افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بقایای روزهای سیاه مدیریت بازار سهام بر سهامداران

  • کد خبر : 324120
بقایای روزهای سیاه مدیریت بازار سهام بر سهامداران

سومیا شورابی; بازار: پس از فراز و نشیب های چند روز اخیر، شاخص کل امروز سطح دو میلیون واحدی را از دست داد و با افت بیش از 4700 واحدی مواجه شد. این در حالی است که ارزش معاملات یکی از پایین ترین سطوح خود را به ثبت رساند و برای این پارامتر رقم 1.6 […]

سومیا شورابی; بازار: پس از فراز و نشیب های چند روز اخیر، شاخص کل امروز سطح دو میلیون واحدی را از دست داد و با افت بیش از 4700 واحدی مواجه شد.

این در حالی است که ارزش معاملات یکی از پایین ترین سطوح خود را به ثبت رساند و برای این پارامتر رقم 1.6 میلیارد تومان ثبت شد.

می توان گفت در یک واقعیت تاریخی و غیرعادی; امروز 31 مرداد بیش از 500 شرکت سهامی در صف فروش گرفتار شدند و اموال و جان مردم بیشتری غارت شد.

در تاریک ترین روزهای مدیریت بورس؛ همه مشکلات به گردن سهامداران مستضعف افتاده و هنوز هیچکس پاسخگو نیست و این در حالی است که 656 نماد منفی در بازار داریم و بورس به معنای واقعی به موجودی بی جان تبدیل شده است در حالی که ثبت نام خودرو روی پول تاثیر دارد. البته بحث در مورد مجازات اسرائیل همچنان ادامه دارد.

حاشیه های مربوط به کابینه در حال حاضر نمی تواند تاثیر خاصی بر روند بازار داشته باشد زیرا وزرای معرفی شده به مجلس عمدتاً جدید هستند و عملکرد و رویکرد آنها هنوز مشخص نیست.

افزایش نرخ رشد ماهانه نقدینگی و پایه پولی.

آمارهای جدید مرتبط با نقدینگی نشان می‌دهد که نرخ رشد نقدینگی ماهانه در خرداد ماه افزایش یافت، نرخ رشد نقدینگی ماهانه در خرداد به حدود سه درصد رسید که از شهریور سال گذشته بی‌سابقه است، در حالی که نرخ رشد نقدینگی در خرداد سال گذشته کمتر از دو بود. درصد؛ در مجموع متوسط ​​نرخ رشد ماهانه نقدینگی در بهار امسال بیش از دو درصد بوده است در حالی که متوسط ​​نرخ رشد ماهانه در بهار سال گذشته کمتر از 1.5 درصد بوده است.

اثر رشد نرخ سود سپرده با افزایش نرخ رشد نقدینگی به خوبی نشان داده می شود. پیش بینی می شود در تابستان امسال نرخ رشد ماهانه نقدینگی بیشتر از تابستان سال گذشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.