افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

بلاتکلیفی سهامداران در سایه سکوت دولت

  • کد خبر : 326612
بلاتکلیفی سهامداران در سایه سکوت دولت

سومیا شورابی; بازار: بیست و چهارم مردادماه با افزایش حدود 6793 واحدی شاخص کل به پایان رسید و این نماگر در سطح یک میلیون و 998 هزار واحد متوقف شد، در بازار نازل امروز ارزش حدود 1.7 همات از نظر ورود نقدینگی به ثبت رسید. و خروجی ها با بهبود فضای اطلاعاتی و شرایط بازار، […]

سومیا شورابی; بازار: بیست و چهارم مردادماه با افزایش حدود 6793 واحدی شاخص کل به پایان رسید و این نماگر در سطح یک میلیون و 998 هزار واحد متوقف شد، در بازار نازل امروز ارزش حدود 1.7 همات از نظر ورود نقدینگی به ثبت رسید. و خروجی ها با بهبود فضای اطلاعاتی و شرایط بازار، مشاوران املاک 218 میلیارد تن پول به بازار تزریق کردند.

معمولا در کف بازار عده ای به دنبال معامله و جابجایی سهام هستند و این باعث ایجاد رنج منفی در برخی نمادها و صف خرید برخی نمادها می شود اما به نظر می رسد اکثر سهام در پایین ترین قیمت و حرکت هستند. سهام ممکن است با خطا همراه باشد.

در بازار کنونی، جهش 181 تومانی حواله ها به دلار پس از سخنان دیروز فرزین نیز در نوع خود جالب بود؛ رئیس کل بانک مرکزی دیروز به این نکته اشاره کرده بود که در دولت قبل می خواستیم نرخ دلار نیما را افزایش دهیم. ، اما خود رئیس جمهور و مخبر (معاون اول) مخالف بودند.

قیمت نیم دلار امروز افزایش یافت و وارد کانال 45 هزار تومان شد. به نظر می رسد با ایجاد فاصله بین دلار پرایم 28500 و نیم دلار 45000 تومانی که به 58 درصد رسیده است باید شاهد حذف تدریجی باشیم. کالاهای مشروط به دریافت ارز ترجیحی. این سکه نیز مانند 1200 تومان و 4200 تومان در یادها می ماند.

شایان ذکر است شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بر اساس دلار نیم 45 هزار تومانی، پتانسیل رشد تا سه میلیون و 200 هزار واحد را نیز دارد. به محدوده سه میلیون و 500 هزار واحد و با نیمی از 60 هزار واحد به محدوده چهار میلیون و 300 هزار واحد رسیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.