افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

بلاتکلیفی مربیان پرورشی در اصفهان/ مسئولین پاسخگو نیستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 395318
بلاتکلیفی مربیان پرورشی در اصفهان/ مسئولین پاسخگو نیستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: آموزش زمانی مفید است که با فعالیت های آموزشی همراه باشد، نگاه واقع بینانه به آموزش ایجاب می کند که در نظام های آموزشی از ابتدایی ترین مرحله برنامه ریزی تا مراحل پایانی و در جمع آوری، تنظیم محتوا و طراحی صورت گیرد. اهداف، استعدادها و نیازهای همه جانبه […]

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: آموزش زمانی مفید است که با فعالیت های آموزشی همراه باشد، نگاه واقع بینانه به آموزش ایجاب می کند که در نظام های آموزشی از ابتدایی ترین مرحله برنامه ریزی تا مراحل پایانی و در جمع آوری، تنظیم محتوا و طراحی صورت گیرد. اهداف، استعدادها و نیازهای همه جانبه را باید انسان دانست وگرنه پیشرفت تحصیلی و موفقیت. کمتر پرورش شخصیت و کمک به شکل گیری شخصیت انسانی متعادل، چیزی ناقص و از درون خالی است. به همین منظور نظام آموزشی کشور واحدی برای نام امور آموزشی به عنوان وظیفه انجام فعالیت های فوق برنامه در مدارس به منظور همراهی آموزش با آموزش تعریف شده است. رسمی بیشتر ببخش.

اقدامات آموزشی در مدارس صورت است

از این حیث، اظهارات مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش حاکی از آن است که اقدامات آموزشی کارکرد خود را از دست داده و در حال حاضر فقط مناسب صورت در مدارس اجرا می شود و جایگاه قابل توجهی در آموزش دانش آموزان ندارد، بنابراین آموزش و پرورش با کمبود حدود 37000 مشاور و 60000 مربی آموزشی در مدارس مواجه است، زیرا در 10 سال گذشته ورودی کارکنان آموزشی از طریق حدود 20000 نفر بوده است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کمتر از 5 درصد بودند.

هرچند مجوز استخدام 25000 نفر آموزش دیده گرفته شده است اما این مجوز هنوز صادر نشده است.

بر این اساس، طی مرداد 1402، مقامات وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند که اگرچه مجوز استخدام 25000 نیروی آموزشی گرفته شده است. اما هنوز مجوز این کار صادر نشده است. ساختمان در مطالعات با انجام این قانون، این قانون مشخص است که هر مدرسه باید یک مسئول آموزشی داشته باشد. اما از دهه های گذشته هیچ تمهیدی اندیشیده نشده است، یعنی از سال 1385 که شورای اسلامی قانون احیای معاونت آموزشی را تصویب کرد، برنامه مدونی برای تعیین دقیق تعداد افراد مورد نیاز تهیه نشد. و چند نفر بازنشسته خواهند شد.

30 دسامبر 1402، مجوز استخدام 19700 مربی آموزشی و پرورش از سوی شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش و ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفی محور وزارت آموزش و پرورش بر اساس اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و با رعایت مفاد این قانون صادر شد. دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون عمومی و تخصصی برای جذب بیش از 19000 مربی آموزشی و سبک، مربی زندگی، امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی، سلامتی و مشاور کارشناس، 406 هزار و 214 نفر به طور همزمان در 31 استان و 154 شهر کشور در این آزمون شرکت کردند.

با توجه به اینکه متقاضیان کار در آموزش و پرورش بسیار زیاد است، این سازمان هر ساله آزمون هایی را تحت عنوان آزمون های استخدامی برگزار می کند، لذا برگزار کننده اکثر آزمون ها در آموزش و پرورش سازمان آزمون می باشد. اما برگزار کننده آزمون گزینش مشاغل کیفی در معاونت جهاد دانشگاهی سال جاریسازمان جهاد دانشگاهی بود. داوطلبان آزمون کیفیت کار دارای تاخیر در تکمیل، سه ماه تاخیر در اعلام نتایج این آزمون، عدم استخدام و تعیین وقت می باشند. نبودن به وظیفه خود اعتراض کردند و گلایه دارند.

بلاتکلیفی مربیان میزبان در اصفهان/ مسئولان پاسخگو نیستند

اصلاح برنامه زمانبندی شرکت در آزمون استخدامی «استاد آموزش و پرورش».

یکی از مربیان جدید پرورش. بپوشید وی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند تغییر زمان برگزاری آزمون گزینش گفت: در حالی که که قبل از این لحظه در آزمون استخدامی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامتی و مشاور تخصصی آموزش در 30 فروردین 1403 اعلام شد. اما با تغییر برنامه، امتحان در روز جمعه 24 اردیبهشت 1403 برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون کیفی مربیان یا مربیان دپارتمان پس از 14 سال در کشور انجام شد، افزود: پس از شرکت در آزمون کتبی که در دو مرحله مانند کنکور معمول نبود، در 19 تیرماه برگزار شد. سال جاری مناظر مطالعه موردی آزمون تشریحی اضافه شد و بدون هماهنگی قبلی و حتی معرفی کتاب 150 دقیقه به طول انجامید و هر فرد با اطلاعات و مطالعه خود این مرحله را پشت سر گذاشت.

وی در خصوص انجام مصاحبه های تخصصی مرتبط با رشته های داوطلبان آزمون کیفی گفت: این مصاحبه ها طی مرداد ماه در سه اتاق اختصاصی، تخصصی و عمومی با موضوعات ایفای نقش، ارزشیابی حرفه ای و … شامل 600 امتیاز مورد ارزیابی قرار گرفت.

این داوطلب آزمون کیفی از تاخیر در اعلام نتایج استخدامی گلایه کرد و گفت: در همین راستا مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با توجه به سوالات متداول داوطلبان توضیحاتی در خصوص علت عدم اعلام نتایج آزمون کیفیت شغلی. بخشی از آموزش و پوروش اعلام کرد که این مرکز مسئولیت برگزاری آزمون کتبی را بر عهده دارد و مابقی مراحل استخدام (بررسی مدارک، ارزیابی تکمیلی، گزینش) در دستگاه اجرایی انجام خواهد شد.

از این نظر دلایل عدم اعلام نتایج آزمون کیفیت استخدامی بخشی از آموزش و آموزش از سوی این مرکز به گونه ای اعلام شد که جدا از یادآوری به مخاطبان، در اکثر آزمون های استخدامی تمامی این موارد در سامانه مرکز آزمون انجام می شود. اما در آزمون های مربوط به وزارت آموزش و پرورش این امر در سامانه طراحی شده توسط وزارت مذکور انجام می شود و نتایج برای اعمال در کارنامه نهایی به این مرکز ارسال می شود. بنابراین، مبنای اعلام نتایج نهایی و صدور کارنامه نهایی، داشتن اطلاعات مورد نیاز است; لذا به اطلاع داوطلبان عزیز می رساند علیرغم نظارت مستمر، تا زمان نگارش این اطلاعیه (عصر جمعه 9 شهریور) نتایج قسمت ارزیابی تکمیلی به این مرکز ارسال نشده است.

او گفت: نتایج تست کیفیت. بخشی از وزارت آموزش 8 بیشتر سال جاری اعلام شد و داوطلبان می توانند با وارد کردن مشخصات خود در سایت hrtc.ir نتیجه نهایی آزمون و دفترچه نمره را مشاهده کنند، اظهار داشت: بر اساس نمرات اعلام شده مصاحبه انجام شده در سه مرحله عمومی، تخصصی و تخصصی، به نظر ما امتیاز اعلام شده با توانمندی ها و تلاش های واقعی داوطلبان در این مراحل مطابقت ندارد.

این مربی آموزشی در اصفهان با بیان اینکه بسیاری از داوطلبان آزمون های کیفی با تحصیلات تکمیلی و سابقه کار از مجموع 160، 250 یا 600 نمره آزمون، 5 تا 20 امتیاز مساوی دارند، اظهار داشت: در این آزمون ها، تعداد زیادی از داوطلبان آزمون های باکیفیت و با سابقه کار، از مجموع 160، 250 یا 600 نمره آزمون برخوردارند. کمتر درآمد داشته باشید وی تاکید کرد: این سبک از احراز صلاحیت دور از واقعیت بوده و باعث ناامیدی داوطلبان از آزمون های آینده استخدامی، شور و شوق و ناامیدی شده است. علاقه گم شوید و از نظر روحی آسیب ببینید.

پشیمان شد که اگر کسی خانه و قرمز همچنین در اتاق های تست کیفیت بخشی از شرکت وی گفت: پس از اعلام مهلت اعتراضات، بیش از 100 نفر از سبزها برای جذب آزمون کیفی سراسری طی 16 مهرماه ثبت نام کردند. در مقابل نهاد ریاست جمهوری در خیابان پاستور پایتخت برای به دست آوردن امتیاز واقعی خود گرد هم آمدند، زیرا معتقدند ما دیرتر رسیدیم چرا که نتایج نهایی آزمون کیفیت با نمرات عجیب و غریب زیادی اعلام شد. زیر متوجه شدیم که بعد از آن مصاحبه عالی و حتی تایید ارزیاب ها دور از انتظار ما بود.

این کاندیدای QT از اینکه بسیاری از شرکت کنندگان حتی با سهمیه جانبازی و ایثارگری به عنوان بخشی از نتایج ارزیابی، نمرات پایینی دریافت کردند شگفت زده شد. مکمل به شدت اعتراض می کنیم این امتیازات با عملکرد ما مطابقت ندارد و واقع بینانه نیست. شغل ما چندین ماه است که نادیده گرفته شده ایم، لطفا پیگیری کنید.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کیفی بر اساس دستورالعمل جذب بیش از 19 هزار مربی آموزشی و سبک زندگی، مربی آموزشی و مشاوره ای تهیه شده است. اما با حضور 11 هزار داوطلب جشن گرفته شد، وی افزود: سوال اینجاست که تکلیف 8 هزار داوطلب چه شد؟

این مربی آموزش داوطلبان یکی از نکات جالب در نتایج آزمون کیفی را درج کد 19 در سوابق بیش از هشت هزار داوطلب اعلام کرد و گفت: به این معناست که داوطلب شرایط احراز شرایط را دارد. اما مشکلاتی در مراحل گزینش وجود دارد و یا در پرونده داوطلب مشکل وجود دارد.

این داوطلب آزمون کیفی افزود: مسئولان این وزارتخانه نیز پس از استماع سخنان داوطلبان تا 15 به غیرواقعی بودن نمرات پی بردند. نوامبر به او مهلت دادند.

بلاتکلیفی مربیان میزبان در اصفهان/ مسئولان پاسخگو نیستند

رکورد بیش از 10000 اعتراض معلم به نتایج آزمون

وی تصریح کرد: خواسته اصلی داوطلبان ارتقای کیفیت ابلاغ صلاحیت های واقعی و تعیین تکلیف است و این در حالی است که نه تنها دستور کتبی رسیدگی به ایرادات تا 24 آبان تدوین نشده است، بلکه پس از ثبت اعتراض، بیش از 10000 مربی در سامانه مورد نظر هنوز دستورات لازم را اعمال نکرده اند.

وی تصریح کرد: اکثر داوطلبان متولد دهه 60 هستند و پس از سال ها با ایجاد فرصتی با تلاش مضاعف و تلاش 24 ساعته با شرکت در آزمون کیفیت آن را به غارت تبدیل کردند. بهترین قسمت وی برای حصول نتیجه خاطرنشان کرد: بسیاری از داوطلبان آزمون های تحصیلی علیرغم حضور مقامات کشوری و سابقه فعالیت به صلاحیت و وضعیت فعلی خود اعتراض کردند، زیرا بسیاری از این نیروها معتقدند که تغییر سیاست های دولت ها همواره انجام داده اند. در امر استخدام و دریافت حقوق خود مشارکت دارند.

این مربی تاکید کرد: عموماً همه مدیران در موسسات هیچ دلبستگی به کارهای دیرهنگام ندارند و می گویند ما روی برنامه هایی تمرکز می کنیم که در دوره مدیریت ما کارساز باشد، بنابراین تا زمانی که این بنیادی و ریشه ای نباشد، بهترین برنامه ها هم به حوزه نمی رسد. اقدام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.