افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

بر اساس اخبار، استخدام در آموزش و پرورش برون سپاری شده است

  • کد خبر : 378365
بر اساس اخبار، استخدام در آموزش و پرورش برون سپاری شده است

به گزارش صبح شورا؛ عبدالوحید فیاضی وی در خصوص انتخاب آموزش و پرورش در روش پیمانکاری (برون سپاری) گفت: انتخاب نیروی انسانی یک اصل مهم در تعلیم و تربیت تلقی می شود، متاسفانه گاهی اوقات با افراط و تفریط انجام می شود، در هر صورت این نوع انتخاب . خارج از اعتبار بخش است. نماینده […]

به گزارش صبح شورا؛ عبدالوحید فیاضی وی در خصوص انتخاب آموزش و پرورش در روش پیمانکاری (برون سپاری) گفت: انتخاب نیروی انسانی یک اصل مهم در تعلیم و تربیت تلقی می شود، متاسفانه گاهی اوقات با افراط و تفریط انجام می شود، در هر صورت این نوع انتخاب . خارج از اعتبار بخش است.

نماینده مردم نور و محمودآباد. شورای اسلامی وی با بیان اینکه انتخاب داوطلبان ورود به آموزش و پرورش در این دوره با افراط و تفریط همراه بوده است، یادآور شد: این زیاده روی ها نارضایتی متقاضیان ورود به سمت معلمی، عدم پذیرش افراد تحصیلکرده برای ورود به نظام آموزشی را در پی داشته است. کشور با عناوین کدهای (19) و (5) موجب ناامیدی و بدبینی جوانان و خانواده های آنان شده است.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه کمیسیون آموزش این موضوع را در هفته جاری به صورت ویژه بررسی می کند، گفت: وزارت آموزش و پرورش و همه مسئولانی که در انتخاب نظام آموزشی کشور نقش داشته اند باید برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کنند. اصلاح پذیرش داوطلبان در کمیسیون تا منجر به بدبینی جوانان و دوری آنان از نظام آموزشی کشور نشود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی با بیان اینکه در این دوره مشکلاتی در سیستم تدارکاتی آموزش و پرورش وجود داشت، گفت: باید مشکلات موجود به نحوی مرتفع شود تا اعتمادی که به مردم سلب شده است. جوانی برگردانده می شود. فراموش نکنیم که جوانانی که امروزه در انتخاب آموزش و پرورش به عنوان رد صلاحیت شناخته می شوند، در همان نظام آموزشی کشور تربیت شده اند. گاهی افراط و تفریط بازتاب خوشایندی ندارد و ممکن است در بین جوانان به بدبینی ختم شود.

فیاضی با بیان اینکه معیارهای انتزاعی در گزینش سلیقه ای اعمال می شود و قابل سنجش و اعتراض نیست، تصریح کرد: تقاضای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید با معیارهای کمی و قابل ارزیابی سنجیده شود، متأسفانه معیارهایی که امروز مطرح می شود قابل بررسی نیست و بسیاری از آنها به دلایل مبهم و انتزاعی رد شده اند که قابل ارزیابی کمی نیست.

این نماینده مجلس دوازدهم در پاسخ به انتخاب داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش به عنوان پیمانکاری یادآور شد: طبق اخبار منتشر شده نمی توان این موضوع را کتمان کرد اما دقیقا مشخص نیست که به کدام موسسه و شرکت واگذار شده است. با انتخاب پیمانکاران برای کاندیداها در گذشته اتفاق نیفتاده است و در این دوره به هر دلیلی مشخص است که این اتفاق افتاده است.

فیاضی با بیان اینکه امسال آموزش و پرورش با کمبود شدید نیرو مواجه است و توانسته بخشی از این کمبود نیرو را جبران کند، خاطرنشان کرد: توجه به کمیت و کیفیت آموزش در صورت توجه به کمیت باید در کنار هم باشد. ، کیفیت و اگر کیفیت ملاک پذیرش معلم باشد با کمیت معلم مواجه خواهیم شد./انتهای پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19954

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.