افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

بعد از سریال اوشن کدام سریال پخش خواهد شد؟

  • کد خبر : 336006
بعد از سریال اوشن کدام سریال پخش خواهد شد؟

صبح شبکه تماشا برای پخش سریال جدید به جای اوشین نظرسنجی انجام داده است که در آن بینندگان سریال های شرقی می توانند از بین چهار گزینه ای که در ادامه ارائه می شود، سریال مورد نظر خود را انتخاب کنند. می توانید شماره سریال مورد نظر را به شماره 3000053 پیامک کنید. 1. سری […]

صبح شبکه تماشا برای پخش سریال جدید به جای اوشین نظرسنجی انجام داده است که در آن بینندگان سریال های شرقی می توانند از بین چهار گزینه ای که در ادامه ارائه می شود، سریال مورد نظر خود را انتخاب کنند.

می توانید شماره سریال مورد نظر را به شماره 3000053 پیامک کنید.

1. سری امپراتور دریا

امپراطور دریا نام مجموعه تلویزیونی حماسی است که در سال 2004 پخش شد.این سریال درباره زندگی یک ژنرال شیلائی به نام جانگ بوگو ساخته شده است. در این سریال چوی سو جونگ، چاه شی را، سونگ ایل کوک (بازیگر جومونگ)، سوآئه و چای جونگ آن به ایفای نقش پرداختند.

داستان سریال در مورد برده ای به نام گونگ بوک است که همراه با دوستش جانگ نیون سختی های زیادی را تحمل می کند. دزدان دریایی پدرش را می کشند. بعداً توسط شخصی به نام یئوم جانگ آموزش می بیند و پس از آموزش نسبی در رشته رزمی در مسابقه انتخابی محافظان لیدی جامی شرکت می کند. خانم جامی از نجیب زاده ها و ثروتمندان به شمار می رود و تاجر و سیاستمدار است. در نهایت لیدی جامی گونگبوک را به عنوان محافظ خود استخدام می کند. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می شود. از سوی دیگر، یئوم جانگ (دزد دریایی شجاع و شجاعی که در نوجوانی به گونگ بوک هنرهای رزمی آموخت) نیز عاشق لیدی جانگ هوآ می شود.

2. سری اوک نیو

افسانه اوکنیو. با نام اصلی خیابان در زندان یک سریال تلویزیونی تاریخی ساخته شده در کره جنوبی در سال 2016 است. جین سه یون، گو سو، جونگ جون هو، پارک جو می و کیم می سوک می سوک در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان درباره دختری به نام اوکنیو است که در زندان به دنیا می آید. او ابتدا مشتاق پیوستن به اداره پلیس است، اما به دلیل مهارت بالایی که دارد، رئیس پلیس یا رئیس گروه مامور مخفی (جاسوس) او را به عضویت این گروه انتخاب می کند. به دلیل مشکلاتی که با همسر برادر ملکه جانگ نانجانگ دارد، با او درگیر می شود و با توطئه او به بردگی گرفته می شود و به منطقه ای به نام هجو برده می شود. سپس به دلیل توانایی زیادش به عنوان یک مراسم نویس به هانیانگ باز می گردد. پس از این اتفاقات او متوجه می شود که تنها راه مقابله با جانگ نانجانگ کسب قدرت و ثروت است و یک تجارتخانه تاسیس می کند و برای گسترش آن تلاش می کند. او بعداً به نام لی سو وون شناخته شد و به هویت واقعی خود پی برد و در قصر به قدرت رسید. پس از آن، با کمک سیستم قضایی سلسله چوسون به زندانیان کمک کنید.

بلوط-جدید

3. سریال افسانه خورشید و ماه

افسانه خورشید و ماه با نام اصلی ماه در آغوش خورشید. این یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۲ کره جنوبی است.

بازیگران اصلی این سریال کیم سو هیون، هان گا این، جونگ ایل وو و کیم مین سو هستند. علاوه بر این، بازیگرانی مانند کیم یو جونگ (بازیگر کودک دونگ یی) و یئو جین گو (بازیگر کودک شاهزاده هودونگ) نیز در سریال افسانه خورشید و ماه حضور دارند.

امپراتور پدر می خواهد برای ولیعهدش لی هون همسری انتخاب کند. ولیعهد لی هون عاشق دختری به نام یون وو می شود. از پدرش می خواهد که با آنها ازدواج کند. یئون وو، دختری نجیب، همسر ولیعهد می شود و همه از هوش و درایت او شگفت زده می شوند. از طرفی ملکه مادر (ملکه دواگر) و نخست وزیر (یون) و خانواده یون که می خواستند یون بو کیونگ، دختر نخست وزیر، همسر ولیعهد شود و خوشحال نیستند. با انتخاب آنها به عنوان تاج. همسر شاهزاده به بانوی بزرگ نا کیونگ می گوید که او را با سم بکشد، اما ناکیونگ به دوستش قول داده بود که از او محافظت کند. او زهر را به یون وو داد، اما به خاطر قولی که به دوستش داده بود، پادزهری به او داد تا همه انجام دهند. او فکر می کرد مرده است و او را دفن کردند، اما چند ساعت بعد خودش او را از آنجا بیرون آورد اما محافظش را از دست داده بود. ولیعهد به ناچار با یون بو کیونگ ازدواج کرد.

افسانه خورشید و ماه.

4. سریال داستان زندگی (هانیکو)

سریال داستان زندگی با نام اصلی هانیکو بخشی از سریال صبحگاهی (آسادورا) شبکه ژاپنی NHK است که با عنوان سریال زن محور اوشین در سال 1986 و در 156 قسمت 15 دقیقه ای از ساعت 8:15 ساخته شده است. تا ساعت 8:30 صبح همین شبکه پخش می شد. این سریال ژاپن را در حال گذار از سنت به مدرنیته در دوران میجی و تایشو و داستان دختری به نام به تصویر می‌کشد. رن نارا (هانیکو) که با تشویق معلمش و سرسختی خودش موفق به ادامه تحصیل شد و به عنوان اولین گزارشگر ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه های آن زمان درآمد.

بازیگران اصلی این سریال یوکی سایتو در نقش تاچیبانا رین (هانیکو)، کیرین کیکی در نقش یائه تاچیبانا (مادر هانیکو)، نانجی کوبایاشی در نقش تاچیبانا کوجیرو (پدر هانیکو) و کن واتانابه در نقش اونودرا گنزو (شوهر هانیکو) هستند. یکی از نکات قابل توجه سریال هانیکو حضور کن واتانابه بازیگر معروف ژاپنی در سنین پایین در این سریال است.

هانیکو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.