افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

بزیک: بازی آسانی در لیگ قهرمانان وجود ندارد/ مدیریت باید آرامش را به تیم تزریق کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 124409
بزیک: بازی آسانی در لیگ قهرمانان وجود ندارد/ مدیریت باید آرامش را به تیم تزریق کند – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه در لیگ قهرمانان حرفی برای گفتن نخواهیم داشت، گفت: فوتبال ایران مانند سایر کشورها نتوانسته پیشرفت و پیشرفت کند و با این شرایط موفق نخواهد بود. ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی های آسانی در لیگ قهرمانان نخواهیم داشت، فوتبال در آسیا در حال پیشرفت […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه در لیگ قهرمانان حرفی برای گفتن نخواهیم داشت، گفت: فوتبال ایران مانند سایر کشورها نتوانسته پیشرفت و پیشرفت کند و با این شرایط موفق نخواهد بود.

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی های آسانی در لیگ قهرمانان نخواهیم داشت، فوتبال در آسیا در حال پیشرفت است و نتایج بازی ها مشخص نیست.

تهرانی مهاجم سابق سرخپوشان ادامه داد: پرسپولیس در دور اول رقیب خود را در تهران شکست داد اما در این دیدار نتوانست به عنوان برنده زمین را ترک کند. وقتی دروازه بان بهترین بازیکن یک مسابقه باشد، مشخص است که فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، تصریح کرد: فوتبال ما باید تغییر کند. ما همچنان در حال تطبیق هستیم زیرا تیم های عربی با سرمایه گذاری و برنامه ریزی دقیق خود روز به روز پیشرفت قابل توجهی دارند. النصر، الهلال عربستان و اتحاد تیم هایی هستند که با آوردن بزرگان جهان شرایط فوتبال را تغییر داده اند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: مطمئنا در آینده بازیکنان بیشتر و بهتری را به فوتبال خود خواهند آورد در حالی که هنوز نتوانسته ایم روی بازیکنان بزرگ حساب کنیم. در لیگ قهرمانان ما با جذب این بازیکنان خارجی امکان رقابت با تیم های عربی را نداریم. بازیکنان ایرانی کیفیت خوبی برای لیگ ایران دارند اما توانایی رویارویی با تیم هایی که از بازیکنان بزرگ و صاحب نام استفاده می کنند را ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که چه عواملی برای صعود پرسپولیس به مرحله بعد لازم است، گفت: در فوتبال باید پله پله پیش برویم، فوتبال ما نیاز به تغییرات اساسی دارد و پرسپولیس باید شرایط بهتری پیدا کند. این تیم به آرامش و حمایت هوادارانش نیاز دارد. هر چند در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم هایی که بازیکنان باتجربه و موثری به خدمت گرفته اند کار سختی خواهد بود. بنابراین لازم است مدیریت پرسپولیس به خواسته سرمربی تیم جامه عمل بپوشاند، آرامش را به تیم تزریق کند و مشکلات مالی را برطرف کند تا بازیکنان به جای دغدغه مالی و مشکلاتی از این دست، روی تمرینات و بازی ها تمرکز کنند.

بزیک با اشاره به صحبت های سرمربی ارتش سرخ پس از تساوی مقابل استقلال تاجیکستان و انتقاد از عملکرد مدیریت این باشگاه در جذب بازیکن، خاطرنشان کرد: تیمی که قهرمان اعلام می شود، تیمی است که از زمان هدایت به کادر مربیگری زحمت کشیده است. و بازیکنان”. ماجرای اختلاف مدیرعامل و مربی سالهاست که در فوتبال ما به خصوص استقلال و پرسپولیس وجود داشته و خواهد داشت. وقتی مدیریت باشگاه این سمت را می پذیرد، موظف است شرایط را برای کادر مربیگری تسهیل کند، اعتراض کادرفنی به عدم به خدمت گرفتن بازیکن درست است.

مهاجم اسبق تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در فوتبال دنیا هر تیمی که بخواهد قهرمان شود ابتدا یک دروازه بان خوب و یک مهاجم خوب به خدمت می گیرد اما در پرسپولیس این اتفاق نیفتاد و این تیم زمانی یک مهاجم را به خدمت می گیرد که گلزنان باکیفیت باشند. تیم های جدید خود را انتخاب کرده اند اگر هدف یک تیم کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به جام است، همه باید برای رسیدن به آن دست به دست هم دهند. اگر اختلافی باشد این اتفاق نمی افتد و این اختلاف روزی علنی می شود و دود این مشکلات به چشم هیچکس جز هواداران نمی رسد.

این کارشناس فوتبال درباره دیدار یکشنبه هفته آینده پرسپولیس و سپاهان اصفهان گفت: دیدار این دو تیم همیشه جذاب و دیدنی بوده و از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. سپاهان مقابل ملوان نتایج خوبی کسب نکرد اما در لیگ قهرمانان عملکرد فوق العاده ای داشت. پرسپولیس با استقلال تاجیکستان هم مساوی شد اما فکر می کنم عملکرد این دو تیم یکسان است و دو تیم با هم شرایط یکسانی دارند و اگر بخواهیم نتیجه را پیش بینی کنیم فکر می کنم بازی تمام می شود. با کراوات

وی در پایان در خصوص اعتراض تیم ها به ضوابط داوران گفت: با ورود سیستم VAR همه مشکلات حل می شود. متأسفانه آزمایشات تا حدودی تاثیرگذار بود، در برخی صحنه ها مشخص و واضح است که داور اشتباه کرده است، بنابراین به نظر من باید هر چه زودتر سیستم VAR را به ایران بیاورند و تا زمانی که این سیستم نیاید بهتر است از تجربه استفاده کنید. . داور بازی های حساس

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)