افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

بزرگترین ورزشگاه کشور در تبریز ساخته می شود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 220904
بزرگترین ورزشگاه کشور در تبریز ساخته می شود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی مجلس شهری، لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز برای ساخت بزرگترین ورزشگاه کشور در تبریز با وام ۲۷۵ میلیارد تومانی به تصویب رسید. در این جلسه که با هدف بررسی ردیف های برنامه و بودجه سال آینده و همچنین اجرای پروژه های بزرگ عمرانی برگزار […]

به گزارش خبرنگار مهر، در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی مجلس شهری، لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز برای ساخت بزرگترین ورزشگاه کشور در تبریز با وام ۲۷۵ میلیارد تومانی به تصویب رسید.

در این جلسه که با هدف بررسی ردیف های برنامه و بودجه سال آینده و همچنین اجرای پروژه های بزرگ عمرانی برگزار شد، جزئیات لایحه شهرداری تبریز برای ساخت ورزشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بزرگترین با ظرفیت 15000 نفر نیز بازنگری شد.

یعقوب هوشیار در جریان بررسی این لایحه بر اهمیت اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: با هماهنگی های لازم با وزیر محترم ورزش و جوانان و بر اساس برنامه ریزی های اولیه، این ورزشگاه در سایت یادگار ساخته می شود. امام (ره) تبریز.

شهردار تبریز با بیان اینکه احتمال تغییر محل ساخت این ورزشگاه وجود دارد اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تغییر احتمالی محل ساخت و انتقال آن به غرب تبریز اندیشیده شده است.

وی از آمادگی شهرداری تبریز برای تکمیل طرح مطالعاتی این پروژه در 45 روز آینده خبر داد و توضیح داد: قرار است این پروژه در زمینی به مساحت هفت هکتار به بهره برداری برسد.

هوشیار یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های راهبردی و عملیاتی، امسال ساخت 25 سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر انجام شد و قرار است بزرگترین مجموعه ورزشی کشور را با ظرفیت 15 هزار نفر در تبریز بسازیم. . .

شهردار تبریز تاکید کرد: این پروژه در برنامه و بودجه سال 1403 پیش بینی شده است و با حمایت مدیریت شهری عملیات عمرانی در سال آینده آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.