بیانیه ای به ماموران گفت: ساعتی قبل از حادثه از خواب بیدار شدم و می خواستم صبحانه بخورم که صدای درگیری از طبقه دوم شنیدم. برادر دوستش را به خانه دعوت کرد و با او دعوا کرد.

صبحانه ام را گرفتم و به طبقه دوم رفتم که در آنجا با دو سارق نقابدار روبرو شدم و برادرم را دیدم که روی زمین دراز کشیده بود و خونریزی داشت. سارقان با دیدن من متواری شدند و من به برادرم و سپس اورژانس اطلاع دادم اما برادرم فوت کرده بود.

در حالی که احسان مدعی بود برادرش در درگیری با سارقان کشته شده است، ماموران پلیس متوجه شدند که هیچ فرد یا غریبه ای وارد خانه نشده و سرقتی صورت نگرفته است.

سالم بودن در ورودی و نبود علائم دفاعی بر روی بدن مقتول حکایت از آن داشت که وی توسط یکی از آشنایان حاضر در خانه کشته شده و در خواب کشته شده است. از سوی دیگر، اظهارات برادر دوم مقتول نیز حاکی از آن بود که احسان دچار مشکلات روحی و روانی بوده و گاه در حین مشاجره آنان را تهدید به مرگ کرده است.

او مرا مسخره کرد

بنابراین با به دست آمدن این اطلاعات، فرضیه قتل بهرام توسط برادرش احسان برای مأموران قوت گرفت و با دستور بازپرس جنایی دستگیر شد. متهم ابتدا با بیان تناقضات قصد فریب ماموران را داشت اما لحظاتی بعد در محل حادثه به قتل برادرش اعتراف کرد.

وی گفت: من در طبقه دوم خانه زندگی می کنم و تنها بودم و بهرام با برادر دیگرم در طبقه اول زندگی می کردند، آنها مرا مسخره می کردند و من هم از رفتار آنها ناراحت می شدم و گاهی عصبانی می شدم. رفتار بهرام بیشتر اذیتم کرد.

از طرفی با بهرام اختلاف پیدا کردم و شب قبل با هم دعوا کردیم. صبح که برادرم رفت سر کار تصمیم گرفتم از بهرام انتقام بگیرم و چاقو برداشتم و رفتم بالا. به آرامی در را باز کردم و دیدم برادرم خوابیده است و با چاقو او را زدم. بعد از ماجرا با برادرم تماس گرفتم و گفتم بهرام در درگیری با دو سارق کشته شده است. می خواستم با ایجاد صحنه، مأموران را فریب دهم اما ناکام ماندم.»

بستری شدن در بیمارستان

متهم پس از اعتراف به پزشکی قانونی جهت انجام آزمایشات لازم و مشخص شدن سلامت روانش تحویل داده شد. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، صبح دیروز پزشک قانونی اعلام کرد در معاینات و آزمایش های انجام شده قاتل شناسایی شد.

وی دارای اختلال روانی است و مدتی است که از مشکلات روحی و روانی رنج می برد و نیاز به بستری و مداوا در مرکز روانپزشکی دارد و پس از بهبودی مجدداً درباره این حادثه تحقیق می شود. به این ترتیب قاتل برادر با دستور بازپرس جنایی در بیمارستان روانی بستری شد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.