افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

بشادت سنور، تلاش امت اسلامی برای برچیدن تجاوز مستقر شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402180
بشادت سنور، تلاش امت اسلامی برای برچیدن تجاوز مستقر شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمحمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی از «یحیی گناهرئیس دفتر سیاسی حماس و دیگر فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت اسلامی حملات تروریستی رژیم صهیونیستی را تسلیت گفتند. در پیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین استبه نام پروردگار شاهدان و دوستان […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمحمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی از «یحیی گناهرئیس دفتر سیاسی حماس و دیگر فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت اسلامی حملات تروریستی رژیم صهیونیستی را تسلیت گفتند.

در پیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است
به نام پروردگار شاهدان و دوستان

شهادت محترم مجاهد رشید جبهه مقاومت برادر عزیز «یحیی». گناهدر رویارویی با جبهه کفر و صهیونیسم بار دیگر از حقانیت رزمندگان توسط سبیل الله نشانه و روح تازه ای در پیکره مستحکم جبهه حق طلبانه و ظلم ستیز مقاومت اسلامی قرار داد. نفس.

شهید مظلوم و جان برکف «یحی گناه» وی بیش از دو دهه از عمر گرانقدر خود را در اسارت و زیر شکنجه رژیم سفاک صهیونیستی گذراند. پس از آزادی و به ویژه پس از شهادت مجاهد عزیز عزیز شهید اسماعیل هانیهوی تا آخرین لحظه زندگی خود شجاعانه و فداکارانه به مقابله با اشغالگری رژیم باطل پرداخت و سرانجام به جمع یاران شهیدش پیوست.

رژیم صهیونیستی جنایات پی درپی مرتکب شد و خون مجاهدانی را که تنها برای دفاع از حقوق ملت فلسطین قیام کردند، ریخت. انگیزه و عزم ملت اسلامی را برای برچیدن الگوی تجاوز و نسل کشی در منطقه تقویت کرده است و انشاءالله به زودی شاهد شکست این رژیم منفور خواهیم بود.

شهادت رهبر دلاور و برجسته جبهه مقاومت اسلامی را به مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز به تمامی ملت های آزاده جهان و از جانب خداوند متعال برای این شهید بزرگوار تسلیت عرض می نمایم. خداوند رحمتش کند و برای سربازان غیور اسلام در ادامه راه با شجاعت و صلابت هر چه بیشتر مشکل دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.