افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

بلاروس ظرفیت خوبی در تامین ماشین آلات معدنی دارد.

  • کد خبر : 370771
بلاروس ظرفیت خوبی در تامین ماشین آلات معدنی دارد.

اطلاع رسانی کند بازار و به گزارش استان زنجان، دیمیتری کالتسف در دیدار با استاندار زنجان با بیان اینکه ایران و بلاروس سابقه همکاری دارند افزود: تقویت این همکاری ها بسیار مهم است و دلیل حضور ما در زنجان نیز به این سمت می رود. . وی با بیان اینکه ظرفیت های مهمی برای توسعه […]

اطلاع رسانی کند بازار و به گزارش استان زنجان، دیمیتری کالتسف در دیدار با استاندار زنجان با بیان اینکه ایران و بلاروس سابقه همکاری دارند افزود: تقویت این همکاری ها بسیار مهم است و دلیل حضور ما در زنجان نیز به این سمت می رود. .

وی با بیان اینکه ظرفیت های مهمی برای توسعه روابط اقتصادی زنجان و بلاروس وجود دارد و جهت گیری ما تقویت این توانمندی ها است، ادامه داد: زمینه های همکاری بسیاری در زمینه های تجاری و اقتصادی وجود دارد که از فعال شدن این ظرفیت ها استقبال می کنیم. . .

کلتسوف وجود معادن و صنایع معدنی را در استان زنجان برشمرد و گفت: بلاروس ظرفیت خوبی در تامین ماشین آلات معدنی دارد و این موضوع در چارچوب همکاری های دوجانبه قابل بررسی است.

سفیر بلاروس در جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم شاهد همکاری های خوبی بین زنجان و بلاروس در زمینه های مختلف تجاری و اقتصادی باشیم.

کالتسف افزود: لازم است دیدارهای سران بلاروس و ایران افزایش یابد تا همکاری های دو کشور بیش از سطح فعلی بهبود یابد.

استاندار زنجان نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی های متعدد این استان در بخش های مختلف اظهار داشت: ایران و بلاروس روابط خوبی با یکدیگر دارند و این همکاری ها در حال گسترش است.

محسن افشارچی افزود: همکاری های اقتصادی و تجاری زنجان و بلاروس در بخش های صنعتی و کشاورزی زمینه توسعه بیشتر را دارد. و از این نظر تقویت ارتباطات اتاق های بازرگانی ضروری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.