افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

بسته معیشتی 700 هزار تومانی دولت به این خانواده ها

  • کد خبر : 180820
بسته معیشتی 700 هزار تومانی دولت به این خانواده ها

بسته حمایتی معیشتی به 43 خانوار سه قلو در این استان پرداخت شد. خبرنگار: الهام کریمی مدیرکل محترم کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت بسته معیشتی به 43 خانوار دارای 3 فرزند و بیشتر در استان خبر داد. عباس روشن با تبریک فرا رسیدن ماه رجب گفت: با تفاهم نامه مشترکی که این نهاد مقدس […]

بسته حمایتی معیشتی به 43 خانوار سه قلو در این استان پرداخت شد.

خبرنگار: الهام کریمی

مدیرکل محترم کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت بسته معیشتی به 43 خانوار دارای 3 فرزند و بیشتر در استان خبر داد.

عباس روشن با تبریک فرا رسیدن ماه رجب گفت: با تفاهم نامه مشترکی که این نهاد مقدس با بنیاد علوی منعقد کرده است، کمک های ویژه ای به خانواده های دارای سه قلو و بیشتر پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهربا فرمایشات مقام معظم رهبری را در راستای سیاست جمعیتی کشور و همچنین اقدامات دولت در زمینه خدمات رسانی به خانواده های دارای سه نوزاد و بیشتر مورد تاکید قرار داد. با مساعدت دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و این نهاد مقدس به این خانواده تحویل داده می شود.

روشن در ادامه اعلام کرد: بسته های معیشتی شامل 25 میلیون تومان حمایت معیشت رایگان و 200 میلیون تومان حمایت معیشت رایگان برای خانوارهای بی سرپرست است.

مدیر کل کمیته امداد افزود: همچنین به این خانواده ها بازپرداخت وام تجاری تا سقف 50 میلیون تومان و وام کارگری تا سقف 100 میلیون تومان اعطا می شود.

روشن خاطرنشان کرد: همچنین به تمامی خانواده های سه قلو 4 قطعه سکه تعلق می گیرد و در صورت داشتن 4 سه قلو تعداد سکه ها به 6 قطعه می رسد. همچنین کمک به پوشش هزینه های پوشاک و شیرخشک نوزادان تا دو سال را از جمله کمک های دیگر به این خانواده ها اعلام کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: بر این اساس از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 43 خانوار دارای 3 یا 4 فرزند در استان شناسایی و از این نهاد مقدس خدمات دریافت کرده اند. روشن خاطرنشان کرد: در مجموع علاوه بر اهدای 139 قطعه سکه تمام بهار آزادی معادل 420 میلیون تومان و 450 میلیون تومان، به این خانواده ها به صورت بلاعوض یا به صورت وام خیریه از محل صندوق امداد استان یا استان پرداخت شده است. بانک های عامل

این دهک ها بسته زندگی اهدایی + نحوه دریافت آن را دریافت می کنند

بانک ملت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود 2000 بسته معیشتی تهیه و به بنیاد کرامت رضوی اهدا کرد.

حمید یدروج، مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با اعلام این خبر گفت: بانک ملت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از نیازمندان، 2000 بسته معیشتی برای نیازمندان تحت پوشش کرامت رضوی تهیه کرد. . بنیاد و بین نیازمندان توزیع کرد. این پایه گذاشته شده است.

به گزارش یدروج، با موافقت هیات مدیره بانک ملت، این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن و سایر اقلام خوراکی به بنیاد کرامت رضوی اهدا شد.

گفتنی است، بانک ملت نیز در قالب سازمان بهزیستی استان البرز، 1000 سبد معیشتی به نیازمندان اهدا کرد.

دولت برای کمک به دهک های پایین جامعه و اقشار کم درآمد جامعه کمک های مالی و کالایی را در قالب بسته معیشتی به سرپرستان این قبیل خانوارها اهدا می کند. این بسته های معیشتی دارای ارزش ها و مقادیر متفاوتی هستند.

انجمن ورزش یزد استان یزد 500 بسته معیشتی را بین نیازمندان تهیه و توزیع کرد.

این بسته های معیشتی هر کدام 700 هزار تومان است.

وی گفت: ورزش در استان از گذشته دارای دو بعد آمادگی جسمانی و آمادگی روحی و آداب و رسوم ورزشکار بوده است، بنابراین ورزشکاران علاوه بر ورزش به جامعه و جامعه خود نیز توجه داشتند. همیشه به فقرا و نیازمندان و در مسائل اجتماعی کمک می کرد.

حاجی حسینی ابراز امیدواری کرد: این اقدام خداپسندانه که توسط هیئت های ورزشی، باشگاه های ورزشی و ورزشکاران تدارک دیده شده است، در فواصل زمانی کوتاه تکرار شود و مشکلات نیازمندان به صورت گرهی حل شود.

به مناسبت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی 130 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بستک توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حجت شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک گفت: این بسته ها شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

سرهنگ شعبانی افزود: هزینه این بسته ها 130 میلیون تومان است.








لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.