افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

بزرگترین خودروساز جهان در راه ایران/عکس

  • کد خبر : 173306
بزرگترین خودروساز جهان در راه ایران/عکس

امیر مسعود عابدین: فولکس واگن برندی است که می تواند بازار بسیار جذابی را در ایران باز کند و روزگار فرانسوی ها و کره ای ها را سیاه کند و به قلب ژاپنی ها حمله کند. اما متأسفانه این برند آلمانی مانند سایر برندها فرصت مطرح شدن را پیدا نکرد و به محض معرفی توسط […]

امیر مسعود عابدین: فولکس واگن برندی است که می تواند بازار بسیار جذابی را در ایران باز کند و روزگار فرانسوی ها و کره ای ها را سیاه کند و به قلب ژاپنی ها حمله کند. اما متأسفانه این برند آلمانی مانند سایر برندها فرصت مطرح شدن را پیدا نکرد و به محض معرفی توسط ماموت خودرو با تحریم و تعطیلی واردات خودرو مواجه شد. البته در این مدت کوتاه توانست با مدل هایی مانند تیگوان و پاسات به فروش خوبی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اخبار منتشر شده، امروز یک دستگاه فولکس واگن ID.4 برای آغاز مراحل تست فنی خود وارد شهر تست شده است. فولکس واگن ID.4 دومین محصول از سری ID این برند است و از سال 2020 وارد بازار شده است.یکی از نسخه های این خودرو با نام ID.4 Crozz توسط گروه Fav در چین و احتمالا توسط به همین دلیل (ساخت و مونتاژ چین) ورود آن به ایران مشابه آنچه موجود است امکان پذیر است. برای تویوتا کرولا وارداتی.

بزرگترین خودروساز جهان در راه ایران/عکس

با توجه به سقف قیمت وارداتی که بسیاری از واردکنندگان را در تاریکی قرار داده است، باید شاهد حضور مدل پایین‌تر ID.4 با قیمت حدود 2010 دلار در بازار ایران باشیم.

بزرگترین خودروساز جهان در راه ایران/عکس

قدرت تولید فولکس واگن ID.4 توسط یک موتور الکتریکی با 204 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تامین می شود. این موتور نیروی خود را از طریق گیربکس تک سرعته به چرخ های عقب منتقل می کند. با یک باتری 84.8 کیلووات ساعتی می توانید مسافتی در حدود 400 کیلومتر را با این خودرو طی کنید.

بزرگترین خودروساز جهان در راه ایران/عکس

دو خودروساز خصوصی قصد دارند این مدل را وارد ایران کنند. متاسفانه نام و اطلاعات آنها هنوز در دسترس نیست.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز مراجعه کنید اخبار آنلاین را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

227227

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.