افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بسکتبالیست آمریکایی عاشق گرگان شد!

  • کد خبر : 142509
بسکتبالیست آمریکایی عاشق گرگان شد!

آفتاب نیوز: تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سری مسابقات سوپرلیگ غرب آسیا با نتیجه 121 بر 70 مقابل الاهلی سوریه در سالن بسکتبال آزادی به برتری رسید و با 4 امتیاز در رده اول گروه A قرار گرفت. اگرچه این دیدار از ابتدا با برتری کامل گرگانی ها دنبال شد اما آمار ثبت شده در […]

آفتاب نیوز:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سری مسابقات سوپرلیگ غرب آسیا با نتیجه 121 بر 70 مقابل الاهلی سوریه در سالن بسکتبال آزادی به برتری رسید و با 4 امتیاز در رده اول گروه A قرار گرفت. اگرچه این دیدار از ابتدا با برتری کامل گرگانی ها دنبال شد اما آمار ثبت شده در آن رکورد جدیدی را برای پیروزی های وابا ثبت کرد. شهرداری گرگان با 121 امتیاز موفق شد رکورد بیشترین امتیاز را در فیبا WASL کسب کند اما یک بازیکن بیشترین تاثیر را در این رکوردشکنی داشت.

ویل چری بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که امسال به این تیم پیوست در دیدار مقابل الاهلی سوریه در مسابقات غرب آسیا عملکرد درخشانی داشت. او توانست در 21 دقیقه 30 امتیاز، 3 ریباند، 3 پاس منجر به گل و 36 بازدهی به ثبت برساند. این بازیکن 6 تا از 9 ثلاث خود را به امتیاز تبدیل کرد. ویل چری که پس از پرتاب های زیبای خود حرکات جالبی از خود نشان داد; او معتقد است که تیمش مستحق برد بود و آنها هم این کار را انجام دادند: “بازی بسیار خوبی انجام دادیم. از ابتدای بازی به حریف فشار آوردیم و در کوارتر دوم و سوم امید همه را برای برد کم کردیم. تمرکز روی کار دفاعی بود. و عملکرد عالی بازیکنان هجومی تیم، ما به آنچه شایسته بودیم رسیدیم. این بازی و این نتیجه نشان می دهد که ما شایسته پیروزی بودیم.” گارد گرگانی به بازی های پیش رو و انگیزه قهرمانی اشاره می کند: گام به گام و گام به گام پیش می رویم، چشم ما همیشه به بازی پیش رو است، اگر هر قدم را با استحکام و قدرت برداریم می توانیم. برای رسیدن به جام قهرمانی “تیم ما به قهرمانی در این مسابقات بسیار امیدوار است و تمام تلاشمان بر این است که جام قهرمانی را به گرگان برسانیم.”

چری که پس از پری پتی، بازیکن محبوب و اسطوره شهر گرگان به این تیم پیوسته است، درباره رابطه گرمش با گرگانی ها می گوید: هواداران گرگانی را عمیقا دوست دارم و رابطه گرمی با آنها دارم، آنها به من شور خاصی می دهند و انگیزه. من بازی های پری پتی را ندیدم اما شنیدم که او برای شهر چه کرد و هواداران هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. هیچ فشاری از طرف هواداران وجود نداشت که مانند پتی یا هر بازیکن دیگری باشم. آنها فقط می خواهند من کمک کنم. من و تیم تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به عشق شما انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.