افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بزیک: بستن پنجره عادی شده است/ فوریت پرسپولیس در کنار زاهدی مهاجم است.

  • کد خبر : 34397

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبلا پیراهن پرسپولیس ارزشمند بود اما الان پول ارزش بیشتری دارد. ادموند بزیک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس و استقلال طبیعی است زیرا هر از چند گاهی پنجره […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبلا پیراهن پرسپولیس ارزشمند بود اما الان پول ارزش بیشتری دارد.

ادموند بزیک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس و استقلال طبیعی است زیرا هر از چند گاهی پنجره بسته می شود و هیچکس این مشکل را به طور جدی حل نمی کند.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوب و با تجربه ای را جذب کرده است. البته خوب است که پرسپولیس اسکلت خود را حفظ کرده و حالا نیاز مبرم این تیم جذب یک مهاجم خوب و با کیفیت است تا بتواند در کنار شهاب زاهدی به گلزنی تیم کمک کند.

وی در خصوص خروج بازیکنان سرشناسی مانند کمال سغدنیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس اظهار داشت: انتقال بازیکنان در نقل و انتقالات فوتبال امری طبیعی است. بازیکن می آید و می رود. سغت نیا و نعمتی بازیکنانی بودند که سال ها با پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کردند. به نظر من با بالا رفتن سن بازیکن، این حق مربی است که بازیکنان جوان و باکیفیت را جایگزین او کند.

بزیک با اشاره به اینکه پیشکسوتان استقلال معتقدند وزارت ورزش بیشتر به پرسپولیس توجه می کند، خاطرنشان کرد: این تصور که پرسپولیس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد نادرست است زیرا مشکل عدم ثبات در مدیریت باشگاه استقلال است. استقلال پرسپولیس تجهیزات دولتی است و دولت با آنها یکسان برخورد می کند. وقتی تیمی می بازد و نتیجه نمی گیرد، به جای اینکه به دنبال راه حلی برای رفع مشکلات تیم باشند، به دنبال مقصر می گردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی عیسی آل کثیر از این تیم گفت: پیراهن پرسپولیس در گذشته ارزشمند بود اما الان پول ارزش بیشتری دارد. دیگر از تعصب خبری نیست. البته من خودم را جای آل کثیر نمی گذارم. آل کثیر باید به گذشته اش نگاه کند چون وقتی مصدوم یا محروم شد، پرسپولیس دوباره با او قرارداد امضا کرد. چرا یک بازیکن وقتی در لیست مازاد نیست، می رود؟ قطعا او به دلایل اقتصادی از پرسپولیس رفت. آل کثیر به پرسپولیس لطف نداشت اما امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

بزیک در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر سال که می گذرد قطعا شرایط برای تیم های ایرانی سخت تر می شود. بازی های سختی در انتظار آنهاست اما اکثر تیم های حاضر در این مسابقات با بازیکنان باتجربه بازی می کنند. البته پرسپولیس بازیکنانی را جذب کرده که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارند.

وی ادامه داد: جذب این بازیکنان نقطه قوتی است اما تیم های ایرانی با تیم های عربی و امکاناتی که دارند قابل مقایسه نیستند و این مشکل کار را برای تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت می کند. البته پرسپولیس توانست به دو سال اخیر راه پیدا کند و قطعا یکی از تیم های مدعی محسوب می شود. امیدوارم پرسپولیس در این مسابقات بهترین نتیجه را بگیرد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)