افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

بسیج و سپاه در خدمت به مردم سابقه پرافتخار دارند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 358338
بسیج و سپاه در خدمت به مردم سابقه پرافتخار دارند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمد نایینی وی در نشست چند تن از مسئولان سپاه در مشهد اظهار داشت: امروز در کشور بین همه ارکان نظام برای خدمت به مردم همدلی و وحدت وجود دارد و سپاه بعد از دوران دفاع مقدس لحظه ای از پای ننشسته است. با استفاده از تمامی قابلیت ها […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمد نایینی وی در نشست چند تن از مسئولان سپاه در مشهد اظهار داشت: امروز در کشور بین همه ارکان نظام برای خدمت به مردم همدلی و وحدت وجود دارد و سپاه بعد از دوران دفاع مقدس لحظه ای از پای ننشسته است. با استفاده از تمامی قابلیت ها و امکانات خدمت رسانی کند. او با همه دولت ها برای رفع مشکلات کار کرده است تا رئیس شهید نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادق باشد. تپه ها این نهاد برای کمک و خدمت به مردم با دولت همکاری می کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه در دولت های مختلف سابقه پرافتخار خدمت به مردم را دارند، گفت: دشمن همواره تلاش می کند تصویری غیرواقعی از سپاه و بسیج به مردم ارائه دهد. نظر.”

او به استراتژی اتاق فکر. سلام غربی نظام اسلامی را که «مهم ترین مؤلفه قدرت ملی را مدیریت افکار عمومی می داند» هدف قرار داد و گفت: همه کانون های فکری Verz آمریکایی ها و اسرائیلی ها انقلاب اسلامی ایران را تهدید می کنند بلند می شود شمارش می شوند

نائینی وی با بیان اینکه متفکران غربی به مسئله تهدید این انقلاب چهار دیدگاه دارند، گفت: یک دیدگاه تهدید از سوی ایران را ذاتی می داند، دیدگاه دیگر ریشه تهدید را در رفتار جمهوری اسلامی می داند و تلاش برای فعال کردن فشار اقتصادی با اعمال تحریم‌های دیپلماتیک بیشتر و تهدیدات نظامی برای مقابله با آن.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: دیدگاه سوم می گوید ریشه تهدید در الگوی حکومتی مبتنی بر مرجعیت دینی است. از این رو موضوع ولی فقیه مورد هجمه قرار گرفته است و به همین دلیل همواره در شبکه های اجتماعی سعی در تضعیف این جایگاه دارند.

وی خاطرنشان کرد: گروه دیگر معتقدند که سپاه ریشه تهدید انقلاب اسلامی است. آنها حضور عنصر سپاه را در جهت منافع خود مورد تهدید می دانند می تواند آگاهانه و تلاش برای تغییر ذهنیت و باور مردم نسبت به سپاه با توصیف و تحریف واقعیات.

نائینی وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: مردم با تصویر کار می کنند نه با واقعیت، گفت: 24 سال پیش اتاق فکر. من او در مقاله ای که در آمریکا منتشر شد، نوشت که جنگ آینده، جنگ روایت هاست. در جنگ آینده، برنده کسی نیست که موشک های دوربرد، تجهیزات نظامی و امکانات داشته باشد، بلکه برنده جنگ کسی است که معتبرترین روایت اول هر جنگ را دریافت کند. یعنی شما می توانید بر عقاید و عقاید عموم مسلط شوید و بر اساس آنچه می خواهید ذهن ها را هدایت کنید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در مورد شهید اسماعیل هانیه سپاه پاسداران با هوشیاری کامل توانست یک روایت درست و واقعی را در شبکه های اجتماعی منتقل کند و افکار عمومی را به درستی اطلاع رسانی کند. لذا در این ترور دشمن نتوانست به جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت حمله کند. عملی نشان داد و نقشه های دشمن شکست خورد.

وی گفت: تاخیر در بیان داستان باعث می شود که دشمن داستان اول را تکرار کند و تصویر مورد نظر خود را در افکار عمومی ایجاد کند و امروز مشکل ما در تاریخ صداقت نیست، بلکه توانایی داستان گویی است.

نائینی وی با اشاره به نقش مهم رسانه های انقلابی گفت: روایت های ما به عنوان یک جریان انقلاب قطعا باید جذاب، مستند، به موقع، معتبر، صادقانه، قابل فهم و متناقض نباشد. در صورت تناقض، حجیت خبر از بین می رود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.