افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

بقای صنایع کشور در گرو سرمایه‌گذاری و به روزرسانی مستمر است

  • کد خبر : 90277
بقای صنایع کشور در گرو سرمایه‌گذاری و به روزرسانی مستمر است

به گزارش بازار، سید ابراهیم رییسی ظهر روز جمعه در آیین راه‌اندازی نیروگاه شهید کاظمی فولاد مبارکه اصفهان خطاب به همه تصمیم‌سازان، مدیران صنایع و مسوولان دولت تاکید کرد: اگر از این نکته مهم غافل شویم، همسایگان کشور از ما پیشی می‌گیرند و سهم ما در بهره‌برداری از فرایند توسعه صنعت کاهش می یابد. رییس […]

به گزارش بازار، سید ابراهیم رییسی ظهر روز جمعه در آیین راه‌اندازی نیروگاه شهید کاظمی فولاد مبارکه اصفهان خطاب به همه تصمیم‌سازان، مدیران صنایع و مسوولان دولت تاکید کرد: اگر از این نکته مهم غافل شویم، همسایگان کشور از ما پیشی می‌گیرند و سهم ما در بهره‌برداری از فرایند توسعه صنعت کاهش می یابد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: حرکت برای خودکفایی، استقلال و بومی‌سازی از نکات مثبت مجموعه فولاد مبارکه اصفهان است که بر اساس منویات رهبر انقلاب پایه‌ریزی شده است.

وی افزود: بر همین اساس، تلاش برای خود تامینی آب و برق در صنعت فولاد مبارکه، کار بسیار بزرگ و دوراندیشانه است.

رییس جمهور بر ضرورت انجام مسوولیت‌های اجتماعی در حوزه صنایع نیز تاکید کرد و افزود: گام‌هایی که در صنعت فولاد مبارکه برداشته می‌شود باید در جهت تسهیل و رفع مشکلات مُبتلابه مردم استان نیز باشد.

آیت‌الله رییسی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران، کارکنان، کارگران، مهندسان و مشاوران صنعت فولاد گفت: تولید در کشور یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر و شرط اساسی در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

رییس‌ جمهور ادامه داد: شرط اساسی اقتصاد مقاومتی، استقلال در تولید بویژه در صنایع مادر و زیرساخت است که فولاد اصفهان نیز در زُمره آنهاست.

وی افزود: گام‌هایی که برای تولید “فولاد سبز” در کشور برداشته می‌شود، حرکت برای دستیابی به جایگاه نخستین تولیدکنندگان جهان در این عرصه است و با فرایندی که در صنعت فولاد کشور وجود دارد می‌توان رُتبه تولید فولاد ایران را که امروز در جایگاه دهم است، به رُتبه‌های عالی‌تر نیز رساند.

آیت‌الله رییسی افزود: رشد کمی و کیفی صنعت فولاد اصفهان با تاثیر بر ارتقای جایگاه کشور در جهان، برای نظام اسلامی تولید قدرت می‌کند همچنانکه جانفشانی شهدا و رزمندگان، ما را در همه زمینه‌ها قدرتمند کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه‌زدن به نظام تولید و اقتصاد کشور است، افزود: با وجود تنگنا و شرایط تحریم؛ تحقق رشد اقتصادی در کشور محاسبات دشمنان را به هم ریخته است و آنها این موفقیت‌ها را برنمی‌تابند.

رییس دولت سیزدهم افزود: خون شهیدان سرمایه بزرگی برای کشور است به این معنا که مردم برای حفظ کشور و نظام از جان مایه می‌گذارند و همین مساله دشمن را در اهداف خود دچار سردرگمی کرده است.

رییس جمهور تصریح کرد: با تکیه بر اراده، ایمان و امید، رشد تولید در کشورمان را بجایی خواهیم رساند که مردم به آسایش برسند.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه اصفهان نیز طبق اهداف بزرگ و برنامه دقیق در حال حرکت است و بررسی جزییات و فرایندها در این مجموعه نیز گواه بر همین موضوع است.

وی با بیان اینکه کارگران، کارشناسان و مدیران در کسب افتخارات این صنعت نقش دارند، افزود: کارگران صنعت فولاد در شرایطِ سختِ مُجاور کُوره‌ها برای اعتلای این بخش همواره کوشا بوده‌اند و باید قدردان مجاهدت این عزیزان و خانواده‌های جامعه کارگری باشیم.

آیت‌الله رییسی تصریح کرد: پرداخت و دستمزد عادلانه در سیستم‌های نیروی انسانی از اهداف دولت است، البته همچنان تفاوت‌هایی در این زمینه وجود دارد که نیازمند پیگیری و برنامه‌ریزی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=90277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.