افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بعد از جا میونگ چه سریالی پخش میشه؟

  • کد خبر : 249130
بعد از جا میونگ چه سریالی پخش میشه؟

سریال Jamyeong-go هر شب ساعت 19:00 و تکرار آن در ساعت های 1:00 بامداد، 7:00 و 13:00 از شبکه تماشا پخش می شد و اکنون سریال پوآرو قرار است جایگزین این فیلم شود. به گزارش تماشا، پوآرو یک سریال درام بریتانیایی در 13 فصل و 70 قسمت است و هر قسمت بر اساس داستان های […]







سریال Jamyeong-go هر شب ساعت 19:00 و تکرار آن در ساعت های 1:00 بامداد، 7:00 و 13:00 از شبکه تماشا پخش می شد و اکنون سریال پوآرو قرار است جایگزین این فیلم شود.





به گزارش تماشا، پوآرو یک سریال درام بریتانیایی در 13 فصل و 70 قسمت است و هر قسمت بر اساس داستان های کوتاه آگاتا کریستی ساخته شده است.

اگر علاقه مند به تماشای سریال های شرق آسیا هستید می توانید ساعت 21 سریال (داستان بروسلی) را تماشا کنید که اولین قسمت آن 20 اردیبهشت پخش می شود.

با استقبال مخاطبان رسانه ملی، سریال «امپراتور بدا» در ژانر درام، تاریخی و اکشن برای مخاطبان پخش شد.

این سریال به دلیل ادامه افسانه جومونگ با نام جومونگ 2 نیز شناخته می شود.

داستان این سریال سال ها پس از ماجراهای سریال جومونگ است و درباره سومین پادشاه گوگوریو موهیول است که از ابتدای تولدش پیشگویی های منفی درباره او داده شد و به دلیل همین پیشگویی ها او رانده شد. پدر، پادشاه یوری، به غار جیرین، مقبره اولین پادشاه جومونگ. منتقل شده

سریال «امپراتور بدا» این شب ها از شبکه تماشا پخش شد و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

شبکه تماشا از 21 اردیبهشت سریال «امپراطور افسانه ها» را که محصول سال 2010 کشور کره جنوبی و در ژانر تاریخی ساخته شده، پخش می کند.

این سریال اسپین آف دو سریال «جومونگ» و «امپراطور بادها» است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که سال ها پس از پیروزی جومونگ و فتح سرزمین گوگوریو توسط او و سوزانو، بین آن دو بر سر مدیریت گوگوریو اختلاف جدی وجود دارد.

جومونگ که از رفتار و زیاده خواهی سوزانو عصبانی است، او را از کشور بیرون می کند و سوزانو با ابراز ناراحتی از خودخواهی و غرور جومونگ، گوگوریو را با پسران و اعضای قبیله اش ترک کرد و…

شبکه تماشا بنا به درخواست مخاطبان در حال آماده سازی دوبله سریال «جامیونگ گو» است. این سریال داستان جومونگ و نوادگانش را به تصویر می کشد.






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.