افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

بزیک: انسجام تیم پرسپولیس از استقلال بیشتر است/ پرسپولیس در نیم فصل اول خوب بود و در نیم فصل بهتر شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 241661
بزیک: انسجام تیم پرسپولیس از استقلال بیشتر است/ پرسپولیس در نیم فصل اول خوب بود و در نیم فصل بهتر شد – پرسپولیس نیوز

ملی پوش اسبق فوتبال با بیان اینکه قهرمانی لیگ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس قطعی می شود، اظهار داشت: تیمی که باثبات باشد و نتایج نامنظم نگیرد قهرمان این فصل لیگ برتر است. ادموند بزیک در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم لیگ دسته اول و اینکه […]

ملی پوش اسبق فوتبال با بیان اینکه قهرمانی لیگ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس قطعی می شود، اظهار داشت: تیمی که باثبات باشد و نتایج نامنظم نگیرد قهرمان این فصل لیگ برتر است.

ادموند بزیک در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم لیگ دسته اول و اینکه کدام تیم بیشترین شانس قهرمانی را دارد، گفت: تیم هایی که ثبات دارند و نه سینوسی می شوند. نتایج مدعیان لیگ هستند، به جز تیم های استقلال و پرسپولیس که اکنون مدعی قهرمانی هستند و در راه قهرمانی هستند، تیم های دیگری مانند سپاهان و تراکتور سینوسی در حال کسب نتیجه هستند و تیم هایی مانند گل گهر و. ملوان تیم های خوبی هستند اما برای قهرمانی رقابت نمی کنند. ملوان اگرچه با تارتار نتیجه خوبی کسب کرد اما به نظر می رسد اگر توپ های خوبی داشت قطعا یکی از مدعیان خواهد بود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا تیم های سپاهان و تراکتور که در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کردند، از قهرمانی عقب افتادند؟ وی خاطرنشان کرد: در فوتبال اگر می‌خواهید نتایج خوبی کسب کنید، عوامل زیادی وارد عمل می‌شوند، اولین چیزی که برای داشتن یک تیم خوب، داشتن یک مربی خوب و با تجربه است. سپاهان با وجود اینکه تیم خوبی داشت در فاز دفاعی خوب بسته نشد و فکر می کنم از همان نقطه ضربه خوردند و باعث شدند در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکنند.

بزیک تصریح کرد: اگر سپاهان از ابتدای لیگ امتیازات خوبی جمع نمی کرد قطعا جایگاهش از وضعیت فعلی پایین تر بود. درست است که بازیکنان زیادی جذب کرد اما تیم خوب بسته نشد. در واقع اسما خوب بسته شد اما تعادل و انسجام تیمی را نداشت.

وی در ارزیابی عملکرد تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول با حضور یحیی گل محمدی نتایج خوبی کسب کرد و در نیم فصل نیز با وجود تغییر سرمربی و اضافه شدن 3 بازیکن، نتایج خوبی کسب کرد. ، عملکرد موفقی داشت و روند رو به افزایش بود. پرسپولیس تا اینجای کار به چیزی که می خواست رسیده، البته هنوز چیزی کم است و با قهرمانی حل می شود.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟ وی افزود: شانس پرسپولیس بیشتر است چون من طرفدار این تیم هستم و دوم اینکه از نظر نفرات و انسجام تیمی بهتر از استقلال است.

ملی پوش سابق فوتبال خاطرنشان کرد: وقتی تیمی می خواهد نتیجه بگیرد باید عوامل زیادی دست به دست هم بدهند تا تیم نتیجه بگیرد. حتی اگر بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشید، وقتی مدیریت کار خود را انجام ندهد، نتیجه خوبی نخواهد بود. نه تنها مدیریت، بلکه پزشک یا تدارکات تیم نیز زمانی که نمی توانند کار خود را انجام دهند در نتیجه تأثیر می گذارد. پرسپولیس چون این ثبات را دارد شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. در نیم فصل به دلیل اینکه تفکر مربی تغییر کرد، توانست با ترکیب چند بازیکن به نتیجه خوبی برسد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)