افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

بطحایی: بهانه مالکیت جزایر سه گانه باعث افزایش وحدت و انسجام داخلی می شود

  • کد خبر : 408928
بطحایی: بهانه مالکیت جزایر سه گانه باعث افزایش وحدت و انسجام داخلی می شود

«سید محمد بطحایی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آیرین، وی با اشاره به ادعای اخیر برخی کشورها مبنی بر حاکمیت جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، اظهار کرد: هر از چند گاهی بهانه ای برای به چالش کشیدن شرایط سیاسی ما پیدا می شود. به نظر می رسد این بهانه […]

«سید محمد بطحایی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آیرین، وی با اشاره به ادعای اخیر برخی کشورها مبنی بر حاکمیت جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، اظهار کرد: هر از چند گاهی بهانه ای برای به چالش کشیدن شرایط سیاسی ما پیدا می شود. به نظر می رسد این بهانه قدیمی که ادعای مالکیت جزایر سه گانه است، می خواهد در این برهه که رژیم صهیونیستی همه جانبه را تحت فشار قرار می دهد، به عنوان فشار مضاعف مورد استفاده قرار گیرد.

و افزود: اعمال او هم هوشمندانه نیست. مثل تمام بد اخلاقی ها و بدخلقی هایی که قبلا دشمنان با ما داشتند، این هم به خیر و خوشی تمام خواهد شد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش تاکید کرد: تجربه نشان داده است که هر بهانه ای مانند بهانه اخیر مالکیت جزایر سه گانه، وحدت و انسجام مردم را افزایش می دهد و این همان چیزی است که دشمنان به آن توجه نمی کنند. در مقابل او خودش می شود.

بطحایی بیان کرد: به محض اینکه این بهانه باعث تضعیف افسار حاکمیت و حاکمیت کشورمان با انسجام بین احزاب و گروه های مختلف سیاسی که ممکن است اختلاف نظر داشته باشند، به محض اینکه موضوعی ملی مانند جزایر سه گانه پیش بیاید، همه زیر نظر جمع می شوند. با همین شعار و با یک مضمون و بنابراین هر از چندگاهی این بهانه ها مطرح می شود، انسجام و وحدت داخلی کشور بیشتر می شود.

اطلاع رسانی کند ایرنا، در خلیج فارس و نزدیک تنگه هرمز سه جزیره بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک قرار دارد که از زمان هخامنشیان تحت فرمانروایی ایران بوده و بر اساس اسناد معتبر تاریخی جزء لاینفک ایران محسوب می شوند.

اخیراً اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس در بند آخر بیانیه مشترک خود ادعاهای بی اساس گذشته درباره جزایر سه گانه ایرانی را تکرار کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.